Mooi rond hoofd, zoals Vd Gijp het zo zeggen.... Al zijn er wel meer 37-jarigen die met de hulp van make-up er goed uit zien.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:27 schreef Monolith het volgende:
Ik krijg wel het idee dat Anouk iets gebruikt heeft.
Dat valt wel mee, voor zover ik weet us antisemitisme niet aangeboren.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Eigenlijk is het verbannen van zijn werk net zoiets als het verbannen van boeken omdat de schrijver joods was.
Nou ik denk toch echt van Apocalypes Now uit 1979quote:Op maandag 20 mei 2013 23:28 schreef Xaobotnik het volgende:
2001 A Space Odyssey is waar de meesten het van kennen, direct of indirect....
Dat mag, niet de mijne.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:30 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Skrillex is mijn favoriete componist. Don't hate.
Je moet werk ook puur inhoudelijk beoordelen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, voor zover ik weet us antisemitisme niet aangeboren.
Klopt, het is een beetje hetzelfde als Derrick niet meer uitzenden omdat hij bij de SS heeft gezeten.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moet werk ook puur inhoudelijk beoordelen.
Als je het afwijst puur en alleen wegens de achtergrond van de maker is er niet zo veel verschil.
Dit dus.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, het is een beetje hetzelfde als Derrick niet meer uitzenden omdat hij bij de SS heeft gezeten.
Mein Kampf lees je ook nog regelmatig?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Klopt, het is een beetje hetzelfde als Derrick niet meer uitzenden omdat hij bij de SS heeft gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |