Zo klinkt het beter.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef Ezell het volgende:
Jongens, ik heb echt geen concentratie en discipline vandaag.
ik lees ambur? --> amberquote:
Nee hoorquote:
Jaquote:Op maandag 20 mei 2013 18:01 schreef Ezell het volgende:
Halen jullie msacras en sof ook wel eens door elkaar door die katten-UI's?
in essentie wel. Arachide had de lapo, of het nou door het slotje heen was of niet, en de lapo'er opent het nieuwe topiquequote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:01 schreef Ezell het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:01 schreef Ezell het volgende:
Dan kan ze altijd de lapo makenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:02 schreef msacras het volgende:
[..]
in essentie wel. Arachide had de lapo, of het nou door het slotje heen was of niet, en de lapo'er opent het nieuwe topique
Mijne is iets bruinerquote:
Maar mods kunnen dat altijd, dusquote:Op maandag 20 mei 2013 18:02 schreef msacras het volgende:
[..]
in essentie wel. Arachide had de lapo, of het nou door het slotje heen was of niet, en de lapo'er opent het nieuwe topique
same here matequote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef Ezell het volgende:
Jongens, ik heb echt geen concentratie en discipline vandaag.
zorg er nou maar eerst voor dat het past.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga op mezelf wonen en ik koop...
wat is allemaal nodig als je op kamers gaat?
MEUBELS
- hoekbank
- grote spiegel
- kamertafel
- opbergkast(je)
- kledingrek
- schoenenrek
- mini koelkast/vriezer
- kussens 6 of 8
- dekens 2
- matrassen 2 of 3 x 2pp
dit staat er op de lijst
en ik heb zelf al een kledingkast en een soort ikea open boekenkast spullen kast ding
oh dat past welquote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
zorg er nou maar eerst voor dat het past.
dan is t dit wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh dat past wel
ik wil eerst lijstjes maken, ga nog niks kopen
ehm allemaal keukengerei enzo en bestekquote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
MEUBELS
- hoekbank
- grote spiegel
- kamertafel
- opbergkast(je)
- kledingrek
- schoenenrek
- mini koelkast/vriezer
- kussens 6 of 8
- dekens 2
- matrassen 2 of 3 x 2pp
dit staat er op de lijst
en ik heb zelf al een kledingkast en een soort ikea open boekenkast spullen kast ding
ik ga geen eethoek doen
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef arachide. het volgende:
Fucking leuk mod zijn, je kan door slotjes heenposten en je moet soms dingen doen waar je niet achter staat en soms mag je dingen niet doen waar je wel achter staat (nicks topics sluiten) en soms is blauw niet je kleur.
tv koop ik later welquote:Op maandag 20 mei 2013 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan is t dit wel.
tenzij je ook een tv wilt. dan ook een tvkast als je niet mag ophangen.
ja dat moet ik later allemaal zien.. eerst afwachten of ik een kamer met of zonder eigen keuken krijgquote:Op maandag 20 mei 2013 18:08 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ehm allemaal keukengerei enzo en bestek
ovenhandschoenen bakplaat allerlei bakjes/vergiet/zeef/keukenweegschaal dat soort shit
- lampenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
MEUBELS
- hoekbank
- grote spiegel
- kamertafel
- opbergkast(je)
- kledingrek
- schoenenrek
- mini koelkast/vriezer
- kussens 6 of 8
- dekens 2
- matrassen 2 of 3 x 2pp
dit staat er op de lijst
ik ga geen eethoek doen
Al je keukenshit wil je echt liever van jezelf hebben dan dat al je lieve huisgenootjes niks opruimen en jij geen pannen of pollepels hebt om mee te kokenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tv koop ik later wel
[..]
ja dat moet ik later allemaal zien.. eerst afwachten of ik een kamer met of zonder eigen keuken krijg
Vaak zijn er meer dan genoeg pannen aanwezig. Bij ons ook. Er is echt al-tijd wel een pan over.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Al je keukenshit wil je echt liever van jezelf hebben dan dat al je lieve huisgenootjes niks opruimen en jij geen pannen of pollepels hebt om mee te koken
ohja en ook senseo/koffiezetapparaat ofzo eventueelquote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tv koop ik later wel
[..]
ja dat moet ik later allemaal zien.. eerst afwachten of ik een kamer met of zonder eigen keuken krijg
top, dankje!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
- lampen
- bestek (eventueel bestekhouder) en al die shit
- bekers
- waterkoker
- (extra?) beddengoed gezien het aantal matrassen
- handdoeken
- handdoeken en vaatdoeken voor in de keuken
- lampen
prullenbakquote:Op maandag 20 mei 2013 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
dank voor de tips allen! keuken is echt afwachten.. kan altijd nog wat erbij kopenzet sowieso een eigen koffiezetapparaat, koelkast/vriezer combo in mn kamer en misschien ook een oven/magnetron combo en de tosti ijzer is echt een geniaal idee!
Ik heb trouwens nog een goedkoop miniwaterkokertje (paar euro?) van de Action bij mijn ouders liggen. Mocht je interesse hebben, dan wil ik die wel voor je meenemen als ik naar Etsu's HW gaan. Het is een simpel plastic ding dat heet wordt, maar goed te gebruiken als je voorzichtig doet. Nooit gebruikt verder, want panische moeder.quote:
Misschien ook een huis erbij?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
dank voor de tips allen! keuken is echt afwachten.. kan altijd nog wat erbij kopenzet sowieso een eigen koffiezetapparaat, koelkast/vriezer combo in mn kamer en misschien ook een oven/magnetron combo en de tosti ijzer is echt een geniaal idee!
emmers/doeken/trekker voor ramen wassen, dweil, misschien een trappetje ofzo als je klein bentquote:Op maandag 20 mei 2013 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja zou wel kunnen, kan ik die zo overnemen?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een goedkoop miniwaterkokertje (paar euro?) van de Action bij mijn ouders liggen. Mocht je interesse hebben, dan wil ik die wel voor je meenemen als ik naar Etsu's HW gaan. Het is een simpel plastic ding dat heet wordt, maar goed te gebruiken als je voorzichtig doet. Nooit gebruikt verder, want panische moeder.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef arachide. het volgende:
Fucking leuk mod zijn, je kan door slotjes heenposten en je moet soms dingen doen waar je niet achter staat en soms mag je dingen niet doen waar je wel achter staat (nicks topics sluiten) en soms is blauw niet je kleur.
Ah, mooi.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb morgen de 3e bezichtiging bij een kamer dus komt al snel
Ja, je mag hem gratis overnemen bij interesse. Dat ding ligt toch te verstoffen en om nou 1 of 2 euro te vragen...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja zou wel kunnen, kan ik die zo overnemen?
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:16 schreef Osuchi het volgende:
[..]
emmers/doeken/trekker voor ramen wassen, dweil, misschien een trappetje ofzo als je klein bent
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, je mag hem gratis overnemen bij interesse. Dat ding ligt toch te verstoffen en om nou 1 of 2 euro te vragen...
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef Osuchi het volgende:
jullie moeten morgen vast allemaal weer naar school/werken
ik niet
die heb ikquote:Op maandag 20 mei 2013 18:19 schreef Ezell het volgende:
Die IKEA-kasten met vierkante vakken zijn trouwens echt ge-wel-dig.
sowieso geen slecht idee om even langs de ikea/action/kwantum/blokker en dat soort winkels te gaan voor inspiratie, misschien zie je nog wel dingen waar je nog niet aan had gedacht enzoquote:
Expedit? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10196431/quote:Op maandag 20 mei 2013 18:19 schreef Ezell het volgende:
Die IKEA-kasten met vierkante vakken zijn trouwens echt ge-wel-dig.
Is het dat dan niet? Ik wou net mijn antieke serviesset en een kleedje meenemen, oh en een blokfluit, misschien kon ik daar ook nog mee verdienen.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
jezus ezell, wat denk je dat mn huis is? een rommelmarkt waar je maar dingen hierheen mag meenemen en pleuren zodat anderen t kunnen bezichtigen en evt. meenemen?
ja ik zit al op sites rond te kijkenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef Osuchi het volgende:
[..]
sowieso geen slecht idee om even langs de ikea/action/kwantum/blokker en dat soort winkels te gaan voor inspiratie, misschien zie je nog wel dingen waar je nog niet aan had gedacht enzo
Zijn echt zo chill.quote:
Een vrijehandelmarkt toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
jezus ezell, wat denk je dat mn huis is? een rommelmarkt waar je maar dingen hierheen mag meenemen en pleuren zodat anderen t kunnen bezichtigen en evt. meenemen?
Ja, die!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Expedit? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10196431/
een blokfluitquote:Op maandag 20 mei 2013 18:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is het dat dan niet? Ik wou net mijn antieke serviesset en een kleedje meenemen, oh en een blokfluit, misschien kon ik daar ook nog mee verdienen.
dan hebben wij dezelfdequote:Op maandag 20 mei 2013 18:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zijn echt zo chill.Ik heb zo eentje met acht vakken liggend. Boven heb ik van de deurtjes geplaatst zodat er kleding past. En onder heb ik het open gelaten en daar staan al mijn schoenen. En dan nog eentje staand met vijf vakken voor tassen, boeken, elektronicashit etc.
[..]
Een vrijehandelmarkt toch?
[..]
Ja, die!
xenosquote:Op maandag 20 mei 2013 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
sowieso komt er een fucking mooie fucking grote fucking dure kroonluchter in mijn kamer
en als hij duurder dan 100 is laat ik m verzekeren
#fancyasfuck
jaa iknowquote:Op maandag 20 mei 2013 18:23 schreef Osuchi het volgende:
[..]
xenosnieteens zo heel duur ook volgensmij
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:23 schreef arachide. het volgende:
DMt iemand mij als er weer een topic over mij komt?Ik ben even leren.
Gekocht bij de IKEA voor 10 euro per stuk.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan hebben wij dezelfdehoe heb jij deurtjes erin gemaakt?
Nee joh, een normale lamp past veel beter bij jouw woonkamer.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:23 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook een kroonluchter maar is te groot voor in mn woonkamer.
is goedquote:Op maandag 20 mei 2013 18:23 schreef arachide. het volgende:
Top.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:23 schreef arachide. het volgende:
ik heb nu ook een normale lamp zeg maar. maar ik vind een kroonluchter mooi.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gekocht bij de IKEA voor 10 euro per stuk.
[..]
Nee joh, een normale lamp past veel beter bij jouw woonkamer.
http://www.xenos.nl/assor(...)chting/kroonluchtersquote:Op maandag 20 mei 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaa iknowwas al naar de prijs aan het zoeken
In je wc?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb nu ook een normale lamp zeg maar. maar ik vind een kroonluchter mooi.
Dat hoogglans maakt het lelijk en goedkoop. Kies een wat minder glimmende.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.xenos.nl/assor(...)/kroonluchter-9-arms
dies niet mooi
ik wil echt een met 20 armen ofzo
zijn ingebouwde lampen.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
In je wc?
[..]
Dat hoogglans maakt het lelijk en goedkoop. Kies een wat minder glimmende.
Dingen over mij zijn natuurlijk altijd welkom in mijn inbox. Knutselwerkjes, bombrieven, liefdesverklaringen en klachten.quote:
ik heb:quote:Op maandag 20 mei 2013 18:27 schreef Ezell het volgende:
O ja, een klok kan ook handig zijn. Die moet ik zelf eigenlijk ook nog hebben.
Nou, dit is niet echt goedkoop spul. Of ik ben blijkbaar arm...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
is xenos he, goedkoop spul.
maar dithttp://www.xenos.nl/assortiment/meubels/serie-antieklook
omijn
in deze stijl wil ik m'n hele kamer hebben dus dit is wel purrrfect
had het meer over de kroonluchterquote:Op maandag 20 mei 2013 18:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, dit is niet echt goedkoop spul. Of ik ben blijkbaar arm...
"Kan ook handig zijn."quote:Op maandag 20 mei 2013 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb:
mn laptop
mn tv
mn dvd
mn mobiel
mn magnetron
nah, als dv ook zoiets heeft, is t niet nodig.
O, ik dacht al.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
had het meer over de kroonluchter
Naughtyquote:Op maandag 20 mei 2013 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
KRUIMELZUIGER
IK MOET EEN KRUIMELZUIGER
even kijken!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Kan ook handig zijn."![]()
Ik kijk altijd op mijn laptop, mobiel of tablet, maar ik vind een klok toch wat fijner. Vooral als ik net wakker word.
[..]
O, ik dacht al.Misschien bij Woon Express?
Godver, die wil ik nu ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
KRUIMELZUIGER
IK MOET EEN KRUIMELZUIGER
ik heb een USB-stofzuiger maar die moet je echt per kruimel laten zuigen anders gebeurt er niksquote:Op maandag 20 mei 2013 18:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Godver, die wil ik nu ook.Geen gesleep met de stofzuiger steeds. En luiheid wat stoffer en blik (misschien ook nodig?) betreft.
als ik een kruimelzuiger heb heb ik geen stoffer en blik nodigquote:Op maandag 20 mei 2013 18:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Godver, die wil ik nu ook.Geen gesleep met de stofzuiger steeds. En luiheid wat stoffer en blik (misschien ook nodig?) betreft.
Ik heb dan liever een luxere variant.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb een USB-stofzuiger maar die moet je echt per kruimel laten zuigen anders gebeurt er niks
Waarom vind ik dat fking grappigquote:Op maandag 20 mei 2013 18:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb een USB-stofzuiger maar die moet je echt per kruimel laten zuigen anders gebeurt er niks
Een chillbank.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik een kruimelzuiger heb heb ik geen stoffer en blik nodig
en ik heb hard een kruimelzuiger nodig want ik ga geen eethoek kopen dus eten op de bank betekend kruimels
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat drank wel niet met je doet
plaids?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een chillbank.Misschien wil je ook nog van die plaids kopen daarvoor?
quote:
Kan echt niet hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
1-2-3 Poep aan je knie!ik snap de grap niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
1-2-3 Poep aan je knie!HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANKKKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:37 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vind ik deze zo leuk? En waarom matcht hij bij mijn gevoelens?
Geweldige film.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:37 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
gemene meidenquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:37 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
mean girlsquote:
Mean Girlsquote:Op maandag 20 mei 2013 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die met dat meisje met die scooter toch
Mensen die aardig tegen je doen en dat je denkt ''tieft op ofzo, waarom doe jij aardig?''quote:Op maandag 20 mei 2013 18:37 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat dat van tax niet in probleemwijken is genoemd.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANKKK
best grappig dat alleen Tax en prom hem snappen en als ik zeg dat ik hem niet snap (dus implicatie wat de grap is), niemand antwoord op geeft.quote:
Haten op araquote:Op maandag 20 mei 2013 18:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hij maakte topics waarin ie arachide. bashte :S zomaar
film kijkenquote:
Gewoon, beetje cirkeljerkenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
best grappig dat alleen Tax en prom hem snappen en als ik zeg dat ik hem niet snap (dus implicatie wat de grap is), niemand antwoord op geeft.
de grap is gewoon dat het zo niet grappig is dat het grappig isquote:Op maandag 20 mei 2013 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
best grappig dat alleen Tax en prom hem snappen en als ik zeg dat ik hem niet snap (dus implicatie wat de grap is), niemand antwoord op geeft.
haha grappigquote:Op maandag 20 mei 2013 18:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de grap is gewoon dat het zo niet grappig is dat het grappig is
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ehm ja, nou eh neequote:Op maandag 20 mei 2013 18:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Welke filmquote:Op maandag 20 mei 2013 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
film kijkenen vroeg slapen.
en jullie?
en wanneer begin je bij Schiphol?
Examenjaar?quote:
Nee gelukkig gewoon een Frans toets.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Welke film?
Nog een rondje drankspel na het eten en The Hunger Games verder kijken
En daarna nog even samen sims spelen(huis laten afbranden
!!!! )
Morgen even bellen hoe en wat, ik laat het je weten
[..]
Examenjaar?
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dat van tax niet in probleemwijken is genoemd.
Oke, alsnog heel veel succes alvastquote:Op maandag 20 mei 2013 18:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee gelukkig gewoon een Frans toets.
Ik weet nog niet welke. Heb net alle drie de High School Musicals gekeken.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Welke film?
Nog een rondje drankspel na het eten en The Hunger Games verder kijken
En daarna nog even samen sims spelen(huis laten afbranden
!!!! )
Morgen even bellen hoe en wat, ik laat het je weten
[..]
Examenjaar?
Eetse!quote:
Ik snap gewoon niet dat als je je ergert aan onze posts of wat dan ook dat je het niet gewoon een keertje kan negeren.quote:
Waar heb je 't over?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat als je je ergert aan onze posts of wat dan ook dat je het niet gewoon een keertje kan negeren.
Wij kappen en dan verwachten we ook wel dat het een beetje van 2 kanten komt in plaats van dat er op alles nu gescheten wordt.
Ach so, dan begreep ik het verkeerd.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar heb je 't over?
Jullie hebben het over een grap wat ik/we niet snap(pen) en ik vraag netjes wat de grap is/was, maar niemand die er antwoord op geeft.
En die post met 'lama' vroeg ik of Hotmail het deed (want bij mij werkte het eventjes niet) en toen deed ie 't, dus vandaar 'lama'.
Kapotquote:Op maandag 20 mei 2013 18:56 schreef Trollscience het volgende:
Kan iemand me helpen? Ik had een filmpje op m'n telefoon gemaakt maar halverwege viel hij uit, nu speelt hij wel af (op m'n pc) maar ik kan niet skippen? Als ik de tijdbalk verplaats springt hij terug naar het begin
Tuurlijk wel?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Anders kan ik mijn pener niet in KPD zetten toch?
Probeer hem te openen in een video editing programma en exporteer hem dan nog een keer naar een nieuw bestand. Kan zijn dat het bestand niet goed afgesloten isquote:Op maandag 20 mei 2013 18:56 schreef Trollscience het volgende:
Kan iemand me helpen? Ik had een filmpje op m'n telefoon gemaakt maar halverwege viel hij uit, nu speelt hij wel af (op m'n pc) maar ik kan niet skippen? Als ik de tijdbalk verplaats springt hij terug naar het begin
En nu ga ik weer verder met schoolquote:Als je je YouTube-account nog steeds wilt sluiten, kun je het volgende doen:
Zorg ervoor dat je bent ingelogd bij het account dat je wilt sluiten.
Ga naar geavanceerde accountinstellingen.
Klik op Account sluiten. Er wordt je gevraagd om je inloggegevens opnieuw in te voeren om te bevestigen dat je je account wilt verwijderen.
Je kunt waarschijnlijk nog steeds de miniaturen van je video's zien op de site omdat het updaten tijd in beslag neemt. Ze worden binnenkort verwijderd.
Staat alleen in de FOK!.rar.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
de penerpics van ro-ald circuleren al tijden op fok toch
Dank, als ik een beetje doorwerk kom ik vanavond nog wel evenquote:
YT verwijderen? de app ofzo of wat?quote:
Is al gelukt.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
YT verwijderen? de app ofzo of wat?
Gevulde koeken van 57 centquote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat zijn de eerste boodschappen die ik in m'n kamer moet hebben
Wat te drinken.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alcoholquote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Er zijn meer soorten van anti-conceptiequote:
nu twijfel ik of ik moet verwijderen, want mn acc bestaat dit jaar 6 jaar en dat is best lang.quote:
Nog even volhouden.quote:
Kruiden, olie, broodbeleg, limonade, sauzen etc.?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
En aangezien je geen rijbewijs hebtquote:Op maandag 20 mei 2013 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, een wijnrek staat ook al op m'n lijstje
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En aangezien je geen rijbewijs hebt
[ afbeelding ]
Niet voor anale seks!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn meer soorten van anti-conceptie
Laat hem lekker zitten, misschien heb je het nog nodigquote:Op maandag 20 mei 2013 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu twijfel ik of ik moet verwijderen, want mn acc bestaat dit jaar 6 jaar en dat is best lang.
Anale seks IS anti-conceptiequote:
drink geen bierquote:Op maandag 20 mei 2013 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En aangezien je geen rijbewijs hebt
[ afbeelding ]
[..]
Anale seks IS anti-conceptie
Neequote:Op maandag 20 mei 2013 19:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog even volhouden.
[..]
Kruiden, olie, broodbeleg, limonade, sauzen etc.?
lust je canei?quote:
[..]
Caneiquote:Op maandag 20 mei 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
lust je canei?
ik neem 2 kratjes hertog jan, 1 heineken en nog een kratje iets. en nog een krat iets.
en wijn weet ik niet welke soort ik moet kopen voor mn hw.
TIPS.
goeiequote:Op maandag 20 mei 2013 19:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog even volhouden.
[..]
Kruiden, olie, broodbeleg, limonade, sauzen etc.?
koop dan wel een sixpackjequote:
Geen proseccoquote:Op maandag 20 mei 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
lust je canei?
ik neem 2 kratjes hertog jan, 1 heineken en nog een kratje iets. en nog een krat iets.
TIPS.
ROSEquote:Op maandag 20 mei 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
lust je canei?
TIPS.
wil je aids?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Morgen leren dan.
[..]
Totaal geen voorkeur, zie is.
Alle meisjes houden van canei tochquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
wij gaan nooit wijntjes drinken bij deze.
[..]
zegt me niks
[..]
ok 1 of 2 flessen
2quote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
zegt me niks
[..]
ok 1 of 2 flessen
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alle meisjes houden van canei toch
Bij accountinstellingen toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
ik word helemaal truus van hyves. ik zie nergens het verwijder-knopje.
Typ in op google hyves account verwijderen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
leg dan uit wat t is.quote:
Jij drinkt alleen maar Canei?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
zegt me niks
[..]
ok 1 of 2 flessen
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
zit nu te zoekenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij accountinstellingen toch?
er zit alcohol inquote:Op maandag 20 mei 2013 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
leg dan uit wat t is.
ja, wijn.
maar is t lekker
is t betaalbaar
wat zit erin
hoe duur is t
drink jij t
beantwoord ze eens, dan overweeg ik of ik t ga kopen of niet.
eigenlijk wel. met t uitgaan witte zoete wijn maar daarvan heb je 129239483973 soorten. als ik in de winkel of gall&gall loop, weet ik niet wat ik moet nemen hoor.quote:
Ik geef wel namen en rugnummers van goede wijnen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
eigenlijk wel. met t uitgaan witte zoete wijn maar daarvan heb je 129239483973 soorten. als ik in de winkel of gall&gall loop, weet ik niet wat ik moet nemen hoor.
Kind, heb je nog glazuur op je tanden?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
eigenlijk wel. met t uitgaan witte zoete wijn maar daarvan heb je 129239483973 soorten. als ik in de winkel of gall&gall loop, weet ik niet wat ik moet nemen hoor.
gewoon de wijn kiezen die wordt aangeradenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
De VS heb ik helemaal samengevat. Republiek eerste 2 paragrafen al.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Welk boekje heb je af dan?
Wordt het laat?
2 flessen rose, 3 flessen witte zoete wijn en geen rode wijn (ivm vlekken op tapijt/bank, wil ik niet) was mn gedachte.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik geef wel namen en rugnummers van goede wijnen.
ik voel van wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kind, heb je nog glazuur op je tanden?
Gewoon albert heijn huismerk, witte uit chili!
Ik moet nog 3 hoofdstukken van de VS. Moet ik je trouwens de antwoorden sturen op alle vragen uit het boekje van de VS?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
De VS heb ik helemaal samengevat. Republiek eerste 2 paragrafen al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |