Haha nou welkom natuurlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:19 schreef De-Dwerg het volgende:
Heb al genoeg verslavingen, nog een erbij kan geen kwaad.
De gemiddelde fokker lijkt veel op jequote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:19 schreef De-Dwerg het volgende:
Heb al genoeg verslavingen, nog een erbij kan geen kwaad.
Mjah dat dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker lijkt veel op je
Het wordt tijd dat je je eigen lul in spanning zetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:21 schreef De-Dwerg het volgende:
Dat en ik ben gewoon een lul die jullie in spanning houd
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je je eigen lul in spanning zet
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je overweegt een deelname aan seizoen 2?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:22 schreef I0_0I het volgende:
Krijg je een financiële vergoeding voor deelname aan zo'n programma? Of is het puur de geboden hulp die je krijgt als tegenprestatie?
Zo ja, vindt die hulp ook plaats als er geen camera's draaien? Of is die datingcoach er enkel bij als er een opname gemaakt moet worden?
Bied je jezelf aan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
--> FHFquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:24 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Bied je jezelf aan?
En qua compensaties, ik weet niet of ik hier iets over kan zeggen zonder in problemen te komen. Maar ja mijn datingcoach en ik hebben nog maandelijks telefoonisch contact met elkaar voor steun.
Dat zie je (zoals mij vertelt is) aankomende maandagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:24 schreef Pap89 het volgende:
Wat voor hippe game was dat, waar je jou uurtje aan spendeert?
Of zijn er meerdere?
Nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je overweegt een deelname aan seizoen 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |