quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:10 schreef De-Dwerg het volgende:
In alle eerlijkehid?
Een klein beetje als een seks maniak, maar ja het is TV en ik trek me er weinig van aan. Mensen hebben altijd wel wat te zeggen over je en het leven gaat gewoon door, maakt niet uit wat zij denken en zeggen.
Komt dat niet ook gewoon door de vraagstelling? RTL knipt de vragen er steeds uit waardoor het lijkt of je enkel over seks wil praten, maar in werkelijkheid gaf je enkel antwoord op de gestelde vragen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:10 schreef De-Dwerg het volgende:
In alle eerlijkehid?
Een klein beetje als een seks maniak, maar ja het is TV en ik trek me er weinig van aan. Mensen hebben altijd wel wat te zeggen over je en het leven gaat gewoon door, maakt niet uit wat zij denken en zeggen.
Ja, maar zoals ik al zij, dat is TV.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Komt dat niet ook gewoon door de vraagstelling? RTL knipt de vragen er steeds uit waardoor het lijkt of je enkel over seks wil praten, maar in werkelijkheid gaf je enkel antwoord op de gestelde vragen?
Heb je er achteraf geen spijt van dat je er aan mee gedaan hebt?quote:
ik kan me best voorstellen dat een aantal kandidaten wat positieve interesse kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:14 schreef OProg het volgende:
Heeft het je achteraf gezien echt iets opgeleverd?
Aangezien ik niet de indruk heb dat er enige integere bedoeling achter zit van de maker.
Ik had er schijt aan, ik zat achter mijn computer Tv aan op de achtergrond en dacht waarom niet. En toen opgegeven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar je de moed vandaan haalt om hier aan mee te doen, lijkt me nou niet echt iets waarmee je op tv wil komen? Of had je daar gewoon schijt aan.
Maar heb je daar uiteindelijk het programma voor nodig gehad om de stap naar een datingcoach te maken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:16 schreef De-Dwerg het volgende:
Nee geen spijt.
Nee geen 4chan maar wel imgur.
Ik heb geleerd (met behulp van mijn datingcoach) dat ik gewoon op iemand kan afstappen voor een dat en dat ik mijn angst niet moet laten regeren.
Mooi dat je er toch iets aan hebt gehadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:16 schreef De-Dwerg het volgende:
Nee geen spijt.
Ik heb geleerd (met behulp van mijn datingcoach) dat ik gewoon op iemand kan afstappen voor een dat en dat ik mijn angst niet moet laten regeren.
Mooi dat het wel iets op heeft kunnen leveren dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:16 schreef De-Dwerg het volgende:
Nee geen spijt.
mooi man.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:16 schreef De-Dwerg het volgende:
Nee geen spijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |