Zo klinkt het beter.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef Ezell het volgende:
Jongens, ik heb echt geen concentratie en discipline vandaag.
ik lees ambur? --> amberquote:
Nee hoorquote:
Jaquote:Op maandag 20 mei 2013 18:01 schreef Ezell het volgende:
Halen jullie msacras en sof ook wel eens door elkaar door die katten-UI's?
in essentie wel. Arachide had de lapo, of het nou door het slotje heen was of niet, en de lapo'er opent het nieuwe topiquequote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:01 schreef Ezell het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:01 schreef Ezell het volgende:
Dan kan ze altijd de lapo makenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:02 schreef msacras het volgende:
[..]
in essentie wel. Arachide had de lapo, of het nou door het slotje heen was of niet, en de lapo'er opent het nieuwe topique
Mijne is iets bruinerquote:
Maar mods kunnen dat altijd, dusquote:Op maandag 20 mei 2013 18:02 schreef msacras het volgende:
[..]
in essentie wel. Arachide had de lapo, of het nou door het slotje heen was of niet, en de lapo'er opent het nieuwe topique
same here matequote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef Ezell het volgende:
Jongens, ik heb echt geen concentratie en discipline vandaag.
zorg er nou maar eerst voor dat het past.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga op mezelf wonen en ik koop...
wat is allemaal nodig als je op kamers gaat?
MEUBELS
- hoekbank
- grote spiegel
- kamertafel
- opbergkast(je)
- kledingrek
- schoenenrek
- mini koelkast/vriezer
- kussens 6 of 8
- dekens 2
- matrassen 2 of 3 x 2pp
dit staat er op de lijst
en ik heb zelf al een kledingkast en een soort ikea open boekenkast spullen kast ding
oh dat past welquote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
zorg er nou maar eerst voor dat het past.
dan is t dit wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh dat past wel
ik wil eerst lijstjes maken, ga nog niks kopen
ehm allemaal keukengerei enzo en bestekquote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
MEUBELS
- hoekbank
- grote spiegel
- kamertafel
- opbergkast(je)
- kledingrek
- schoenenrek
- mini koelkast/vriezer
- kussens 6 of 8
- dekens 2
- matrassen 2 of 3 x 2pp
dit staat er op de lijst
en ik heb zelf al een kledingkast en een soort ikea open boekenkast spullen kast ding
ik ga geen eethoek doen
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef arachide. het volgende:
Fucking leuk mod zijn, je kan door slotjes heenposten en je moet soms dingen doen waar je niet achter staat en soms mag je dingen niet doen waar je wel achter staat (nicks topics sluiten) en soms is blauw niet je kleur.
tv koop ik later welquote:Op maandag 20 mei 2013 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan is t dit wel.
tenzij je ook een tv wilt. dan ook een tvkast als je niet mag ophangen.
ja dat moet ik later allemaal zien.. eerst afwachten of ik een kamer met of zonder eigen keuken krijgquote:Op maandag 20 mei 2013 18:08 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ehm allemaal keukengerei enzo en bestek
ovenhandschoenen bakplaat allerlei bakjes/vergiet/zeef/keukenweegschaal dat soort shit
- lampenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
MEUBELS
- hoekbank
- grote spiegel
- kamertafel
- opbergkast(je)
- kledingrek
- schoenenrek
- mini koelkast/vriezer
- kussens 6 of 8
- dekens 2
- matrassen 2 of 3 x 2pp
dit staat er op de lijst
ik ga geen eethoek doen
Al je keukenshit wil je echt liever van jezelf hebben dan dat al je lieve huisgenootjes niks opruimen en jij geen pannen of pollepels hebt om mee te kokenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tv koop ik later wel
[..]
ja dat moet ik later allemaal zien.. eerst afwachten of ik een kamer met of zonder eigen keuken krijg
Vaak zijn er meer dan genoeg pannen aanwezig. Bij ons ook. Er is echt al-tijd wel een pan over.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Al je keukenshit wil je echt liever van jezelf hebben dan dat al je lieve huisgenootjes niks opruimen en jij geen pannen of pollepels hebt om mee te koken
ohja en ook senseo/koffiezetapparaat ofzo eventueelquote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tv koop ik later wel
[..]
ja dat moet ik later allemaal zien.. eerst afwachten of ik een kamer met of zonder eigen keuken krijg
top, dankje!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
- lampen
- bestek (eventueel bestekhouder) en al die shit
- bekers
- waterkoker
- (extra?) beddengoed gezien het aantal matrassen
- handdoeken
- handdoeken en vaatdoeken voor in de keuken
- lampen
Forum Opties | |
---|---|