3x diep zuchten.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je ziet ECHT niet in dat het logischer is dat hij het zelf gedaan heeft?? Echt, echt niet??
En toen deed er iets zoveel pijn dat hij besloot het ding uit te laten?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Voordat de moeder besloot haar man en kinderen te vermoorden hebben ze nog een laatste keer sex gehad?
Dat zegt niks, ze wil graag even zeker weten dat vader zelfmoord gepleegd heeft.quote:
ja tuurlijk dat kan. Alles kanquote:Op maandag 20 mei 2013 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je ziet ECHT niet in dat het logischer is dat hij het zelf gedaan heeft?? Echt, echt niet??
Maar wel weten dat degenen die er wel verstand van hebben het waarschijnlijk verkeerd gezien hebben?quote:
Joh, ik kan het gewoon niet laten af en toe ook iets te zeggenquote:
Die werd nat toen hij de jongens dumpte en dat zit niet lekker als je je bovenkleding weer aan moet.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee? Wat is jouw theorie hierover?
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie heeft er dan een natte G-Star opgelopen bij het verstoppen van de kinderen?
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Voordat de moeder besloot haar man en kinderen te vermoorden hebben ze nog een laatste keer sex gehad?
Zoals bij Anass ja..quote:Op maandag 20 mei 2013 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt niks, ze wil graag even zeker weten dat vader zelfmoord gepleegd heeft.
Ik denk dat ze het lijk van vader maar moet onderzoeken, dan kan ze het even vaststellen.
Nou maar hopen dat ze de livor mortis niet verkeerd interpreteert
Het lijkt me wel een vieze sloot.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die werd nat toen hij de jongens dumpte en dat zit niet lekker als je je bovenkleding weer aan moet.
En na de seks doe je gewoon je onderbroek niet meer aan, maar wel je spijkerbroek toch?? Doet iedereen...quote:
Ja is ze een trolletje? Of is ze echt zo dom?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is tijd dat trolletje lekker te laten. In haar eentje in de kroeg, waar het overal gezellig is, behalve waar zij zit.
Oke.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beide (ik neem aan dat je op Zeeman onderbroekje "aanslaat"):
"Ook ontbreekt van hem vermoedelijk een grijs onderhemdje van Zeeman met groene of turkooizen biesjes met bijbehorend boxershortje."
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html
dat zeg ik nietquote:Op maandag 20 mei 2013 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wel weten dat degenen die er wel verstand van hebben het waarschijnlijk verkeerd gezien hebben?
Daar is een speciaal forum voor.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:32 schreef ejfaar het volgende:
Ik snap ook wel dat het 90% zeker is dat de vader het gedaan heeft, alleen ik vind dat je die 10% (nog) niet moet uitsluiten
Mwah, ik denk het laatste.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja is ze een trolletje? Of is ze echt zo dom?
Op FOK! verbaas ik me nergens meer over.
dit dusquote:Op maandag 20 mei 2013 22:32 schreef ejfaar het volgende:
Ik snap ook wel dat het 90% zeker is dat de vader het gedaan heeft, alleen ik vind dat je die 10% (nog) niet moet uitsluiten
Ja, of je leest even op politie.nlquote:Op maandag 20 mei 2013 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
Maar efjaar ofzo die zei dat de politie nog aan het onderzoeken was of het zelfmoord was ja of nee. Iedereen gaat daar maar vanuit. Maar het kan ook dat andere zijn geweest
Dat kan efjaar zeggen maar posts terug heeft copycat al een quote van politie.nl geplaatst die aantoont dat de politie dat helemaal niet aan het onderzoeken is en verklaard heeft dat het zelfmoord was.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
Maar efjaar ofzo die zei dat de politie nog aan het onderzoeken was of het zelfmoord was ja of nee. Iedereen gaat daar maar vanuit. Maar het kan ook dat andere zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |