Mjah. ook wel wat onzin opmerkingen natuurlijk van Rooowbinnetje over doping, maar in principe zegt ie dat het bij tennis allemaal veel minder belangrijk is dan bij wielrennen. Ik grote mate is dat natuurlijk ook wel het geval.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik juist andersom. Dat over dopinggebruik slaat echt nergens op. Maar kan me wel voorstellen dat ie niet toegeeft dat hij bij 4-4 al in zijn broek pist omdat hij doodsbang is dat het eventueel uitloopt op een tiebreak.
Groot verschil is dat je met techniek veel kan compenseren en je als niet dopinggebruiker nog steeds kan winnen. Maar on tennis is de pakkans zo nihil dat je niet echt risico hebt als je wilt gebruiken. Worden er wel tennissers gepakt/verdacht, wordt er ook geen aandacht aan geschonken (Operacion Puerto). Ik denk dat dopinggebruik in tennis ook wijdverbreid is of was. Daarom vind ik zijn opmerkingen wat naief.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah. ook wel wat onzin opmerkingen natuurlijk van Rooowbinnetje over doping, maar in principe zegt ie dat het bij tennis allemaal veel minder belangrijk is dan bij wielrennen. Ik grote mate is dat natuurlijk ook wel het geval.
Tsja, zolang Roowbin dat blijft gelovenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:09 schreef DeeBee het volgende:
Maar mentaal gezien is alles hetzelfde als vroeger dus, mooi om te lezen. Behalve dat er misschien nu net wat extra druk is in de tiebreaks of zo, maar verder, niets aan het handje.
Mart, ben jij het?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:42 schreef Gorzalka het volgende:
Als Roowin zijn dopingverhaal echt gelooft is hij nog stommer dan hij eruitziet.
Ik geloof niet dat tennis dopingvrij is, maar ik denk nog steeds dat het niet zo grootschalig is als bij wielrennen. Op zich heeft Haase daar best een punt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:09 schreef DeeBee het volgende:
Ik ben altijd meer van de redenatie, de techniek hebben ze in het tennis allemaal al (anders kom je nooit bovendrijven qua talent), dus doping is juist iets waarmee je je extra kan onderscheiden...
Maar mentaal gezien is alles hetzelfde als vroeger dus, mooi om te lezen. Behalve dat er misschien nu net wat extra druk is in de tiebreaks of zo, maar verder, niets aan het handje.
Dan is Rooowbin expres geblurrd, denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:49 schreef truedestiny het volgende:
Hij is begonnen en staat 2-0 achter. verschrikkelijke stream waarbij je alleen de stand goed kan zien.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:50 schreef Gorzalka het volgende:
Hij verloor vijf punten op rij vanaf 40-0 op zijn eigen service, volgens mij is het weer zo'n dag!
Ideaal moment voor een break.quote:
Joh maar Rooowbin die Isner 2x breakt is wel koningquote:
Dat hebben beesten als Harrison, Pospisil en Levine ook al voor elkaar gekregen dit jaar, op hardcourt zelfs.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Joh maar Rooowbin die Isner 2x breakt is wel koning
Levine is sowieso eindbaas. Vrijwillig met Haase gaan dubbelen in Wenenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat hebben beesten als Harrison, Pospisil en Levine ook al voor elkaar gekregen dit jaar, op hardcourt zelfs.
Haten op een GS finalistquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Levine is sowieso eindbaas. Vrijwillig met Haase gaan dubbelen in Wenen
Best wel knap, als je de 7 voorgaande GS er in de eerste ronde uitknaltquote:
Nee. Dat record staat nog niet scherp genoeg. De helft van de top100 is al aan het broeden op een verbetering.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:23 schreef rhubarb het volgende:
Voor deze wedstrijd dacht, zou toch wat zijn als Haase z'n tiebreakstreak uitgerekend tegen tiebreakkoning Isner weet te verbreken...
3x inmiddels, maar je 3x terug laten breaken is natuurlijk treurigquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Joh maar Rooowbin die Isner 2x breakt is wel koning
Het is wachten tot Wawrinka een serieuze poging doet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee. Dat record staat nog niet scherp genoeg. De helft van de top100 is al aan het broeden op een verbetering.
Net vrouwentennisquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef XL het volgende:
[..]
3x inmiddels, maar je 3x terug laten breaken is natuurlijk treurig
Niks, blijft gelijk, hij is niet gespeeld hè..quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Gorzalka het volgende:
Wat zijn de regels voor de streak als Roowbin opgeeft wanneer het een tie-break wordt?
Robin kan zich natuurlijk expres laten breaken om de schande te vermijden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:32 schreef Norrage het volgende:
Pas 4 punten op elkaars service gemaakt, bij elkaar. Dit wordt een TB en ik jinx niet!
Als hij slim denkt te zijn door bij 0-6 op te geven dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks, blijft gelijk, hij is niet gespeeld hè..
Natuurlijk niet, het record moet zo episch mogelijk worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef BobW het volgende:
Nu hij het record heeft hopen we toch wel dat hij de TB wint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |