Weet niet, er staat nergens dat ze stoppen met hardstyle maken...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:36 schreef ElDani het volgende:
Helaas, 1 van de meest creatieve, orginele en hoogstaande productieteams weg. Hopelijk maken ze vette house vanaf nu.
My bad, zie nu pas dat ik het vorige topic gesloten heb.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
robkuh heeft geen moeite genomen om de TT + track aan te passen?
Hmm? huh, what, ik heb dus een hoop gemist qua gedragsregels?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
robkuh heeft geen moeite genomen om de TT + track aan te passen?
Gaan ze hun Dubstep *wob wob wob* nummertjes op releasen wss... aangezien ze daar meer in zijn, hardstyle wordt nog steeds dat Digital Age ding van hun. (welke gewoon dood is, want je hoort er nooit meer niks van)quote:Op maandag 20 mei 2013 18:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Nicky Romero @nickyromero 3h
WARM Welcome for @Noisecontroller and @DonDiablo to the @ProtocolRec family!!
Ja!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:07 schreef robkuh1990 het volgende:
[..]
Hmm? huh, what, ik heb dus een hoop gemist qua gedragsregels?
Ach, die blijven gewoon HS produceren... die hebben dit jaar vast wel weer een plekje op Euphoria (najaar), Last World of Qlimaxquote:Op maandag 20 mei 2013 20:11 schreef StM het volgende:
Ik zal er geen traan om laten als NC definitief uit de HS scene vertrekt en er mogen de nodige collega's dezelfde stap nemen
Thanks Menno, dat gaan we zeker doen!quote:
Die zullen waarschijnlijk nog wel e.e.a. aan hardstyle op Heady z'n nieuwe label releasenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:11 schreef StM het volgende:
Ik zal er geen traan om laten als NC definitief uit de HS scene vertrekt en er mogen de nodige collega's dezelfde stap nemen
quote:
quote:
zeer toepasselijke smiley jaquote:
Pff een ekte dagjesmens die Niels, afhaken zodra hij hoort dat het gaat regenen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:57 schreef NLS04 het volgende:
We hebben een afhaker voor Emporium hier dus als iemand nog een kaartje zoekt of iemand weet die er nog 1 zoekt. Hij mag voor 45 euro weg
quote:
ook vanaf deze kant gefeliciteerdquote:
Oew is die al weg?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:57 schreef NLS04 het volgende:
We hebben een afhaker voor Emporium hier dus als iemand nog een kaartje zoekt of iemand weet die er nog 1 zoekt. Hij mag voor 45 euro weg
Haha wat denk jijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Pff een ekte dagjesmens die Niels, afhaken zodra hij hoort dat het gaat regenen.
of is het iemand anders z'n kaartje![]()
Ja ik hoop op heel veel afhakers, ik zie wel steeds meer kaartjes "te koop' op FB etc, Maar das niet erg want echte liefhebbers gaan toch wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:57 schreef NLS04 het volgende:
quote:Noisecontrollers @Noisecontroller 4u
We did not stop doing hardstyle or planned to do so. All those rumours are killin ;-)
De trollbaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:28 schreef mstx het volgende:
[..]
De trollbaas![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet beetje op de hoogte blijven van alles binnen de scene he
@Robuust.... No problem!![]()
Hoe laat moet je draaien trouwens?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]Moet beetje op de hoogte blijven van alles binnen de scene he
@Robuust.... No problem!
Jep, sorry man!quote:
Ik ben het helemaal met je eens al was dit kaartje toevallig wel voor een echte liefhebster bestemd (dit zou de 6e Emporium worden dus ze doet al even meequote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:47 schreef hoenselman het volgende:
[..]
Ja ik hoop op heel veel afhakers, ik zie wel steeds meer kaartjes "te koop' op FB etc, Maar das niet erg want echte liefhebbers gaan toch wel.
Noisecontrollers.. Ooit waren het de grootse helden van de scene en toen ging het ergens gigantische foutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:26 schreef robkuh1990 het volgende:
Om even in te haken op dat NC gebeuren
[..]
Ja das wel beter dat ze het van te voren aangeeft. Ik ga er wel gewoon staan, met regen of zonder regen. Ook al moet ik toegeven dat ook ik liever het weer van vorig jaar gehad zou hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:50 schreef NLS04 het volgende:
[
Ik ben het helemaal met je eens al was dit kaartje toevallig wel voor een echte liefhebster bestemd (dit zou de 6e Emporium worden dus ze doet al even mee). Alleen mn chick is ook weer niet zon die-hard dat ze de hele dag in de modder en/of regen wil staan terwijl ze het koud heeft. Nja dan vind ik het jammer dat ze niet meegaat natuurlijk maar ik kan het met de huidige weersvoorspelling ook nog wel begrijpen.
En dan heb ik liever dat ze dit van te voren aangeeft en besluit niet mee te gaan dan dat ze uiteindelijk chagrijnig gaat lopen doen als we er eenmaal zijn. Daar zie je er vaak met dit soort weersvoorspellingen ook meer dan genoeg van rondlopen..
Niks mis met Zwemporium deel 2. Deel 1 was me uitstekend bevallen door een uitermate goede sfeerquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef hoenselman het volgende:
[..]
Ja das wel beter dat ze het van te voren aangeeft. Ik ga er wel gewoon staan, met regen of zonder regen. Ook al moet ik toegeven dat ook ik liever het weer van vorig jaar gehad zou hebben.
Frequencerz heeft een link gedeeld.quote:
dat lijkt echt eeuwen geleden!quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:50 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Noisecontrollers.. Ooit waren het de grootse helden van de scene en toen ging het ergens gigantische fout
In 2009 maakten ze dit soort pareltjes nogquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat lijkt echt eeuwen geleden!
en voor de liefhebbers
heerlijke (zomerse) drivequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In 2009 maakten ze dit soort pareltjes nog
Absoluut topnummers wat je opnoemtquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heerlijke (zomerse) drive![]()
maar de platen daarvoor vind ik misschien nog wel beter!!
Crump, Venom, Marlboro Man, Aliens, Creatures, Against All Odds, Shreek, Rushroom (en een paar andere die nooit op vinyl uit zijn gekomen)
maar dat waren dan ook de "gouden" jarenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Absoluut topnummers wat je opnoemt
In diezelfde tijd brachten DBSFT ook een lekker album uit met dit soort plaatjes:
Nouja ik ken wel wat platen van daarvoor, maar sinds 2009 ben ik eigenlijk pas echt hardstyle gaan waarderen na een enorm vette Qlimax 2009quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dat waren dan ook de "gouden" jaren![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE is gek op platen met een drive![]()
Thanksquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:02 schreef robkuh1990 het volgende:
Meh..
Niet om even te spammen, maar dit is toch een prima setje van Thera
http://www.teknoscape.com(...)ons-global-dj-thera/
(YEUUUUUH GUCCI van TYMON!)
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:02 schreef robkuh1990 het volgende:
Meh..
Niet om even te spammen, maar dit is toch een prima setje van Thera
http://www.teknoscape.com(...)ons-global-dj-thera/
(YEUUUUUH GUCCI van TYMON!)
OMOMOMMOMOquote:
FU!quote:
Je set in Belfeld na Guilded laatst was ook wel lekker.. Of dat kwam omdat het bijna een prive party wasquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Misschien moet ik maar eens naar TMS stage op WiSH...!
Ja maar snap niet wat Thera's set daarmee te maken heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:58 schreef robkuh1990 het volgende:
The Magic Show stage of Wish Outdoor bedoeld ze
Staat op TMS stagequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar snap niet wat Thera's set daarmee te maken heeft.
Ik hoor hem opzich ook. Rond de 1:58 komt hij naar vorenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:43 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ligt het aan mij of zit hier enigszins een hardstyle kick in?
Nou het zal voornamelijk grijs zijn.....quote:
Padum-tsjjjjquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou het zal voornamelijk grijs zijn.....
Van Deynhoven natuurlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:49 schreef T-Force het volgende:
22.30 - 23.45 Jorn van Deynhoven of Len Faki
Lekker gevarieerd weer
Dat is toch die gozer van Haunter of the Dork?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:53 schreef robkuh1990 het volgende:
Hehe, eindelijk die Qlimax DVD die uit is. Wel adjes bij die MERCHANDISE van Q-dance
Surprise DJ's: 'Brennan Heart', 'Frontliner' and 'B-front'
ik gebeld en gemeld van: Hey, een fout
nu:
Surprise DJ's: 'Brennan Heart', 'Frontliner' and 'Adoro'
fixed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:40 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer van Honter of the Dork?
Zie dit nu pasquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:13 schreef robuust89 het volgende:
Menno, zie ik jou straks linksvoor bij Air Quake?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |