PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Weet ikquote:Op maandag 20 mei 2013 18:40 schreef Kamikazie het volgende:
Feuten is trouwens wel een vermakelijke serie TT
Met het mes op tafel. We weten niet precies welke aflevering dus moet je ze ff allemaal kijken sorryquote:
Is ook echt zon stereotype beeld wat er wordt neergezetquote:Op maandag 20 mei 2013 18:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet ikHeb ze allemaal al gezien. Niet echt waarheidsgetrouw though
Klopt geen bal van
Nog 1 seizoen en een film ja als ik het goed begrijpquote:Op maandag 20 mei 2013 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is ook echt zon stereotype beeld wat er wordt neergezet
Desondanks wel vermakelijk, komt ook een film van begreep ik?
klopt, zijn ze nu aan het makenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is ook echt zon stereotype beeld wat er wordt neergezet
Desondanks wel vermakelijk, komt ook een film van begreep ik?
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat DS2 deze goal wel kan waarderen. Speciaal voor hem geupload
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157457672
Goaltje hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Haha, Maver helemaal flippen nu die dit leest natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
HH op maandag, de vraag is nu natuurlijk of er woensdag nog een laatste kans vrolijk uurtje komt! De 2e vraag is of er vannacht ook nog eentje voor Amerika is!
DUS WANNEER MOETEN DE IF"S GEKOCHT WORDEN
Lastig he.
ik negerquote:
Uhm ik denk niet dat deze er ook nog een komt voor Amerika, omdat dat gezeur oplevert met het Max van 2 packs.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
HH op maandag, de vraag is nu natuurlijk of er woensdag nog een laatste kans vrolijk uurtje komt! De 2e vraag is of er vannacht ook nog eentje voor Amerika is!
Lastig he.
Inderdaad een goede vraag of er vannacht ook nog een HH is, was dat afgelopen keer dan ook het geval ?, weet het niet meerquote:Op maandag 20 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
Lastig he.
Dank je dan koop ik ze ook net zoals @Timmy_turner @gezelligsamenkopenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm ik denk niet dat deze er ook nog een komt voor Amerika, omdat dat gezeur oplevert met het Max van 2 packs.
Wel denk ik dat er nog een last chance komt, maar ik denk niet dat die nog veel voor de prijs doet. Ik denk dat vanavond inkopen een goed plan is
Vind ik ook niet zo bijzonder maar allicht beter dan de mac.quote:
Vorige keer wel maar volgens TimmyT kan het nu niet!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Inderdaad een goede vraag of er vannacht ook nog een HH is, was dat afgelopen keer dan ook het geval ?, weet het niet meer
Lijkt me sowieso kut, 2* skillquote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speelde er tegen en hij bakte er niet veel van.
Tjah het is wel een spits waarmee je moet kunnen spelen. Zijn NIF deed het heel goed bij mijquote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Elke keer als ik tegen iemand met veel TOTS spelers speel dan bakt die gene er vrij weinig van.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan moet je tegen mij spelen.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:53 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Elke keer als ik tegen iemand met veel TOTS spelers speel dan bakt die gene er vrij weinig van.
Tjah dan zou iedereen dan nog een x 2 moeten kunnen kopen? En het HH is nu een uur later en 2 uur vantevoren aangekondigd.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zo bijzonder maar allicht beter dan de mac.
[..]
Vorige keer wel maar volgens TimmyT kan het nu niet!
Voor mijn type speler is hij ideaal. Gewoon rennen, beuken, koppen en knallen. Pirouette doen ze bij ballet wel. En ballet is voor homo's.quote:
Je moet ook tegen mensen spelen waar je vaker tegen speelt. Zo heb ik met mijn TOTS spelers Crookk batta gegeven, dat was een goede test.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:53 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Elke keer als ik tegen iemand met veel TOTS spelers speel dan bakt die gene er vrij weinig van.
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor mijn type speler is hij ideaal. Gewoon rennen, beuken, koppen en knallen. Pirouette doen ze bij ballet wel. En ballet is voor homo's.
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor mijn type speler is hij ideaal. Gewoon rennen, beuken, koppen en knallen. Pirouette doen ze bij ballet wel. En ballet is voor homo's.
zeg je dat ook tegen je vriendin of nie?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:56 schreef Maver24 het volgende:
de NIF Benteke heb ik ook gehad, lange tijd mee gespeeld in me gold team en hij deed het wel erg goed, die 2* star vind ik niet erg, truukjes zijn niet mijn ding, gewoon beuken en schieten
Met jou kan ik praten. Wij zijn geen homo'squote:Op maandag 20 mei 2013 18:56 schreef Maver24 het volgende:
de NIF Benteke heb ik ook gehad, lange tijd mee gespeeld in me gold team en hij deed het wel erg goed, die 2* star vind ik niet erg, truukjes zijn niet mijn ding, gewoon beuken en schieten
Dat wou je moeder ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:56 schreef Maver24 het volgende:
truukjes zijn niet mijn ding, gewoon beuken en schieten
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
zeg je dat ook tegen je vriendin of nie?
raap me opquote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Bmo89 het volgende:
ฟุตบà¸à¸¥à¹„ทยพรีเมียร์ลีภทีโà¸à¸—ี เà¸à¸Ÿà¸‹à¸µ พบ เมืà¸à¸‡à¸—à¸à¸‡ ยูไนเต็ด (18-05-56)
Kijken vanaf 35 seconden haha
Wat een domme koequote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Bmo89 het volgende:
ฟุตบà¸à¸¥à¹„ทยพรีเมียร์ลีภทีโà¸à¸—ี เà¸à¸Ÿà¸‹à¸µ พบ เมืà¸à¸‡à¸—à¸à¸‡ ยูไนเต็ด (18-05-56)
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Bmo89 het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Bmo89 het volgende:
Elk uur hier is een happy hour!quote:
Nee.quote:
Nee man, dat is maar schijnquote:
Oh in dat geval, HH is over 55 minutenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Shittttttttttt! Wilde ¤ 20,- ertegen aan gooien
Ik ga het in de gaten houden. Bedankt Timmy!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh in dat geval, HH is over 55 minuten
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, Maver helemaal flippen nu die dit leest natuurlijk
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Wij zijn geen homo'sxxx
vanuit het bedrijf volgens mijquote:Op maandag 20 mei 2013 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als Dreft tandpasta gaat verkopen, is dat dan Marktpenetratie of markt diversificatie. Want de markt en het product bestaan beide natuurlijk al, maar zijn voor het bedrijf nieuw.
Meer de vraag dus, moet je dat zien vanuit het totaal of vanuit het bedrijf?
Huiswerkvraag?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als Dreft tandpasta gaat verkopen, is dat dan Marktpenetratie of markt diversificatie. Want de markt en het product bestaan beide natuurlijk al, maar zijn voor het bedrijf nieuw.
Je had ook een paar dagen eerder moeten beginnen met leren.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens mij nietquote:
Nee tentamenvraagquote:
Ik heb nu nog tijd om het te lerenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je had ook een paar dagen eerder moeten beginnen met leren.
BMO89 heeft dit al voorzien.
nou dan nietquote:Op maandag 20 mei 2013 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij niet
[..]
Nee tentamenvraag
[..]
Ik heb nu nog tijd om het te leren
Ik bedoel meer dat ik dacht vanuit het totaalquote:
Met een team van meer dan 2 miljoen zo scoren en het dan ook nog uploadenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
diversificatie natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met een team van meer dan 2 miljoen zo scoren en het dan ook nog uploaden
Ja godverdomme had ik dat wel goed op de midterm, iedereen mij vertellen dat ik dat fout hadquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij niet
[..]
Nee tentamenvraag
[..]
Ik heb nu nog tijd om het te leren
Dat gebeurd wel vanavond bij het HH van 20.00quote:Op maandag 20 mei 2013 19:12 schreef detennismaster het volgende:
Waarom daalt Benteke godverdomme niet.
Denken dat mijn 2 miljoen team mijn enige team isquote:Op maandag 20 mei 2013 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:
Ik ook! Doe mij ook maar een Bentekequote:Op maandag 20 mei 2013 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dadelijk TOTS Bale uit een pack trek.
Dat waren duidelijk Cavani en Murielquote:Op maandag 20 mei 2013 19:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denken dat mijn 2 miljoen team mijn enige team is
Een dubbele sweaty is gewoon een ultieme troll en vernederingquote:Op maandag 20 mei 2013 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
lijkt mij dat je moet kijken naar wat het bedrijf doetquote:Op maandag 20 mei 2013 19:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Dit is dus weer zoiets wat vanuit 2 oogpunten te zien isMoet je nieuw voor het bedrijf rekenen of een nieuwe markt in totaal
Dan neig ik wel naar diversificatie.
Hoe weet je dat er om 20.00 weer een HH is?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel vanavond bij het HH van 20.00
Dat denk ik ook want de producten zijn best wel verschillend.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Dit is dus weer zoiets wat vanuit 2 oogpunten te zien isMoet je nieuw voor het bedrijf rekenen of een nieuwe markt in totaal
Dan neig ik wel naar diversificatie.
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er om 20.00 weer een HH is?
Idd en als dat niet zo is zou dat betekenen dat zowel een nieuw soort afwasmiddel als een tandpasta Marktpenetratie is, terwijl het dan toch 2 hele verschillende dingen zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook want de producten zijn best wel verschillend.
Stuur HH anders een mailtje.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd en als dat niet zo is zou dat betekenen dat zowel een nieuw soort afwasmiddel als een tandpasta Marktpenetratie is, terwijl het dan toch 2 hele verschillende dingen zijn
De echte kenners staan opquote:Op maandag 20 mei 2013 19:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat waren duidelijk Cavani en Muriel
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/141555122quote:Op maandag 20 mei 2013 19:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een dubbele sweaty is gewoon een ultieme troll en vernedering
Die marketing mensen antwoorden toch nooit op hun mailquote:
Maar om het dan ook nog up te loaden gaat wat ver, al verbaast het me niet als de teamnaam FC De Hufters is.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een dubbele sweaty is gewoon een ultieme troll en vernedering
Maak jij je echt zo druk om een sweaty?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar om het dan ook nog up te loaden gaat wat ver, al verbaast het me niet als de teamnaam FC De Hufters is.
Ja, ik lig er dagen wakker van als ik er 1 tegen krijg.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maak jij je echt zo druk om een sweaty?
Dit niet weten...quote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maak jij je echt zo druk om een sweaty?
Ik vind het gewoon knap dat ik mijn speler in kan laten schieten zonder dat er nog een keeper of verdediger tussen staat.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar om het dan ook nog up te loaden gaat wat ver, al verbaast het me niet als de teamnaam FC De Hufters is.
Leg uit, wat is er mis met sweaty dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik lig er dagen wakker van als ik er 1 tegen krijg.
Jammer dat ik geen Xbox heb anders had je een week lang niet geslapen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik lig er dagen wakker van als ik er 1 tegen krijg.
Het zit diep he?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met zo'n teamnaam mag dit trouwens ook gewoon. Bewust uitgekozen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo vaak krijg ik ze anders niet tegen.. deze hele FIFA nog geen eens 10 in totaal. Waarom zou jij daar iets aan veranderen?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen Xbox heb anders had je een week lang niet geslapen.
Ik heb sweaten tot een kunst verheven.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo vaak krijg ik ze anders niet tegen.. deze hele FIFA nog geen eens 10 in totaal. Waarom zou jij daar iets aan veranderen?
Omdat hij niet alleen maar met bronzes speelt.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo vaak krijg ik ze anders niet tegen.. deze hele FIFA nog geen eens 10 in totaal. Waarom zou jij daar iets aan veranderen?
Ik ook, lekker op vakantie tussen 12-3 met 40 graden in de zon liggen en veel drinken. Zweten als een otter.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb sweaten tot een kunst verheven.
En ik ook nietquote:Op maandag 20 mei 2013 19:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat hij niet alleen maar met bronzes speelt.
De meeste bronzen tegenstanders komen dan ook de hele wedstrijd niet op je helft.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo vaak krijg ik ze anders niet tegen.. deze hele FIFA nog geen eens 10 in totaal. Waarom zou jij daar iet aan veranderen?
Heerlijk! Lekker in je mankini over het strand wandelen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ook, lekker op vakantie tussen 12-3 met 40 graden in de zon liggen en veel drinken. Zweten als een otter.
Ik loop liever met mijn zwarte nickelson over het strand. Maar ieder zijn smaak hequote:Op maandag 20 mei 2013 19:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heerlijk! Lekker in je mankini over het strand wandelen.
JIJ SPAMT DUS LB+Y ????quote:Op maandag 20 mei 2013 19:27 schreef Toefjes het volgende:
Het duo Benteke - Aguero is trouwens erg sterk. Benteke die de bal goed vast kan houden en Aguero kan lanceren als hij diep gaat, en Aguero kan weer de dribbel goed maken en de bal op het hoofd van Benteke geven
Soms lig ik zonder mankini op het strand en dan krijg ik ook een zwarte snikkelson.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik loop liever met mijn zwarte nickelson over het strand. Maar ieder zijn smaak he
Begin jij nou ook al? Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik ook silver teams gebruik? En ik word hier weer gebashed omdat ik alleen maar mijn mening geef.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De meeste bronzen tegenstanders komen dan ook de hele wedstrijd niet op je helft.
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Soms lig ik zonder mankini op het strand en dan krijg ik ook een zwarte snikkelson.
Snoer mij voor eens en altijd de mond door me met h2h kei hard af te maken.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al? Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik ook silver teams gebruik? En ik word hier weer gebashed omdat ik alleen maar mijn mening geef.
Godverdommequote:Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Soms lig ik zonder mankini op het strand en dan krijg ik ook een zwarte snikkelson.
Nee, de vorige wedstrijd deed ik alleen de gewone steekpass, want het regende.quote:
Ik weet niet wat voor weer het is buiten, heb geen ramen in mijn rukbunker.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, de vorige wedstrijd deed ik alleen de gewone steekpass, want het regende.
Volgens mij krijg je in Fifa trouwens ook de actuele weersomstandigheden verwerkt in je wedstrijden, want heb alleen maar regen wedstrijden gehad.
Ik had van de week sneeuw dus lijkt me nietquote:Op maandag 20 mei 2013 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je in Fifa trouwens ook de actuele weersomstandigheden verwerkt in je wedstrijden, want heb alleen maar regen wedstrijden gehad.
Nee, want als je dan wint ga je dat hier 100x vertellen en zeggen dat ik slecht ben enzo. En dat ik achterin hoog ging houden (ook al deed ik dat niet)quote:Op maandag 20 mei 2013 19:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Snoer mij voor eens en altijd de mond door me met h2h kei hard af te maken.
Nee, jij bent naar de MacDrive gegaan. Of heb je dat alleen maar hier neergezet, zodat het lijkt alsof je wel eens buiten komt, en wij naar je op gaan kijken?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor weer het is buiten, heb geen ramen in mijn rukbunker.
Bij Dion regent het altijd want zijn PS3 is altijd nat ha ha grapje over een beplaste spelletjescomputer ha ha haquote:Op maandag 20 mei 2013 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou wel tof wezen maar reken er maar niet op,quote:Op maandag 20 mei 2013 19:33 schreef over_hedge het volgende:
Morgen laten ze de nieuwe xbox zien. Maar ook beelden van fifa op de next gen consoles
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij Dion regent het altijd want zijn PS3 is altijd nat ha ha grapje over een plaste spelletjescomputer ha ha ha [ afbeelding ]
Nice! Livestream op youtube? Of enkel op de xbox site?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:33 schreef over_hedge het volgende:
Morgen laten ze de nieuwe xbox zien. Maar ook beelden van fifa op de next gen consoles
Je hebt me doorquote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, jij bent naar de MacDrive gegaan. Of heb je dat alleen maar hier neergezet, zodat het lijkt alsof je wel eens buiten komt, en wij naar je op gaan kijken?
Geen idee. Las het net op facebook. Maar zal vast wel een livestream van zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 19:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Nice! Livestream op youtube? Of enkel op de xbox site?
Die gast hield achterin hoog, dat heeft hij ook gepost. Maar ja, dan moet je gewoon winnen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want als je dan wint ga je dat hier 100x vertellen en zeggen dat ik slecht ben enzo. En dat ik achterin hoog ging houden (ook al deed ik dat niet)
je kan het op je xbox kijken bij de live event playerquote:Op maandag 20 mei 2013 19:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Las het net op facebook. Maar zal vast wel een livestream van zijn
[..]
Bij Dion regent het altijd want zijn PS3 is altijd nat ha ha grapje over een beplaste spelletjescomputer ha ha ha [ afbeelding ]
Wij gaan massaal de xbox clan binnenvallen door voor de xbox te kiezen bij de nextgenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Nice! Livestream op youtube? Of enkel op de xbox site?
Ik trouwens al heel lang overstappen naar de PS3, dus ook van plan om voor de PS4 te gaan.
Ben bang dat Microsoft de nieuwe Xbox te geil gaat maken![]()
Welk team zou je dan kiezen als ik eindelijk een potje wil doen?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die gast hield achterin hoog, dat heeft hij ook gepost. Maar ja, dan moet je gewoon winnen.
Nicequote:Op maandag 20 mei 2013 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij gaan massaal de xbox clan binnenvallen door voor de xbox te kiezen bij de nextgen
Dat word wel krap op de bank dan.quote:
Ik heb geen xboxquote:Op maandag 20 mei 2013 19:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je kan het op je xbox kijken bij de live event player
Uhm, ligt eraan wat jij pakt en hoeveel * teams we doen hequote:Op maandag 20 mei 2013 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welk team zou je dan kiezen als ik eindelijk een potje wil doen?
Nou, dan moet dat snel want HH begint over 20 minuten.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Uhm, ligt eraan wat jij pakt en hoeveel * teams we doen he
Moet wel beetje eerlijk zijn qua ratings.
Succes !!!1!!!!1!!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:38 schreef Bmo89 het volgende:
Penaltyserie in de finale van de gouden cup. SPANNEND!!! LOLOLOL wish me luck
[..]
Bij Dion regent het altijd want zijn PS3 is altijd nat ha ha grapje over een beplaste spelletjescomputer ha ha ha [ afbeelding ]
Kan ook later vanavond wel hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, dan moet dat snel want HH begint over 20 minuten.
Nee die gast duikt even 4 penaltys uit de kruising. Maarja boeiahquote:
Ik kan alleen nu want na HH en VI moet ik zelf met school bezig.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan ook later vanavond wel hoor![]()
Zit nog even te studeren
Ik heb de finale gewoon met 2-0 gewonnen. Easyquote:Op maandag 20 mei 2013 19:38 schreef Bmo89 het volgende:
Penaltyserie in de finale van de gouden cup. SPANNEND!!! LOLOLOL wish me luck
Oke ik strat mijn xbox op !quote:Op maandag 20 mei 2013 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan alleen nu want na HH en VI moet ik zelf met school bezig.
Zou leuk zijn als je een quad-sweaty doet.quote:
En uploadenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je een quad-sweaty doet.
Weet ik veel, ze zoeken het maar uit, die kut Japanners. Ik zie het wel als ze te koop zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 19:44 schreef Fuszy het volgende:
Ben wel benieuwd naar die nieuwe Xbox. Morgen krijgen we toch wat te horen?
Zag eerder vandaag iets over de PS4 en de E3, maar wanneer is dat dan?> Juni ofzo?
morgen xbox ja. Denk dat er erg veel voor de xbox gaan, want ps3quote:Op maandag 20 mei 2013 19:44 schreef Fuszy het volgende:
Ben wel benieuwd naar die nieuwe Xbox. Morgen krijgen we toch wat te horen?
Zag eerder vandaag iets over de PS4 en de E3, maar wanneer is dat dan?> Juni ofzo?
Djeetje zou eigenlijk een sweaty top 10 moeten maken.quote:
Geen van Beiden. Sagna is klein en Kos krijgt overmorgen een Sifquote:
Je blijft toch op de PS?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze zoeken het maar uit, die kut Japanners. Ik zie het wel als ze te koop zijn
Ik ga nu een keer voor een console die de rest van mijn vrienden ook gaan kopen. Solo een PS3 is ook niet heel erg gezelligquote:Op maandag 20 mei 2013 19:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
morgen xbox ja. Denk dat er erg veel voor de xbox gaan, want ps3
E3 shizzle geen idee
Dan word ik beroemd!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Djeetje zou eigenlijk een sweaty top 10 moeten maken.
Ik denk dat wij een keer tegen elkaar moeten spelen.quote:
Als de nieuwe xbox er is, dan ga ik die kant op. Lijkt me wel lachen met Thorb, Kamikazie, BDIL, Timmy enzoquote:
Dan valt sagna af. En dat hij sif krijgt boeid me voor nu even nietquote:Op maandag 20 mei 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen van Beiden. Sagna is klein en Kos krijgt overmorgen een Sif
Morgen?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een keer tegen elkaar moeten spelen.
Sweat galore.
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de nieuwe xbox er is, dan ga ik die kant op. Lijkt me wel lachen met Thorb, Kamikazie, BDIL, Timmy enzo
Njah, ik speel liever tegen mijn maten dan tegen jullie FOK!.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de nieuwe xbox er is, dan ga ik die kant op. Lijkt me wel lachen met Thorb, Kamikazie, BDIL, Timmy enzo
snap ik, van ons kan je niet winnen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Njah, ik speel liever tegen mijn maten dan tegen jullie FOK!.
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
snap ik, van ons kan je niet winnen.
en niet met mij. Nou dat is ook weer duidelijkquote:Op maandag 20 mei 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik daar mijn eigen keuze van moet laten afhangen dan kan ik beter helemaal stoppenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1-0 en goal als verdediger.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:50 schreef over_hedge het volgende:
Waarom zou die btw een sif krijgen?? voor dat doelpunt (live gezien) Zo boeiend was die nou ook weer niet. Recht op de keeper af die faalt en via zijn hoofd er in gaat
Ook meegaan joh. En tegen het voorvocht zeggen we gewoon dat we de PS4 gaan kopen. Kopen zij m, en dan blijken we weg, haha. Zij helemaal boos natuurlijkquote:
Weet dus ook helemaal niet hoe mijn niveau is vergeleken met mede-fokkers.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij loopt naderhand toch alleen maar te zeuren als je weer verloren hebtquote:Op maandag 20 mei 2013 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en niet met mij. Nou dat is ook weer duidelijk
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook meegaan joh. En tegen het voorvocht zeggen we gewoon dat we de PS4 gaan kopen. Kopen zij m, en dan blijken we weg, haha. Zij helemaal boos natuurlijk
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook meegaan joh. En tegen het voorvocht zeggen we gewoon dat we de PS4 gaan kopen. Kopen zij m, en dan blijken we weg, haha. Zij helemaal boos natuurlijk
haha, ik had geen zin om alle namen op te schrijvenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en niet met mij. Nou dat is ook weer duidelijk
jij speelt ook gewoon schijtirritantquote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij loopt naderhand toch alleen maar te zeuren als je weer verloren hebt![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij speelt ook gewoon schijtirritant
Die irritante Anna is terugquote:
Beetje nodeloos maar het is je vergevenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik was toen een beetje geagiteerd ja
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Doel van de komende 2 uur : TOTS Cazorla, Bentekkers, Fellaini Vertonghen en IF Sturridge voor 1.3 miljoen
Thanksquote:
HAHAHAH DS HEEFT BATTA GEKREGEN VAN MATHIJS HAHAHAHHAAquote:Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef Kamikazie het volgende:
1-1 geworden, goed gespeeld DS2
Moeten binnenkort maar een beslissingspotje doen dan
Of was ik te sweaty voor je?
Waar dan jonguhquote:
HELEMAAL ZOEK GESPEELD DIE BOYquote:Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HAHAHAH DS HEEFT BATTA GEKREGEN VAN MATHIJS HAHAHAHHAA![]()
![]()
pffquote:
Ja #Yolo #slechterkannietquote:
Wat is er toch een hoop shiny poepquote:
Toch best kut als je 50k betaald en je bij het openen de naam Khedira ziet verschijnenquote:
Marchisioquote:Op maandag 20 mei 2013 20:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel.![]()
![]()
Ola Toiv.. , instant discard.![]()
Ik heb deze week al zo veel coins verneukt dat ik ook nog wel zo'n pakje kan kopen.quote:
doequote:Op maandag 20 mei 2013 20:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb deze week al zo veel coins verneukt dat ik ook nog wel zo'n pakje kan kopen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:05 schreef v0lt026 het volgende:
Blijf die plaatjes posten jongens, dan weet ik weer waarom ik geen packs koop
ik moet nog even een bezoek brengen aan de wcquote:Op maandag 20 mei 2013 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
Tijd om mijn racestuur maar is te gaan zoeken
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:06 schreef Reemi het volgende:
Kon slechter. Maar alsnog verlies waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Luckyquote:Op maandag 20 mei 2013 20:06 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit echt gebeuren? Dit is de beste dag ooitquote:Op maandag 20 mei 2013 20:06 schreef v0lt026 het volgende:
Is Djeetje al begonnen met streamen van het verneuken van z'n 20.000 points?
Ik ook, mijn race stuur even soepel maken.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik moet nog even een bezoek brengen aan de wc
geloof het niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:07 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb alleen geen push er van want speel op consoleMaar heb dus tots
en reus. Van de rest vrij weinig.
doe de community een plezier en discard eisweinquote:Op maandag 20 mei 2013 20:06 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nietquote:
Winstquote:
quote:
Lieve beesten zijn dat hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:09 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/artikel/508911-310000-euro-voor-belgische-duif.html
3,1 ton betalen voor een fucking duif
HOE HOE HOEquote:Op maandag 20 mei 2013 20:09 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/artikel/508911-310000-euro-voor-belgische-duif.html
3,1 ton betalen voor een fucking duif
Ik dacht even Ronaldo te zien vanwege Simao en Alonsoquote:Op maandag 20 mei 2013 20:06 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha en dan zeggen dat de community dom isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |