quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb SV gemist gisteren. Moeite waard om terug te kijken?
even goed als altijdquote:Op maandag 20 mei 2013 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb SV gemist gisteren. Moeite waard om terug te kijken?
Twitter de vraag door aan Sjek dan... Jij snapt er ook weinig van he.quote:
Het steekt toch wel een beetje dat jij niet in zijn rijtje zat?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
Inb4 Rens' verhaal hoe fenomenaal fantastisch geweldig grappig en legendarisch het vannacht wel niet was ZONDER Stijn, HMF, Kapi etc.
Heb jij ooit de telegraaf gehaald?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
Inb4 Rens' verhaal hoe fenomenaal fantastisch geweldig grappig en legendarisch het vannacht wel niet was ZONDER Stijn, HMF, Kapi etc.
Wat is zijn twitter?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Twitter de vraag door aan Sjek dan... Jij snapt er ook weinig van he.
Ja sorry.quote:
Ja, dat moet ik eerlijkheidshalve toegeven.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het steekt toch wel een beetje dat jij niet in zijn rijtje zat?
Het wordt de komende dagen juist weer kouderquote:Op maandag 20 mei 2013 14:02 schreef Jojoortje het volgende:
Wanneer gaat de zon eens schijnen? Nederland
Als jij tietenpics hier post.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:02 schreef Jojoortje het volgende:
Herfstquote:Op maandag 20 mei 2013 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt de komende dagen juist weer kouder
Het was gezellig gisteren hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
Die krant heeft altijd al een neusje voor nieuws gehad.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:04 schreef mrstylo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/prive/
Ook gewoon voorpagina nieuws.
BAAAAS!quote:Op maandag 20 mei 2013 14:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.html
Ik heb je vraag aan Willemijn Hoebert doorgegevenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:02 schreef Jojoortje het volgende:
twitter:Demen_Bulbul twitterde op maandag 20-05-2013 om 14:05:47@whoebert gwoon fak up weer. wneer schijn zon egt kk koud. drag 5 truie ja tog hahahaha reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |