Weer vol begrip voor de agressieve daders, zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Die man was 69, en wat die in het verleden in zijn vaderland heeft meegemaakt met de politie, daar kunnen we alleen naar raden ..
Of dacht je dat alleen soldaten PTSD kunnen hebben?
Kolere zeg, jij bent gestoord ..quote:Op maandag 20 mei 2013 13:57 schreef my2cents het volgende:
Iedereen gaat me uitlachen, I know, maar dit is nou precies de reden dat ik sinds een tijd weer druk aan het sporten en trainen ben. Ik ben er straks klaar voor als het hier ook losgaat. En ik heb er zin in, kom maar op met dat tuig.
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:57 schreef my2cents het volgende:
Iedereen gaat me uitlachen, I know, maar dit is nou precies de reden dat ik sinds een tijd weer druk aan het sporten en trainen ben. Ik ben er straks klaar voor als het hier ook losgaat. En ik heb er zin in, kom maar op met dat tuig.
Dat die immigranten rellen en de boel afbreken vind je dan wel weer acceptabel?quote:
Jij hij heeft een slechte jeugd gehad. Eigenlijk is hij het slachtoffer. Klote politie. Kanker blanken weer. Discriminazi.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Die man was 69, en wat die in het verleden in zijn vaderland heeft meegemaakt met de politie, daar kunnen we alleen naar raden ..
Ik weet ook niet waarom, maar pre-9/11 ging het over krakers, anarchisme en weet ik wat allemaal, maar anno nu gaat het allemaal over moslims. Afgezien van een verjaardag van een 16 jarig meisje in Groningen, maja die bevestigd de regel dan maar denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:00 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens zijn er de afgelopen decennia veel ergere jongerenrellen geweest in Europa die weinig met moslims te doen hadden, dus erg uniek is het niet.
Wel triest uiteraard. Ook de focus op etniciteit en religie. Vroeger ging het meer over politiek.
Sja, die groep is gefrustreert en maakt er een bende van. De tegenstanders gaan ook ooit van hun stoel komen.quote:
Je weet niet wat ze in hun eigen land mee gemaakt hebben!quote:Op maandag 20 mei 2013 14:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat die immigranten rellen en de boel afbreken vind je dan wel weer acceptabel?
In dit geval niet zo vreemd lijkt me...quote:Op maandag 20 mei 2013 14:00 schreef De_Guidance het volgende:
Wel triest uiteraard. Ook de focus op etniciteit en religie.
De meeste van die meelopers weten niet eens waar het over gaat. Rellen is gewoon gangsta, je weetz.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jij hij heeft een slechte jeugd gehad. Eigenlijk is hij het slachtoffer. Klote politie. Kanker blanken weer. Discriminazi.
![]()
![]()
![]()
![]()
nou en?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat je dat niet zo vaak hoort dat iemand zich erop voorbereidt.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wat is er zo interressant aan dit geweld?
De zomer rellen in London gingen ook niet over moslims.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom, maar pre-9/11 ging het over krakers, anarchisme en weet ik wat allemaal, maar anno nu gaat het allemaal over moslims. Afgezien van een verjaardag van een 16 jarig meisje in Groningen, maja die bevestigd de regel dan maar denk ik.
oh dat wel.....je hoort dat niet zo vaak.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:05 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat je dat niet zo vaak hoort dat iemand zich erop voorbereidt.
Nee nee...quote:Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De zomer rellen in London gingen ook niet over moslims.
Nee, maar die in Frankrijk dan weer wel, dit wellus-nietus spelletje kunnen we nog wel even volhouden, maar ik zie gewoon een tendens sinds de millenniumwisseling.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De zomer rellen in London gingen ook niet over moslims.
Gemarteld worden door de politie omdat je het niet eens bent met de dictator een 'slechte jeugd' noemen .. de minachting druipt er weer vanaf ..quote:Op maandag 20 mei 2013 14:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jij hij heeft een slechte jeugd gehad. Eigenlijk is hij het slachtoffer. Klote politie. Kanker blanken weer. Discriminazi.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.quote:
Lees de TT nog een keer.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:09 schreef Lindstrøm. het volgende:
MalmöStad vol Oostblok-racisten en Arabisch tuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |