Ik zie al helemaal gebeuren hoe dat dan gaat, zo'n gesprek, in zo'n consult kamertje...quote:De casemanager van Jeugdzorg is "bezorgd over vaders aanpak van Ruben, wanneer deze een boze bui heeft". Eén van de ‘doelen’ van het veiligheidsplan is dat de kinderen "zich veilig moeten gaan voelen bij vader". Concreet wordt afgesproken: "Vader pakt Ruben niet meer vast als Ruben boos is." Mocht de vader er echt niet meer uitkomen, dan moet hij volgens het plan familie of vrienden bellen die hem kunnen helpen.
Het schoolhoofd wil ook nog wat zeggen?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:07 schreef mimoma het volgende:
Rik Dogger @rikdogger
Morgenochtend is er op de Kerckeboschschool een besloten bijeenkomst. Daarna volgt een persconferentie op het schoolplein. #RTVUtrecht
Waarom in hemelsnaam een persconferentie op de school?
Dat zullen ze wel gedaan hebben omdat ze een heleboel pers verwachten morgen op de eerste schooldag nadat de jongens zijn gevonden.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:07 schreef mimoma het volgende:
Rik Dogger @rikdogger
Morgenochtend is er op de Kerckeboschschool een besloten bijeenkomst. Daarna volgt een persconferentie op het schoolplein. #RTVUtrecht
Waarom in hemelsnaam een persconferentie op de school?
hier had ik idd nog niet bij stil gestaan, dan idd wel slim van de school!quote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel gedaan hebben omdat ze een heleboel pers verwachten morgen op de eerste schooldag nadat de jongens zijn gevonden.
Dan kunnen ze beter een persmomentje organiseren en dat ze afspreken dat de pers daarna weer weggaat, dan dat de pers ongecontroleerd de hele dag rond het schoolgebouw rondhangt en ouders en leerlingen lastig valt.
Dat ja. En bij wachtende moeders om een reactie vragen...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel gedaan hebben omdat ze een heleboel pers verwachten morgen op de eerste schooldag nadat de jongens zijn gevonden.
Dan kunnen ze beter een persmomentje organiseren en dat ze afspreken dat de pers daarna weer weggaat, dan dat de pers ongecontroleerd de hele dag rond het schoolgebouw rondhangt en ouders en leerlingen lastig valt.
echt, op een gegeven moment ben je toch wel klaar met geneuzel over wie welk theelepeltje krijgt? En of je nou 100 of 150 euro per kind moet betalen aan alimentatie.quote:Die zijn sinds 2009 uit elkaar en delen de zorg 50/50 in een co-ouderschap, maar hebben nog altijd voortdurend ruzie. Boedelscheiding, alimentatie en zorgafspraken hebben al tot rechtszaken geleid.
Site van de vader?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef sig000 het volgende:
Hoe lang zou die site van de vader nog online blijven?
Helaas niet. Was het maar zo.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
echt, op een gegeven moment ben je toch wel klaar met geneuzel over wie welk theelepeltje krijgt? En of je nou 100 of 150 euro per kind moet betalen aan alimentatie.
Hoe kan zo'n vent nou zo'n beroep uitoefenen, had hij nooit kritisch gekeken naar zijn eigen situatie, vraag ik me af...quote:
Van de vader. Eigen baas.quote:
Het bestond nog niet zo lang, daarvoor was hij fysiotherapeut in loondienst.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n vent nou zo'n beroep uitoefenen, had hij nooit kritisch gekeken naar zijn eigen situatie, vraag ik me af...
Nee, gisteravond om 22.34 is het al online gezet.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het artikel stond iig zaterdag op pagina 4 en 5 van de papieren NRC. Dat werd vervolgens deels geciteerd en vandaag dus blijkbaar volledig op het net gezet.
Maar feit blijft dat het nieuws van zaterdag is en die dag dan ook hier volop is besproken.
het gaat in zulke gevallen vaak niet om de spullen op zich, maar om het behalen van overwinninkjes op de ander.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
echt, op een gegeven moment ben je toch wel klaar met geneuzel over wie welk theelepeltje krijgt? En of je nou 100 of 150 euro per kind moet betalen aan alimentatie.
Wrs een flutbedrijfje toch... vraag me af of hij überhaupt klanten had...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het bestond nog niet zo lang, daarvoor was hij fysiotherapeut in loondienst.
Heb geen idee, geen zin om dat te gaan naspeuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs een flutbedrijfje toch... vraag me af of hij überhaupt klanten had...
Ja daar wordt je niet vrolijk van en dit vind ik ook minderquote:Op maandag 20 mei 2013 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
In dat NRC artikel:
[..]
Ik zie al helemaal gebeuren hoe dat dan gaat, zo'n gesprek, in zo'n consult kamertje...
Voelden de kinderen zich dan soms niet veilig bij vader ? Dan zou ik toch wel wat meer actie verwachten als alleen een zoetsappig gesprekje.quote:Eén van de ‘doelen’ van het veiligheidsplan is dat de kinderen "zich veilig moeten gaan voelen bij vader".
De welzijnswerkerstaal walmt je tegemoet... had beter in zijn eigen leven kunnen interveniëren...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb geen idee, geen zin om dat te gaan naspeuren.
Vastpakken, flink schudden en onder een koude douche zetten?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja daar wordt je niet vrolijk van en dit vind ik ook minder
[..]
Voelden de kinderen zich dan soms niet veilig bij vader ? Dan zou ik toch wel wat meer actie verwachten als alleen een zoetsappig gesprekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |