quote:Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Hij kan de tering krijgen, net als heel SBS.
Nemen ze ook genoegen met Haagse randdebielen Barbie, Michael en Jokertje?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:21 schreef superdrufus het volgende:
We moeten meer tarwe offeren aan de zonnegod Ra.
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Hij kan de tering krijgen, net als heel SBS.
Het versterkte broeikaseffect.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:28 schreef spierbal het volgende:
En maar zeiken over het broeikaseffect...
Heel goed haanquote:
quote:
Welk strand is dit? Maar volgens mij is dit in scene gezet, in het echt gaat het niet zo.quote:
Nee, iets teveel mooie vrouwen per vierkante meter strand.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Welk strand is dit? Maar volgens mij is dit in scene gezet, in het echt gaat het niet zo.
Overigens, naakte tieten op: 3:10 - 3:12
Dit is hoe een vrouwenlichaam eruit hoort te zien, petite, leuk koppie, precies goede vormingen, perfecte proportie. Fuck man 10/10.![]()
Je hebt gelijk. Ik ga topics openen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:56 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Zeik toch niet zo over het weer, stelletje sukkels. Het weer is iets waar je totaal geen invloed op hebt. Get a life. Verspil je energie ergens anders aan.
Leer mij mauwen met m'n leren jas.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:58 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
En nou niet meer mauwen, laat ik het niet merken.
Ben al 50 jaar depressief. Valt geen mauw aan vast te knopen. Grote strop voor me.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:53 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Als je d'r gelukkig van wordt, gewoon doormauwen met je leren jas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |