En uitgaan een optie?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef Frank_Jorum het volgende:
Wat ik ermee ga doen vind ik een beetje een lastige vraag. Ik wil eerst nog wat meer informatie over het hoe en wat van flirten en over de psychologie van het kat uit de boom kijken. Er doen zich ook niet veel situaties voor waarin ik hiermee aan de slag kan gaan. Ik ga kijken of het maatschappelijk werk hiervoor geschikt is en dan zou ik me daarvoor kunnen aanmelden misschien. Dat is het stappenplan
Maar wat zit je dan het meest dwars? Dat je geen ervaring op deze gebieden hebt of dat je maagd bent en alleen maar 1 persoon hebt gezoend?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:38 schreef Frank_Jorum het volgende:
[..]
Op die vraag heb ik zelf al een antwoord. Het is een gebied waarbinnen ik geen ervaring heb en dus niet weet hoe ik dit het beste kan aanpakken. Dat wil ik veranderen zoals dat hierboven wordt gezegd. De mensen die ik als het ware ''weggooi'' zijn in de loop van de tijd heel erg in waarde gedaald. Dat komt deels door hunzelf en deels doordat ik in de laatste maand mezelf heb geleerd dat ik genoeg vriendinnen heb en er niet nog meer hoef. Het klinkt misschien een beetje lullig maar de mensen die ik ''weggooi'' zie ik niet als duurzame vriendschappen. Ik heb wel eens gelezen dat het voor mensen normaal is dat ze zulk soort selecties maken, maar waar weet ik niet meer. En ik wil het ook niet goed praten op die manier. De afgelopen weken betrap ik mezelf er wel eens op dat ik het niet zo leuk meer vind om met mijn huisgenoot om te gaan. Met een andere (mannelijke) huisgenoot heb ik het de laatste tijd vaak over dingen die helemaal totaal nergens op slaan en dan zijn we de hele avond een beetje aan het klooien. Dan merk ik dat ik dat leuker vindt.
Ohja en wat je zegt sociale vaardigheden, ambities, lichaamstaal, kleding etc. Als ik anderen moet geloven zit dat wel goed. En als ik mezelf moet geloven ook wel omdat ik me daarin heel erg heb ontwikkeld de laatste jaren. Maar dat is wel een belangrijk punt idd.
Dit is geloof ik de kern van het probleem.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:15 schreef Frank_Jorum het volgende:
Nu heb ik (helaas) wel hele ruime ervaring met maatschappelijk werkers en psychologen, waaruit bleek dat ik 'nou eenmaal de kat uit de boom kijk'
Heel begrijpelijk dat iedereen jou zo mag want je vormt op geen enkel vlak een bedreiging. Je stelt je vanaf het begin af aan al terughoudend op. Jij zal vast niemand iets kwaads doen, geen vriendinnetjes afpakken en geen roddels verspreiden, juist omdat je zelf te bang bent gekwetst te worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef Frank_Jorum het volgende:
Ik ben altijd eerst op de achtergrond zodat ik een beetje kan inschatten hoe iedereen is. Dat komt denk ik onbewust door mijn verleden waarin ik gepest ben, op deze manier schat ik dan misschien in wie ik wel en niet in vertrouwen kan nemen. En dan kom ik vanzelf wat meer op de voorgrond (dat kan maanden duren) en vind ik overal wel doorgang. Op een of andere manier krijg ik dan voor elkaar dat in iedere groep, iedereen me wel mag. En ik met iedereen wel kan omgaan.
Wat zei ze? Ik zie alleen haar borsten.quote:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar niet te veel focussen op: ik ben 22 en maagd.
Alles komt vanzelf wel, stapje voor stapje.
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zei ze? Ik zie alleen haar borsten.
Dat is wel een heel mooi meisje.quote:
Hier wou ik even op reagerenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:15 schreef Frank_Jorum het volgende:
[..]
Bedankt. Maar het eerste wat in me opkomt wat betreft aanrakingen, vinden vrouwen dat niet heel vreemd? Als je ze zomaar aanraakt? (Dit zijn dus ook dingen waardoor ik het niet doe).
Je zegt dat zoveel mensen lovend zijn over je uiterlijk en innerlijk, zit daar toevallig niet een leuk meisje bij? Vraag haar op datequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef Frank_Jorum het volgende:
Wow bedankt voor alle reacties, dat zijn er best wel veel :p Er zitten echt goede adviezen en uitspraken bij, superbedankt daarvoorAan de hand van dit topic heb ik wat opgestoken, en daar doe ik het voor. Ik ga kijken of er via het maatschappelijk werk alsnog iets te doen is tegen het kat-uit-de-boomgedoe. Ik zou ook best wel vaker uit willen gaan, ik heb genoeg vrienden maar uitgaan dat vinden er maar enkele leuk. Daar zou ik ook iets mee moeten doen.
En ik zal wat directer zijn tegen vrouwen, zodat mijn intenties duidelijker zijn. Kennelijk vinden vrouwen dat niet erg en als ik dan zo vrij mag zijn vinden vrouwen het helemaal niet erg om aandacht van mij te krijgen. Want er zijn zoveel mensen lovend over zowel mijn uiterlijk als mijn innerlijk, dan ga ik op een gegeven moment denken dat als zoveel het zeggen, er wel een kern van waarheid in zal zitten. En ik daarom best tegen mijzelf mag zeggen dat ik er mag zijn en ik bij vrouwen in positieve zin opval. Met dat zelfvertrouwen heeft het ook wel te maken.
Het is idd beter tijd voor actiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef kleine4 het volgende:
[..]
Je zegt dat zoveel mensen lovend zijn over je uiterlijk en innerlijk, zit daar toevallig niet een leuk meisje bij? Vraag haar op date. En doe dan al het advies toepassen uit dit topic. Door te zeggen 'Daar kan ik wat aan doen ja. Dat zou ik kunnen proberen.', kom je niet veel verder. Actie ondernemen! Wel heel fijn dat je deze inzichten hebt gekregen hoor! Dat helpt je zeker een stapje verder! Ga een keer met die paar vrienden op stap die het wél leuk vinden, zeg tegen ze dat je een keer op 'meisjeshunt' wil gaan, misschien doen ze wel mee, helpen ze je.
Ja dat is jammer van al die meiden, maar snap het wel ja!quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:56 schreef Frank_Jorum het volgende:
[..]
Het is idd beter tijd voor actieOver al die mensen die zo lovend zijn moet ik zeggen dat daar niet een ''potentiėle vriendin'' bij zit. Maar dat komt omdat ik gewend ben om gewoon in de friendzone te zitten met die mensen. Met hun hoef ik niet iets te beginnen, daarvoor moet ik nieuwe meiden leren kennen. Ik heb al wel 2 keer gehad dat vriendinnen van de huisgenoot waar ik het in de openingspost over heb mij leuk vonden. Dan vroeg mijn huisgenoot de volgende dag, vond je X leuk? En dan vind ik ze wel leuk, maar dat is een breed begrip. Meer dan leuk vond ik ze niet. Een vriendin van mij woont ook in een studentenhuis, en daar woonde ook iemand die me leuk vond. Maar hetzelfde verhaal.
En die ''vrouwenhunt'' dat is helemaal geen slecht idee. Mijn huisgenoot bood me aan om een keer uit te gaan zodat we op vrouwenjacht konden gaan. Dus dat ga ik nog maar eens met haar overleggen
Klopt.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:26 schreef Micson het volgende:
Je bent geen leuke jongen, dat zegt iedereen alleen maar om je gevoelens te ontzien.
Dat programma is fake. Zie het topic in TV subfora. Daar zit een van de gasten van dat programma...quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hier is een leuk programma voor je:
dat klopt, maar hij heeft nergens beweerd dat het fake isquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:00 schreef NY_aannemer het volgende:
[..]
Dat programma is fake. Zie het topic in TV subfora. Daar zit een van de gasten van dat programma...
Oke oke, je hebt gelijk. Maar .. uhm. Aangedikt dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dat klopt, maar hij heeft nergens beweerd dat het fake is
eens!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:33 schreef Godshand het volgende:
Die bullshit van uitgaan hoeft niet perse hoor.
Meldt!quote:maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen er geen ruk aan vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |