quote:Geen makeover, maar makeunder!
Naturel is not done voor de meiden die meedoen aan Lust, Liefde of Laten Lopen. Zij ‘verfraaien’ zichzelf dagelijks met self tanner, nepwimpers, kunstnagels en hair extensions om een betere versie van zichzelf te creëren. Maar worden ze er wel mooier van? Patty Brard denkt dat deze meiden zich beter niet zo kunnen toetakelen en biedt hen, met hulp van computer IRIS (Ideaal Resultaat In Schoonheid), een hoognodige make-under.
Voor het zover is, krijgen enkele mannen op straat een foto van de deelneemster op volle oorlogssterkte te zien. Hij mag kiezen wat hij zo op het eerste gezicht voor haar voelt: lust, liefde of laat hij haar maar liever lopen?
die zit niet in de reeksquote:Op maandag 20 mei 2013 21:16 schreef Maraca het volgende:
TV / [RTL5]Lust, liefde of laten lopen #2 met cokesletjes
Doe maar deze. Anders is het zo'n geklooi met reeksenquote:
bij deze vind ik, want deze zit in de reeks, die ander nietquote:
Ditquote:Op maandag 20 mei 2013 21:23 schreef Copycat het volgende:
Dat was wel duidelijk, dat daar een hoop achterzit. Zonde.
Die meid in die 1e aflevering nam er nog injecties bij tochquote:Op maandag 20 mei 2013 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Om de dag zonnebanken. Dat mens is toch helemaal doorbakken ondertussen?
Klopt.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Die meid in die 1e aflevering nam er nog injecties bij toch
Jaquote:Op maandag 20 mei 2013 21:28 schreef lily het volgende:
Ze ziet er echt ontzettend veel ouder uit dan ze is.
al die meiden moeten volgens mij wel jaarlijks een check doen op huidkankerquote:Op maandag 20 mei 2013 21:28 schreef lily het volgende:
Ze ziet er echt ontzettend veel ouder uit dan ze is.
Die huid heeft vele jaren geen zuurstof gehad.quote:
Was een betere kandidaat geweest voor 'een nieuw begin'quote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef Samson het volgende:
Pfoe, die meid (zou vrouw moeten zeggen want ze lijkt idd wel 40) heeft wel wat meer problemen dan haar uiterlijk waar ze zich natuurlijk achter verschuilt. Die kunnen ze beter doorsturen naar een psycholoog.
Ja, ze gaan van ordinair of gothic naar een overdreven tuttige stewardessen-stijl (of dermate ideale schoondochter-achtig dat je van tevoren kunt voorspellen dat ze er niks mee zullen doen).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:23 schreef secondelijm het volgende:
Wat hijst Iris de deelnemers af en toe in spuuglelijke jasjes zegDaar zou ik ook geen seconde mee over straat willen. Hun haar en make-up is doorgaans wel een verbetering.
Inderdaad, ben wel nieuwsgierig naar het verhaal achter haar eigenlijk. Er werd niet dieper op ingegaan, maar dat plotselinge huilen, die aandacht vragende houding en kledingstijl en ik gok roekeloos drankgebruik en seksueel gedrag doet me heel erg denken aan sommige borderlinepatiënten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:26 schreef female81 het volgende:
[..]
En die laatste van gisteren, daar was volgens mij iets he-le-maal niet goed mee, kijkende naar de manier waarop ze opeens in huilen uitbarstte.
Slechte jeugd gehad en probeert zich te bewijzen via seks scoren met mannen schat ik zo in en dat lukt aardig als je elke keer lekker aan de zuip gaat. Intussen ziet ze er diep ongelukkig uit. Wat trouwens al meer wordt gezegd, Patty Brard die dit presenteert, als er iemand onder 20 lagen make-up zit is zij het wel. Die kan toch niet met een uitgestreken gezicht zeggen dat een ander niet haar ware gezicht toont?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef secondelijm het volgende:
[..]
Inderdaad, ben wel nieuwsgierig naar het verhaal achter haar eigenlijk. Er werd niet dieper op ingegaan, maar dat plotselinge huilen, die aandacht vragende houding en kledingstijl en ik gok roekeloos drankgebruik en seksueel gedrag doet me heel erg denken aan sommige borderlinepatiënten.
Kan aan de montage liggen, dat er wel verder op in is gegaan maar is uitgeknipt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Slechte jeugd gehad en probeert zich te bewijzen via seks scoren met mannen schat ik zo in en dat lukt aardig als je elke keer lekker aan de zuip gaat. Intussen ziet ze er diep ongelukkig uit. Wat trouwens al meer wordt gezegd, Patty Brard die dit presenteert, als er iemand onder 20 lagen make-up zit is zij het wel. Die kan toch niet met een uitgestreken gezicht zeggen dat een ander niet haar ware gezicht toont?
Ik heb Patty jaren terug wel eens in de sportschool gezien in Amsterdam, je herkent haar echt bijna niet zonder make-up, dus wat je ziet is nog verre van naturel....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kan aan de montage liggen, dat er wel verder op in is gegaan maar is uitgeknipt.
Vind Patty er, voor haar doen, erg naturel uitzien.
Ze hebben wel veel gothic types enzo ertussen zitten.
Ja, ze is volgens mij echt lelijk dan, he.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb Patty jaren terug wel eens in de sportschool gezien in Amsterdam, je herkent haar echt bijna niet zonder make-up, dus wat je ziet is nog verre van naturel....
Hoi!quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:36 schreef Uccie het volgende:
dafuque ik heb sinaasappels die minder oranje zijn
Als ik langer dan 10min naar haar kijk krijg ik dat ookquote:
Deze is wel zeldzaam dom.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik langer dan 10min naar haar kijk krijg ik dat ook
Ja en ik deel er gemeentegeld mee volgens mijquote:
nee toch, komt ze uit onze stad? Ik dacht een ander accent te horen hoor..quote:Op maandag 27 mei 2013 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en ik deel er gemeentegeld mee volgens mij
Ja..ik weet het niet, haar domheid doet hersencellen afstotenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee toch, komt ze uit onze stad? Ik dacht een ander accent te horen hoor..
Toch eens wat bruisspul in mijn oren doen vanavond.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef ChatGirl het volgende:
Ze kwam uit Dordrecht dacht ik gehoord te hebben.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch eens wat bruisspul in mijn oren doen vanavond.
quote:
Maar wat??quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:55 schreef MissJ het volgende:
hij studeert geneeskunde![]()
Je schrikt je toch rot als je je gaat voorstellen aan je nieuwe huisarts en hij is het
Tja....quote:
Schijnbaar wel.quote:
Zo lekker echt ook...quote:
Die Sasha nogwat.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:04 schreef Uccie het volgende:
Ik vind het wel wat van die ene acteur die ook iets op TMF heeft gedaan... geen idee hoe hij heet
Dat komt waarschijnlijk omdat de zijkanten weg zijnquote:
Denk ook wel mooi, al zit ik dankzij haar weer neurotisch naar mijn wenkbrauwen te kijken.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:12 schreef MissJ het volgende:
Ben benieuwd. Knap meisje, dus dat kan wel heel erg mooi worden.
wat is er met jouw wenkbrauwen dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Denk ook wel mooi, al zit ik dankzij haar weer neurotisch naar mijn wenkbrauwen te kijken.
Die zijn ongelijkquote:
ooh hihi, ik herken dat wel, ik heb ook ongelijke wenkbrauwenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zijn ongelijken als ik dan perfecte wenkbrauwen zie dan zien ze bij nog ongelijker
hoe weinig haar zal ze van zichzelf hebben dan vraag ik me afquote:
Vrij weinig ben ik bang. Zou er dan net zo'n kapsel uit voortkomen als bij die jongen van vorige week met zijn hanekam?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoe weinig haar zal ze van zichzelf hebben dan vraag ik me af
Dat zijn de meeste ook, maar Iris vindt zichzelf ook nogal briljant en grappig en dat is ze dus niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:41 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Iris vindt volgens mij al die meiden maar simpele tokkies
Bij de eerste seizoenen van Snug, Marry, Avoid konden ze deelnemers zelf een stijl kiezen. Vind het vreemd dat ze dat element eruit hebben gehaald.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste ook, maar Iris vindt zichzelf ook nogal briljant en grappig en dat is ze dus niet.
En de meeste makeovers worden erg truttig of saai, vind ik...
quote:
Volgens mij wordt het een lief onschuldig blommetjequote:Op maandag 3 juni 2013 20:55 schreef OProg het volgende:
Wat willen ze hier dan aan doen. Volgens mij is overdreven zijn juist het dingetje van zo'n travestiet.
ditquote:Op maandag 3 juni 2013 20:55 schreef OProg het volgende:
Wat willen ze hier dan aan doen. Volgens mij is overdreven zijn juist het dingetje van zo'n travestiet.
Inderdaad!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:56 schreef Maraca het volgende:
Wel een mooie travistietJe hebt soms van die mannen
Kan hij gewoon overdag bij de Appie maar ook bij de Praxis boodschappen doenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:55 schreef OProg het volgende:
Ik vroeg me al hetzelfde af ja.quote:
Anders weten ze het morgen welquote:
Sta je dan ff voor paalquote:
Echt hè.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
Wat heeft zij twee van die rare plukken aan de voorkant?
quote:
dat ja. Vooral die schoenen, extreem lelijk van die sneakers met sleehakquote:
Standaard in dit programmaquote:Op maandag 3 juni 2013 21:24 schreef tralalala het volgende:
Wel beter, jammer van die Wendy van Dijk kleding.
Ik dacht net het hetzelfde.quote:
Is het geen vent dan????quote:Op maandag 10 juni 2013 21:12 schreef JaneDoe het volgende:
lijkt wel een vent zoals ze over straat gaat
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:30 schreef Samson het volgende:
Waarom zien we die gatenkaas niet meer terug?
ja daar zat ik ook op te wachten
Ja, daar kun je nog geen pot pindakaas mee openen, laat staan je kont vegen na een toiletbezoek, etc.quote:
Dat ook, maar ik werd vooral een beetje duizelig van die opgerekte oren. Bij hem was het nog erger, trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:25 schreef Edskimo het volgende:
Hahaha dacht haar al te herkennen die laatste.
Hij had iets wat nog vreemder was, hij had zijn tong opengesneden zodat die leek op de tong van een slang.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik werd vooral een beetje duizelig van die opgerekte oren. Bij hem was het nog erger, trouwens.
Die komt zometeen, en dan heet ze Iris.quote:
Dit is de eerste keer dat je kijkt?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
18???
JEzus wat slecht dit, Iris?
Ik zette de TV aan want ik dacht dat Ik heb HET nog nooit gedaan al was,quote:
Ja het zal weer eens niet uit Den Haag komenquote:
erg he.. waar wonen wij?!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het zal weer eens niet uit Den Haag komen
Maar wij wonen in de goede wijken...quote:
Misschien weleens tegen het lijf gelopen bij HS...maar dat kan elke willekeurige junk geweest zijnquote:
ditquote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien weleens tegen het lijf gelopen bij HS...maar dat kan elke willekeurige junk geweest zijn
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:35 schreef Uccie het volgende:
Laakdaar komt mijn familie vandaan
did i say that out loud
Ze zijn daarna naar Spoorwijk gegaan hoor....want dat maakt het zooooveel beterquote:
Ik zou het stil houdenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:35 schreef Uccie het volgende:
Laakdaar komt mijn familie vandaan
did i say that out loud
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zijn daarna naar Spoorwijk gegaan hoor....want dat maakt het zooooveel beter
2 generaties geleden...maar je kon het aan mijn opa wel horen hoorquote:
dit!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:40 schreef Uccie het volgende:
Ter info...ik ben overigens niet zo blond...en MissJ heeft het gezien
Ja dat is serieus vernaggeldquote:
Priscillaquote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere, wat een pareltje weer. En hoe heet ze? Wat een cliches weer allemaal
Tienermoeder, witblond, gouden ringen, extensions, Haags, hoeveel vaders voor die 2 kinderen?quote:
2 natuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tienermoeder, witblond, gouden ringen, extensions, Haags, hoeveel vaders voor die 2 kinderen?
Dat heb ik gemist, schakelde te laat in. Nee die namenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
2 natuurlijkAngelina-Jo (ja echt) en Nikita iets
Nikita Lolaquote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
2 natuurlijkAngelina-Jo (ja echt) en Nikita iets
Make under.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ziet er niet uit, die make-over niet, dat kapsel maakt haar 16 en ze heeft nog steeds een vreselijke ordi kop
ja echt hequote:
Oh ja!quote:
Ik verwacht wel iets moois eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef MissJ het volgende:
heel benieuwd hoe deze meid er na de make under uitziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |