abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 mei 2013 @ 12:42:45 #37
395284 tetouaribo
expectations
pi_126761305
Maak gewoon duidelijk dat je niet geinterreseert bent in hun zielige verhalen, dat zorgt wel voor wat spanning.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_126762438
Je bent niet de enige ts.
Ура для россии
pi_126762500
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef Frank_Jorum het volgende:
Wat ik ermee ga doen vind ik een beetje een lastige vraag. Ik wil eerst nog wat meer informatie over het hoe en wat van flirten en over de psychologie van het kat uit de boom kijken. Er doen zich ook niet veel situaties voor waarin ik hiermee aan de slag kan gaan. Ik ga kijken of het maatschappelijk werk hiervoor geschikt is en dan zou ik me daarvoor kunnen aanmelden misschien. Dat is het stappenplan :P
En uitgaan een optie?
Rustig aan.
pi_126763168
Lees het boek van John Alexander, is niet zo'n stereotype pick-up boek maar meer over je houding naar de buitenwereld. Denk dat zoiets je wel goed doet.
pi_126765264
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:38 schreef Frank_Jorum het volgende:

[..]

Op die vraag heb ik zelf al een antwoord. Het is een gebied waarbinnen ik geen ervaring heb en dus niet weet hoe ik dit het beste kan aanpakken. Dat wil ik veranderen zoals dat hierboven wordt gezegd. De mensen die ik als het ware ''weggooi'' zijn in de loop van de tijd heel erg in waarde gedaald. Dat komt deels door hunzelf en deels doordat ik in de laatste maand mezelf heb geleerd dat ik genoeg vriendinnen heb en er niet nog meer hoef. Het klinkt misschien een beetje lullig maar de mensen die ik ''weggooi'' zie ik niet als duurzame vriendschappen. Ik heb wel eens gelezen dat het voor mensen normaal is dat ze zulk soort selecties maken, maar waar weet ik niet meer. En ik wil het ook niet goed praten op die manier. De afgelopen weken betrap ik mezelf er wel eens op dat ik het niet zo leuk meer vind om met mijn huisgenoot om te gaan. Met een andere (mannelijke) huisgenoot heb ik het de laatste tijd vaak over dingen die helemaal totaal nergens op slaan en dan zijn we de hele avond een beetje aan het klooien. Dan merk ik dat ik dat leuker vindt.

Ohja en wat je zegt sociale vaardigheden, ambities, lichaamstaal, kleding etc. Als ik anderen moet geloven zit dat wel goed. En als ik mezelf moet geloven ook wel omdat ik me daarin heel erg heb ontwikkeld de laatste jaren. Maar dat is wel een belangrijk punt idd.
Maar wat zit je dan het meest dwars? Dat je geen ervaring op deze gebieden hebt of dat je maagd bent en alleen maar 1 persoon hebt gezoend?
Als het eerste punt je dwars zit dan ben ik bang dat je toch wel uit moet gaan, het is dan makkelijker om vrouwen te benaderen en dan gewoon te oefenen om skills te krijgen, meer is het niet.
We're like raindrops on rooftops
Falling, crashing hard
  maandag 20 mei 2013 @ 14:26:20 #42
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_126765388
Het ligt niet aan jou hoor TS, het komt gewoon door het al maar aanhoudende en steeds sterker wordende kut feminisme, waardoor mannen zich tegenwoordig als zielige emotionele kneusjes moeten gedragen om nog een fatsoenlijk wijf in bed te krijgen.
Say what?
pi_126765446
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:15 schreef Frank_Jorum het volgende:
Nu heb ik (helaas) wel hele ruime ervaring met maatschappelijk werkers en psychologen, waaruit bleek dat ik 'nou eenmaal de kat uit de boom kijk'
Dit is geloof ik de kern van het probleem.
Op het moment dat jij met een mooie vrouw praat, en jij behandeld haar als een gewone vriendin en flirt niet met haar, dan zul je dat terug krijgen.
Je hoeft niet perse een macho te worden die de meest foute openingszinnen op zak heeft, maar het zit m in kleine dingen.
Een meisje net iets te lang aankijken, kleine aanrakingen, complimentjes geven.
Een vrouw moet zich vrouwelijk bij jou voelen en moet zich veilig bij jou voelen. Wees dus de persoon waar zij dit bij kan.
En juist initiatief nemen. Ik begrijp dat dit eng is, maar weet dat dit voor iedereen eng is. Als je initiatief neemt stel je jezelf kwetsbaar op. Je kan namelijk worden afgewezen. Maar hoe vaker je dit probeert, hoe beter je hierin wordt. En het zal je een groot voordeel opleveren.
Wat dat betreft is uitgaan nog zo'n slechte niet. het is niet de oplossing, maar biedt de mogelijkheid dit te oefenen. Een meisje een drankje aanbieden en met haar flirten of haar nummer vragen. Dat is ook al initiatief nemen.

quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef Frank_Jorum het volgende:
Ik ben altijd eerst op de achtergrond zodat ik een beetje kan inschatten hoe iedereen is. Dat komt denk ik onbewust door mijn verleden waarin ik gepest ben, op deze manier schat ik dan misschien in wie ik wel en niet in vertrouwen kan nemen. En dan kom ik vanzelf wat meer op de voorgrond (dat kan maanden duren) en vind ik overal wel doorgang. Op een of andere manier krijg ik dan voor elkaar dat in iedere groep, iedereen me wel mag. En ik met iedereen wel kan omgaan.
Heel begrijpelijk dat iedereen jou zo mag want je vormt op geen enkel vlak een bedreiging. Je stelt je vanaf het begin af aan al terughoudend op. Jij zal vast niemand iets kwaads doen, geen vriendinnetjes afpakken en geen roddels verspreiden, juist omdat je zelf te bang bent gekwetst te worden.
Maar door je in die veilige 'zone' te plaatsen kom je niet vooruit. Je blijft het bange konijn dat iedereen wel mag, maar wie iedereen als het lieve kleine broertje ziet (tenminste dat is het beeld wat ik er nu bij krijg)
Ik snap wat pesten met je kan doen, ik ben ook jaren gepest. En als ik er uiteindelijk iets van heb geleerd is niet dat ik wil dat iedereen mij mag, maar dat ik niet iedereen mag. Ik ben zelf selectief geworden in mijn vrienden. Mensen moeten mijn respect en vertrouwen verdienen. Ik kan evengoed met iedereen opschieten maar om mijn vriend te worden moet je moeite doen. En op een of andere manier pikken mensen die uitstraling op. Mensen gaan zelf moeite doen voor jou in plaats van andersom.
Kortom; Wees zelfverzekerder, weet wie je bent en wat je waard bent. Toon initiatief en stap uit je comfort-zone. En ga uit! Niet omdat je daar de liefde van je leven ontmoet maar omdat het je veel zelfvertrouwen kan geven. Uitstraling is alles, hoe je je voelt dat weerspiegel je ook naar buiten.
  maandag 20 mei 2013 @ 15:38:05 #44
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_126768090
Je zegt dat je nog maagd bent omdat je 0,0 ervaring hebt. De oplossing lijkt logisch toch? Ga ervaring opdoen! De enige manier om dit te leren is om het heel veel te doen.

Friendzone is de shit! Ze hebben waarschijnlijk allemaal teringveel vriendinnen aan wie je voorgesteld kunt worden (aan wie ze allemaal al verteld heeft hoe awesome je bent). Ga eens een keer met ze stappen en maak daar gebruik van!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 20 mei 2013 @ 15:47:29 #45
403605 LittleMonkey
Nie znasz mnie
pi_126768487
gewoon een beetje flirten
LittleMonkey
pi_126768826
Stel je gewoon eens wat meer op als hork. Zeg dat ze lekkere tieten heeft ofzo. Nu is dit ook niet de manier maar zo kom je misschien eens uit de friendzone stadium waar in je blijft hangen.
pi_126769792
Ik herken me in je verhaal, het enige wat verschilt is dat ik een vrouw ben en geen maagd.

Ik had hetzelfde kunnen schrijven toen mijn eerste serieuze relatie net uit ging een paar maanden geleden, ik kon niet flirten, liet mezelf niet zien en ging spanning uit de weg.

Als ik zo kijk naar mijn mannelijke vrienden en hossels is er 1 duidelijk verschil: er is geen spanning tussen mij en mijn vrienden omdat er totaal geen initiatief wordt genomen op dat gebied. Ik hoef me ook totaal niet te bewijzen o.i.d.

Probeer aan je zelfvertrouwen te werken, ga sporten, ga lekker uit en flirt! Je zegt zelf dat je bijna nooit uitgaat, ik heb veel zelfvertrouwen gekregen en heb leren flirten door uit te gaan en te sporten.

Wees zeker van jezelf, je mag er zijn en laat dat dan zien! Wacht niet af, kijk de kat niet uit boom maar neem zelf eens initiatief bij een (onbekende) vrouw, ik denk dat je al snel resultaat zal merken als je niet wegloopt voor de spanning. :)
  maandag 20 mei 2013 @ 16:24:04 #48
230788 n8n
Pragmatisch
pi_126770001
Huisgenote al om hulp gevraagd? Aangezien ze jouw als vertrouwenspersoon ziet kan ik me niet voorstellen dat ze je niet wilt/kan helpen. Waarschijnlijk heeft ze ook vriendinnen dit dat.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 20 mei 2013 @ 16:53:22 #49
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126771200
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_126771262
quote:
Wat zei ze? Ik zie alleen haar borsten.
Rustig aan.
  maandag 20 mei 2013 @ 17:12:42 #51
403520 Sway-
La vie est belle
pi_126772028
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar niet te veel focussen op: ik ben 22 en maagd.
Alles komt vanzelf wel, stapje voor stapje.
Dit inderdaad.
pi_126773671
Vrouwen zijn gewoon te kieskeurig, TS.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 20 mei 2013 @ 18:15:45 #53
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_126774865
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat zei ze? Ik zie alleen haar borsten.
_O-

Je hoort het TS, gewoon meenemen naar dure restaurants en cadeautjes geven, dan wil ze sowieso sex!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_126775193
quote:
Dat is wel een heel mooi meisje.
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 20 mei 2013 @ 18:26:47 #55
240618 Micson
The lonely stoner
pi_126775331
Je bent geen leuke jongen, dat zegt iedereen alleen maar om je gevoelens te ontzien.
  maandag 20 mei 2013 @ 18:27:32 #56
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_126775375
Ik ben 35 en heb ook nog nooit een vriendin gehad. Ik maak me er niet druk om, ik wacht gewoon op de ware. Ben gewoon een normale en knappe jongen.
pi_126776631
Je moet uitgaan en die andere meiden beschouwen je gewoon als goede vriend omdat je dit zelf aangeeft in je doen en laten.
  maandag 20 mei 2013 @ 19:01:28 #58
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_126776765
Echte alfa's hebben ook gewoon vrouwelijke vriendinnen.
pi_126778287
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:15 schreef Frank_Jorum het volgende:

[..]

Bedankt. Maar het eerste wat in me opkomt wat betreft aanrakingen, vinden vrouwen dat niet heel vreemd? Als je ze zomaar aanraakt? (Dit zijn dus ook dingen waardoor ik het niet doe).
Hier wou ik even op reageren :D ik heb verder niet zoveel verstand van hoe je als man ontmaagd wordt, bij meisjes is dat een stuk makkelijker omdat die nou eenmaal sneller iemand kunnen krijgen.

Maar het is niet raar om zomaar een meisje aan te raken, maar de situatie moet er wel een beetje naar zijn. Grijp haar ook niet meteen bij de tieten of kont, maar als ze iets grappigs zegt (of iets ontzettend stoms maar wat ze wel grappig bedoelt) lach dan en 'tik haar aan' (klinkt weird, maar moet je ff voor je zien, niet een stomp verkopen maar gewoon zo'n tikje :P ). Zoiets.. je moet er ook niet teveel bij nadenken en je moet ook niet geforceerd over komen, dus ze heeft iets gezegd en dan niet nog gaan denken OOOH nu moet ik haar aanraken.
Gewoon proberen te ontspannen en te praten en als je denkt dat er wel wederzijdse interesse is kan dat allemaal best hoor :) Vooral als je er dus niet slecht uit ziet.
  maandag 20 mei 2013 @ 19:55:02 #60
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_126779507
ik denk dat je de volgende keer als je een nieuwe vrouw ontmoet waarin je wel potentie ziet, jezelf moet dwingen om daar wat directer over te zijn. zeg gerust dat ze mooi is, verras haar een keer, neem initiatief in afspreken ect. Je hoeft haar niet meteen te bespringen, rustig aan is prima, maar neem initiatief in kleine dingen :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_126814687
Wow bedankt voor alle reacties, dat zijn er best wel veel :p Er zitten echt goede adviezen en uitspraken bij, superbedankt daarvoor :) Aan de hand van dit topic heb ik wat opgestoken, en daar doe ik het voor. Ik ga kijken of er via het maatschappelijk werk alsnog iets te doen is tegen het kat-uit-de-boomgedoe. Ik zou ook best wel vaker uit willen gaan, ik heb genoeg vrienden maar uitgaan dat vinden er maar enkele leuk. Daar zou ik ook iets mee moeten doen.

En ik zal wat directer zijn tegen vrouwen, zodat mijn intenties duidelijker zijn. Kennelijk vinden vrouwen dat niet erg en als ik dan zo vrij mag zijn vinden vrouwen het helemaal niet erg om aandacht van mij te krijgen. Want er zijn zoveel mensen lovend over zowel mijn uiterlijk als mijn innerlijk, dan ga ik op een gegeven moment denken dat als zoveel het zeggen, er wel een kern van waarheid in zal zitten. En ik daarom best tegen mijzelf mag zeggen dat ik er mag zijn en ik bij vrouwen in positieve zin opval. Met dat zelfvertrouwen heeft het ook wel te maken.
pi_126822248
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef Frank_Jorum het volgende:
Wow bedankt voor alle reacties, dat zijn er best wel veel :p Er zitten echt goede adviezen en uitspraken bij, superbedankt daarvoor :) Aan de hand van dit topic heb ik wat opgestoken, en daar doe ik het voor. Ik ga kijken of er via het maatschappelijk werk alsnog iets te doen is tegen het kat-uit-de-boomgedoe. Ik zou ook best wel vaker uit willen gaan, ik heb genoeg vrienden maar uitgaan dat vinden er maar enkele leuk. Daar zou ik ook iets mee moeten doen.

En ik zal wat directer zijn tegen vrouwen, zodat mijn intenties duidelijker zijn. Kennelijk vinden vrouwen dat niet erg en als ik dan zo vrij mag zijn vinden vrouwen het helemaal niet erg om aandacht van mij te krijgen. Want er zijn zoveel mensen lovend over zowel mijn uiterlijk als mijn innerlijk, dan ga ik op een gegeven moment denken dat als zoveel het zeggen, er wel een kern van waarheid in zal zitten. En ik daarom best tegen mijzelf mag zeggen dat ik er mag zijn en ik bij vrouwen in positieve zin opval. Met dat zelfvertrouwen heeft het ook wel te maken.
Je zegt dat zoveel mensen lovend zijn over je uiterlijk en innerlijk, zit daar toevallig niet een leuk meisje bij? Vraag haar op date ;). En doe dan al het advies toepassen uit dit topic. Door te zeggen 'Daar kan ik wat aan doen ja. Dat zou ik kunnen proberen.', kom je niet veel verder. Actie ondernemen! Wel heel fijn dat je deze inzichten hebt gekregen hoor! Dat helpt je zeker een stapje verder! Ga een keer met die paar vrienden op stap die het wél leuk vinden, zeg tegen ze dat je een keer op 'meisjeshunt' wil gaan, misschien doen ze wel mee, helpen ze je.
Love living life // Being crazy // Musiclover // Wanna see the world
pi_126848363
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef kleine4 het volgende:

[..]

Je zegt dat zoveel mensen lovend zijn over je uiterlijk en innerlijk, zit daar toevallig niet een leuk meisje bij? Vraag haar op date ;). En doe dan al het advies toepassen uit dit topic. Door te zeggen 'Daar kan ik wat aan doen ja. Dat zou ik kunnen proberen.', kom je niet veel verder. Actie ondernemen! Wel heel fijn dat je deze inzichten hebt gekregen hoor! Dat helpt je zeker een stapje verder! Ga een keer met die paar vrienden op stap die het wél leuk vinden, zeg tegen ze dat je een keer op 'meisjeshunt' wil gaan, misschien doen ze wel mee, helpen ze je.
Het is idd beter tijd voor actie :) Over al die mensen die zo lovend zijn moet ik zeggen dat daar niet een ''potentiėle vriendin'' bij zit. Maar dat komt omdat ik gewend ben om gewoon in de friendzone te zitten met die mensen. Met hun hoef ik niet iets te beginnen, daarvoor moet ik nieuwe meiden leren kennen. Ik heb al wel 2 keer gehad dat vriendinnen van de huisgenoot waar ik het in de openingspost over heb mij leuk vonden. Dan vroeg mijn huisgenoot de volgende dag, vond je X leuk? En dan vind ik ze wel leuk, maar dat is een breed begrip. Meer dan leuk vond ik ze niet. Een vriendin van mij woont ook in een studentenhuis, en daar woonde ook iemand die me leuk vond. Maar hetzelfde verhaal.

En die ''vrouwenhunt'' dat is helemaal geen slecht idee. Mijn huisgenoot bood me aan om een keer uit te gaan zodat we op vrouwenjacht konden gaan. Dus dat ga ik nog maar eens met haar overleggen :D
pi_126856346
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:56 schreef Frank_Jorum het volgende:

[..]

Het is idd beter tijd voor actie :) Over al die mensen die zo lovend zijn moet ik zeggen dat daar niet een ''potentiėle vriendin'' bij zit. Maar dat komt omdat ik gewend ben om gewoon in de friendzone te zitten met die mensen. Met hun hoef ik niet iets te beginnen, daarvoor moet ik nieuwe meiden leren kennen. Ik heb al wel 2 keer gehad dat vriendinnen van de huisgenoot waar ik het in de openingspost over heb mij leuk vonden. Dan vroeg mijn huisgenoot de volgende dag, vond je X leuk? En dan vind ik ze wel leuk, maar dat is een breed begrip. Meer dan leuk vond ik ze niet. Een vriendin van mij woont ook in een studentenhuis, en daar woonde ook iemand die me leuk vond. Maar hetzelfde verhaal.

En die ''vrouwenhunt'' dat is helemaal geen slecht idee. Mijn huisgenoot bood me aan om een keer uit te gaan zodat we op vrouwenjacht konden gaan. Dus dat ga ik nog maar eens met haar overleggen :D
Ja dat is jammer van al die meiden, maar snap het wel ja!
Dan blijft er inderdaad nog een ding over. En dat is vrouwenjacht tijdens het uitgaan.
En dan is het puur gewoon denk ik een beetje om jezelf te laten zien dat je niet altijd in de friendzone zit. Misschien even wat minder, maar ga is gewoon op zoek naar een leuk meisje op stap om te zoenen? Als je doel zoenen is, is het misschien minder zwaar en ga je vanzelf meer flirten?
Zie je een leuk meisje, ga dan met haar praten, small talk (waar woon je bla bla), zeg dat je haar er wel leuk uit vind zien. En juist bij het opstap gaan kun je meisjes beter aanraken, als de muziek zo hard staat en je moet in haar oor 'schreeuwen', kun je haar makkelijk met een hand op haar schouder te leggen en de ander gebruik je bij haar oor om jezelf verstaanbaar te maken. Als ze trouwens goed reageert op het zinnetje dat ze er leuk uit ziet, vraag dan of je haar nummer mag, of vraag of ze een keer zin heeft om wat te gaan drinken. Er hoeft niet meteen iets uit te komen, maar zo bouw je wel meer zelfvertrouwen!
Jeej en ik ben een meisje, klinkt wel alsof ik zelf een vent ben haha!
Love living life // Being crazy // Musiclover // Wanna see the world
pi_126857770
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 18:26 schreef Micson het volgende:
Je bent geen leuke jongen, dat zegt iedereen alleen maar om je gevoelens te ontzien.
Klopt.
Als ik op kraamvisite ga zeg ik tegen de ouders ook altijd dat het een mooie baby ookal is t een spuuglelijk misbaksel. Gewoon om niet bot te zijn en ze niet te kwetsen.
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 22 mei 2013 @ 15:06:16 #66
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_126858006
Get a bitch or die trying.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  woensdag 22 mei 2013 @ 16:58:53 #67
pi_126863382
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:00:12 #68
391065 NY_aannemer
Shut the fuck up and work!
pi_126863437
quote:
Dat programma is fake. Zie het topic in TV subfora. Daar zit een van de gasten van dat programma...
The world has no benefit of sad little crybabies
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:07:55 #69
pi_126863785
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:00 schreef NY_aannemer het volgende:

[..]

Dat programma is fake. Zie het topic in TV subfora. Daar zit een van de gasten van dat programma...
dat klopt, maar hij heeft nergens beweerd dat het fake is
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:12:54 #70
391065 NY_aannemer
Shut the fuck up and work!
pi_126863991
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

dat klopt, maar hij heeft nergens beweerd dat het fake is
Oke oke, je hebt gelijk. Maar .. uhm. Aangedikt dan? :P
The world has no benefit of sad little crybabies
pi_126867525
Die bullshit van uitgaan hoeft niet perse hoor.

Ik vind uitgaan leuk, maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen er geen ruk aan vinden. Je kan ook zat mensen vinden bij het sporten, meiden uitnodigen om te gaan wandelen, survival aktiviteiten mee doen, filmpje kijken op de bank of bios, of voor elkaar koken.

Voor verdere tips is er dit topic:
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #117 -
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_126886593
quote:
4s.gif Op woensdag 22 mei 2013 18:33 schreef Godshand het volgende:
Die bullshit van uitgaan hoeft niet perse hoor.
eens!

quote:
maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen er geen ruk aan vinden.
Meldt!
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')