quote:Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Hij kan de tering krijgen, net als heel SBS.
Nemen ze ook genoegen met Haagse randdebielen Barbie, Michael en Jokertje?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:21 schreef superdrufus het volgende:
We moeten meer tarwe offeren aan de zonnegod Ra.
Het versterkte broeikaseffect.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:28 schreef spierbal het volgende:
En maar zeiken over het broeikaseffect...
Heel goed haanquote:
quote:
Welk strand is dit? Maar volgens mij is dit in scene gezet, in het echt gaat het niet zo.quote:
Nee, iets teveel mooie vrouwen per vierkante meter strand.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Welk strand is dit? Maar volgens mij is dit in scene gezet, in het echt gaat het niet zo.
Overigens, naakte tieten op: 3:10 - 3:12
Dit is hoe een vrouwenlichaam eruit hoort te zien, petite, leuk koppie, precies goede vormingen, perfecte proportie. Fuck man 10/10.![]()
Je hebt gelijk. Ik ga topics openen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:56 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Zeik toch niet zo over het weer, stelletje sukkels. Het weer is iets waar je totaal geen invloed op hebt. Get a life. Verspil je energie ergens anders aan.
Leer mij mauwen met m'n leren jas.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:58 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
En nou niet meer mauwen, laat ik het niet merken.
Ben al 50 jaar depressief. Valt geen mauw aan vast te knopen. Grote strop voor me.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:53 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Als je d'r gelukkig van wordt, gewoon doormauwen met je leren jas.
Die hadden zich gewoon op Nederland moeten blijven richten. Zelden een band zo af zien gaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:20 schreef pinine het volgende:
Altijd nog beter dan de tornado's in Amerika.
Net als elk jaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat we een keertje de zomer overslaan dit jaar.
Prima weer om lekker binnen te blijven.quote:
Wie het zegt ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Altijd dezelfde verzuurde mensen die zeuren over het weer. Pfffffff, daar kun je toch niets aan veranderen. Ga iets leuks doen in plaats van zo te zeiken.
Jij bent het zonnetje in huisquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef mini891 het volgende:
Weer records is ook de nieuwe hype. Tegenwoordig is elke maand/jaargetijde de natste/droogste/koudste/warmste sinds ik weet niet hoe lang geleden.
Ik ben een beetje weer record moe denk ik.
Verder is het weer natuurlijk gewoon kut. Beter gaat dat zonnetje een keer langer dan 2 of 3 dagen schijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |