abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 mei 2013 @ 10:22:39 #51
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_127015420
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
En met type auto. Ik houd het in een Ford Ka nog geen kwartier vol, terwijl ik in een BMW 5 makkelijk naar Zuid Frankrijk zou rijden.
Waarom is dit, ben je minder valide? Er zijn oude vrouwen die pijnloos in zulke wagens zitten. Buiten het feit dat de Ka een grafbak is en de 5 serie ongetwijfeld beter zit, ben ik niet zo'n mietje dat ik er niet mee naar Zuid-Frankrijk zou kunnen rijden als het moest. Ook al voelt het dan aan alsof je in brommobiel over snelweg tuft.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_127017553
quote:
7s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:57 schreef Justinn het volgende:
In theorie is het allemaal mogelijk, of het verstandig en verantwoord is is een ander verhaal.

Vertrek gewoon een dag eerder en maak de rit onderdeel van jouw vakantie en boek halverwege een hotel of zet ergens een tent op. Resultaat: relaxter reizen en nog veiliger ook.
Kijk,iemand die tenminste wat realiteitszin heeft. ^O^

Ik heb nooit begrepen waarom sommigen perse zolang moeten of willen rijden dan alleen om te pochen. Je hebt er niks aan dan jezelf alleen iets aanpraten wat niet eens verstandig is. :{
pi_127059002
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 10:22 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Waarom is dit, ben je minder valide? Er zijn oude vrouwen die pijnloos in zulke wagens zitten. Buiten het feit dat de Ka een grafbak is en de 5 serie ongetwijfeld beter zit, ben ik niet zo'n mietje dat ik er niet mee naar Zuid-Frankrijk zou kunnen rijden als het moest. Ook al voelt het dan aan alsof je in brommobiel over snelweg tuft.
Ja die rijden een keer naar hun kinderen toe 30km verderop.

Het zijn gewoon van die lichte wagentjes zonder luxe als cruise control of een armsteun in het midden. En de stoelen zijn natuurlijk ook niet optimaal, net als dat het gaspedaal altijd zo "licht" aanvoelt.

Maarja misschien ben ik gewoon verwend.
pi_127074650
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 10:55 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja die rijden een keer naar hun kinderen toe 30km verderop.

Het zijn gewoon van die lichte wagentjes zonder luxe als cruise control of een armsteun in het midden. En de stoelen zijn natuurlijk ook niet optimaal, net als dat het gaspedaal altijd zo "licht" aanvoelt.

Maarja misschien ben ik gewoon verwend.
ik zelf rij heel veel voor mijn werk, en mijn broer die receptionist bij een garage is kan zich niet voorstellen dat ik het belachelijk vind dat ik een Renault Clio weiger om daar mee naar klanten te rijden waar voor ik langer als een uur moet rijden.
Ik ben dan erg groot, maar dan nog, ik rij nu een Skoda Octavia, en heb er echt 100,- extra bij telling per maand voor over om die auto in te ruilen voor een Passat, omdat het gewoon beter rijdt. En niet de luxe, maar net dat je niet gestressed aan komt, dat je eens onder weg met klanten of collega's kan bellen zonder meer banden te horen. Of gehobbel in de weg tot op je ruggenmerg voelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')