Ik kan helemaal niemand bedenken eigenlijk, misschien Marco Bakker.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zoals gezegd, het waren serieus de enige 5 leuke (niet zozeer goed zingende) Nederlandse zangers die ik uberhaupt kon bedenken.
Worden toch zat opties hierboven gegeven.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:38 schreef starla het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niemand bedenken eigenlijk, misschien Marco Bakker.
Alleen kan die weer niet zo goed rijden.
Als ze hem en het midden van alle nummers (alleen intro's en outro's overlaten dus) uit het album blauwe ruis hadden geknipt was het nog best een tof album geweestquote:Op maandag 27 mei 2013 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik begrijp dat het op Fok! niet hips is om Bløf leuk te vinden, maar Paskal Jakobsen wordt nu toch wel extreem genegeerd.
Dat bedoel ik, niet hip/alternatief genoeg.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:57 schreef methodmich het volgende:
Nou, de zang van Paskal vind ik juist nog wel goed hoor. Het is alleen jammer dat die maat van hem allemaal van die rare teksten voor hem verzint.
Maar hier gaat hij inderdaad niet winnen, zo te zien. Ben wel benieuwd wie het wel gaat winnen!
Ik vind het nou niet zozeer een stem die ik onthoud. In tegenstelling tot de mannen die ik genoemd heb.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, niet hip/alternatief genoeg.
Ik weet niet of dat het is. Als meer mensen mee zouden doen in dit topic, heb je meer kans op stemmen voor Paskal. De vaste deelnemers hier lijken me over het algemeen net een andere smaak te hebben en dus niet op hem te stemmen.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, niet hip/alternatief genoeg.
Dat kan natuurlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet zozeer een stem die ik onthoud. In tegenstelling tot de mannen die ik genoemd heb.
Ik weet wel zeker dat dat het ook isquote:Op maandag 27 mei 2013 17:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het is. Als meer mensen mee zouden doen in dit topic, heb je meer kans op stemmen voor Paskal. De vaste deelnemers hier lijken me over het algemeen net een andere smaak te hebben en dus niet op hem te stemmen.
Mwah weet ik niet, als je zegt nederlandse zangers denk ik persoonlijk niet paskal dinges.... misschien dat anderen dat wel hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Maar het is nogal typisch dat in dit 'veld' zijn naam niet één keer genoemd wordt.
Exáct wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mwah weet ik niet, als je zegt nederlandse zangers denk ik persoonlijk niet paskal dinges.... misschien dat anderen dat wel hebben.
Haha.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:36 schreef Bookie65 het volgende:
Aangezien Bradley Nowell 25 mei jl alweer 17 jaar geleden overleed graag uw top 5 van 1 van de beste bands uit de jaren negentig Sublime.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |