PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Weet ikquote:Op maandag 20 mei 2013 18:40 schreef Kamikazie het volgende:
Feuten is trouwens wel een vermakelijke serie TT
Met het mes op tafel. We weten niet precies welke aflevering dus moet je ze ff allemaal kijken sorryquote:
Is ook echt zon stereotype beeld wat er wordt neergezetquote:Op maandag 20 mei 2013 18:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet ikHeb ze allemaal al gezien. Niet echt waarheidsgetrouw though
Klopt geen bal van
Nog 1 seizoen en een film ja als ik het goed begrijpquote:Op maandag 20 mei 2013 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is ook echt zon stereotype beeld wat er wordt neergezet
Desondanks wel vermakelijk, komt ook een film van begreep ik?
klopt, zijn ze nu aan het makenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is ook echt zon stereotype beeld wat er wordt neergezet
Desondanks wel vermakelijk, komt ook een film van begreep ik?
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat DS2 deze goal wel kan waarderen. Speciaal voor hem geupload
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157457672
Goaltje hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat DS2 deze goal wel kan waarderen. Speciaal voor hem geupload
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157457672
Haha, Maver helemaal flippen nu die dit leest natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
HH op maandag, de vraag is nu natuurlijk of er woensdag nog een laatste kans vrolijk uurtje komt! De 2e vraag is of er vannacht ook nog eentje voor Amerika is!
DUS WANNEER MOETEN DE IF"S GEKOCHT WORDEN
Lastig he.
ik negerquote:
Uhm ik denk niet dat deze er ook nog een komt voor Amerika, omdat dat gezeur oplevert met het Max van 2 packs.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
HH op maandag, de vraag is nu natuurlijk of er woensdag nog een laatste kans vrolijk uurtje komt! De 2e vraag is of er vannacht ook nog eentje voor Amerika is!
Lastig he.
Inderdaad een goede vraag of er vannacht ook nog een HH is, was dat afgelopen keer dan ook het geval ?, weet het niet meerquote:Op maandag 20 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
Lastig he.
Dank je dan koop ik ze ook net zoals @Timmy_turner @gezelligsamenkopenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm ik denk niet dat deze er ook nog een komt voor Amerika, omdat dat gezeur oplevert met het Max van 2 packs.
Wel denk ik dat er nog een last chance komt, maar ik denk niet dat die nog veel voor de prijs doet. Ik denk dat vanavond inkopen een goed plan is
Vind ik ook niet zo bijzonder maar allicht beter dan de mac.quote:
Vorige keer wel maar volgens TimmyT kan het nu niet!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Inderdaad een goede vraag of er vannacht ook nog een HH is, was dat afgelopen keer dan ook het geval ?, weet het niet meer
Lijkt me sowieso kut, 2* skillquote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speelde er tegen en hij bakte er niet veel van.
Tjah het is wel een spits waarmee je moet kunnen spelen. Zijn NIF deed het heel goed bij mijquote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Elke keer als ik tegen iemand met veel TOTS spelers speel dan bakt die gene er vrij weinig van.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan moet je tegen mij spelen.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:53 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Elke keer als ik tegen iemand met veel TOTS spelers speel dan bakt die gene er vrij weinig van.
Tjah dan zou iedereen dan nog een x 2 moeten kunnen kopen? En het HH is nu een uur later en 2 uur vantevoren aangekondigd.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zo bijzonder maar allicht beter dan de mac.
[..]
Vorige keer wel maar volgens TimmyT kan het nu niet!
Voor mijn type speler is hij ideaal. Gewoon rennen, beuken, koppen en knallen. Pirouette doen ze bij ballet wel. En ballet is voor homo's.quote:
Je moet ook tegen mensen spelen waar je vaker tegen speelt. Zo heb ik met mijn TOTS spelers Crookk batta gegeven, dat was een goede test.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:53 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Elke keer als ik tegen iemand met veel TOTS spelers speel dan bakt die gene er vrij weinig van.
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor mijn type speler is hij ideaal. Gewoon rennen, beuken, koppen en knallen. Pirouette doen ze bij ballet wel. En ballet is voor homo's.
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor mijn type speler is hij ideaal. Gewoon rennen, beuken, koppen en knallen. Pirouette doen ze bij ballet wel. En ballet is voor homo's.
zeg je dat ook tegen je vriendin of nie?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:56 schreef Maver24 het volgende:
de NIF Benteke heb ik ook gehad, lange tijd mee gespeeld in me gold team en hij deed het wel erg goed, die 2* star vind ik niet erg, truukjes zijn niet mijn ding, gewoon beuken en schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |