trolquote:Op maandag 20 mei 2013 11:23 schreef Hyaenidae het volgende:
1400km haal je makkelijk in 10 uur zonder files.
Dit is absoluut waar. Zie ook de post van mvdejong; ervaring is hier alles. Ervaring met hoe je detecteerd of/dat je moe bent, ervaring met hoe en wat voor soort eten, etc.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:31 schreef beerten het volgende:
Een ervaren chauffeur doet dit ut de losse pols. Die is het gewend. Jij niet. Dus kost het je heel veel energie. Dat betekent vermoeidheid.
errr... Zuid Frankrijk.... Vakantie..... Een dag op je tuinstoel in de zon liggen is onderdeel van de vakantie, echt geen straf hoorquote:Vraag is wat je er aan hebt,in 1 dag. De dag na je aankomst lig je kapot op je tuinstoel. Indirect kost het je dus 2 dagen. 1 dag rijden, 1 dag bijkomen.
Klopt helemaal. Lekker relaxed een paar uurtjes rijden, halverwege een hotelletje pakken, bioscoopje bezoeken en de volgende dag verder rijden is ook geen strafquote:Op maandag 20 mei 2013 11:42 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Dit is absoluut waar. Zie ook de post van mvdejong; ervaring is hier alles. Ervaring met hoe je detecteerd of/dat je moe bent, ervaring met hoe en wat voor soort eten, etc.
[..]
errr... Zuid Frankrijk.... Vakantie..... Een dag op je tuinstoel in de zon liggen is onderdeel van de vakantie, echt geen straf hoor
Is goed te doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:18 schreef By1 het volgende:
Hoe lang kun je alleen ongeveer autorijden op een dag?
Dus met regelmatig een tussenstopje.
Ik ben van plan alleen naar Zuid Frankrijk te rijden (1400 km en 13 uur rijden) en vraag me af of dit te doen is op een dag.
Zie het reizen als een onderdeel van het geheel, niet als een noodzakelijk kwaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:09 schreef By1 het volgende:
Mwja.. Dat is dus de vraag. Ik voel er weinig voor om twee dagen met reizen bezig te zijn.
Ben van plan relaxt te reizen, km of 120 per uur en om de twee uur kwartiertje stoppen. Ik ben wel van het autorijden dus het is geen straf voor mij.
Maar ik vraag me af of je dan volgende dag helemaal gesloopt bent of dat je gewoon een beetje verreisd bent.
Ik denk dat ik van vliegreis met alle bijkomstigheden (auto, parkeren schiphol, bus, inchecken, douane, wachten, vliegen, wachten op koffers, bus, auto huren) misschien nog wel meer vermoeid ben..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |