abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126760016
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef Frank_Jorum het volgende:

[..]

Ja idd dat is het :) Om me maar op veilig gebied te begeven neem ik geen initiatief, zodat ik het niet spannend kan vinden en er geen spanning is. Dat is het gewoon ja, bedankt voor dit inzicht :)
Ga je er iets mee doen? :) (ik probeer je concreet aan jezelf te laten werken :P)
Rustig aan.
pi_126760048
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef Frank_Jorum het volgende:

[..]

Ja idd dat is het :) Om me maar op veilig gebied te begeven neem ik geen initiatief, zodat ik het niet spannend kan vinden en er geen spanning is. Dat is het gewoon ja, bedankt voor dit inzicht :)

[..]

Nee dat kan ik niet, tenminste, nog nooit in mijn leven gedaan. Dat is dus het probleem. Ik wil wel graag tips bijvoorbeeld.
Bijvoorbeeld: lichaamstaal is heel belangrijk. Maak grapjes, gewoon relax, als het klikt, haar af en toe aanraken(bij de been, schouder, arm).
pi_126760271
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ga je er iets mee doen? :) (ik probeer je concreet aan jezelf te laten werken :P)
Ja ik wil er zeker iets mee doen, anders verandert er niet zoveel. Nu heb ik (helaas) wel hele ruime ervaring met maatschappelijk werkers en psychologen, waaruit bleek dat ik 'nou eenmaal de kat uit de boom kijk'. Dat is helemaal niet erg, heb ik mijzelf aangeleerd. Sommige mensen hebben dat. Maar op dit gebied is het dus erg in mijn nadeel, dus misschien moet ik daar wat aan doen.

quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:08 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld: lichaamstaal is heel belangrijk. Maak grapjes, gewoon relax, als het klikt, haar af en toe aanraken(bij de been, schouder, arm).
Bedankt. Maar het eerste wat in me opkomt wat betreft aanrakingen, vinden vrouwen dat niet heel vreemd? Als je ze zomaar aanraakt? (Dit zijn dus ook dingen waardoor ik het niet doe).
pi_126760319
Nee hoor ts, het is helemaal niet raar om ze aan te raken, zo flirt je en weten de vrouwen met wie je flirt dat je tot ze aangetrokken voelt, en dus interesse hebt, afstand wordt minder.
pi_126760340
Maar niet te veel focussen op: ik ben 22 en maagd.
Alles komt vanzelf wel, stapje voor stapje.
pi_126760420
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee hoor ts, het is helemaal niet raar om ze aan te raken, zo flirt je en weten de vrouwen met wie je flirt dat je tot ze aangetrokken voelt, en dus interesse hebt, afstand wordt minder.
Ligt er nogal aan op welke manier je dat doet, of het past in de situatie.. etc.
Rustig aan.
pi_126760422
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Er is niks mis met vrouwen hebben die hele persoonlijke dingen aan je vertellen hoor. Goede vrouwelijke vriendschap zijn heel leuk en leerzaam.
Dat klopt ook wel hoor. Ik heb het altijd leuk gevonden en ook zeker leerzaam. Af en toe heb ik wel eens gedacht dat ik vrouwen begreep, maar juist dan kwamen ze met dingen dat je weer het bos in werd gestuurd :P Dat heb ik ook tegen ze gezegd. Maar nu is de waarde die ik eraan hecht minder geworden.
pi_126760469
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:15 schreef Frank_Jorum het volgende:

[..]

Ja ik wil er zeker iets mee doen, anders verandert er niet zoveel. Nu heb ik (helaas) wel hele ruime ervaring met maatschappelijk werkers en psychologen, waaruit bleek dat ik 'nou eenmaal de kat uit de boom kijk'. Dat is helemaal niet erg, heb ik mijzelf aangeleerd. Sommige mensen hebben dat. Maar op dit gebied is het dus erg in mijn nadeel, dus misschien moet ik daar wat aan doen.
Wat bedoelen ze daar dan mee? Dat je pas laat actie onderneemt en eerst alles een beetje wilt doorzien?
Rustig aan.
pi_126760494
quote:

[..]

Ja ik wil er zeker iets mee doen, anders verandert er niet zoveel.
En wat ga je er dan specifiek mee doen? :P
Rustig aan.
pi_126760911
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Oke, nou ja als jij het zegt dan zal het wel zo zijn haha, je bent ten slotte een vrouw. En inderdaad, stapje voor stapje. Maar dat ben ik wel gewend.

quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat bedoelen ze daar dan mee? Dat je pas laat actie onderneemt en eerst alles een beetje wilt doorzien?
Ik ben altijd eerst op de achtergrond zodat ik een beetje kan inschatten hoe iedereen is. Dat komt denk ik onbewust door mijn verleden waarin ik gepest ben, op deze manier schat ik dan misschien in wie ik wel en niet in vertrouwen kan nemen. En dan kom ik vanzelf wat meer op de voorgrond (dat kan maanden duren) en vind ik overal wel doorgang. Op een of andere manier krijg ik dan voor elkaar dat in iedere groep, iedereen me wel mag. En ik met iedereen wel kan omgaan.

Wat ik ermee ga doen vind ik een beetje een lastige vraag. Ik wil eerst nog wat meer informatie over het hoe en wat van flirten en over de psychologie van het kat uit de boom kijken. Er doen zich ook niet veel situaties voor waarin ik hiermee aan de slag kan gaan. Ik ga kijken of het maatschappelijk werk hiervoor geschikt is en dan zou ik me daarvoor kunnen aanmelden misschien. Dat is het stappenplan :P
  † In Memoriam † maandag 20 mei 2013 @ 12:38:46 #36
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_126761153
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:11 schreef Frank_Jorum het volgende:
....dus kan ik me makkelijker als ''man'' gedragen.

Denk dat je te verwijfd bent, tegen homo-kenmerken aan.
Vrouwen zoeken een uitdaging en een vent die ze veroverd.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  maandag 20 mei 2013 @ 12:42:45 #37
395284 tetouaribo
expectations
pi_126761305
Maak gewoon duidelijk dat je niet geinterreseert bent in hun zielige verhalen, dat zorgt wel voor wat spanning.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_126762438
Je bent niet de enige ts.
Ура для россии
pi_126762500
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef Frank_Jorum het volgende:
Wat ik ermee ga doen vind ik een beetje een lastige vraag. Ik wil eerst nog wat meer informatie over het hoe en wat van flirten en over de psychologie van het kat uit de boom kijken. Er doen zich ook niet veel situaties voor waarin ik hiermee aan de slag kan gaan. Ik ga kijken of het maatschappelijk werk hiervoor geschikt is en dan zou ik me daarvoor kunnen aanmelden misschien. Dat is het stappenplan :P
En uitgaan een optie?
Rustig aan.
pi_126763168
Lees het boek van John Alexander, is niet zo'n stereotype pick-up boek maar meer over je houding naar de buitenwereld. Denk dat zoiets je wel goed doet.
pi_126765264
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:38 schreef Frank_Jorum het volgende:

[..]

Op die vraag heb ik zelf al een antwoord. Het is een gebied waarbinnen ik geen ervaring heb en dus niet weet hoe ik dit het beste kan aanpakken. Dat wil ik veranderen zoals dat hierboven wordt gezegd. De mensen die ik als het ware ''weggooi'' zijn in de loop van de tijd heel erg in waarde gedaald. Dat komt deels door hunzelf en deels doordat ik in de laatste maand mezelf heb geleerd dat ik genoeg vriendinnen heb en er niet nog meer hoef. Het klinkt misschien een beetje lullig maar de mensen die ik ''weggooi'' zie ik niet als duurzame vriendschappen. Ik heb wel eens gelezen dat het voor mensen normaal is dat ze zulk soort selecties maken, maar waar weet ik niet meer. En ik wil het ook niet goed praten op die manier. De afgelopen weken betrap ik mezelf er wel eens op dat ik het niet zo leuk meer vind om met mijn huisgenoot om te gaan. Met een andere (mannelijke) huisgenoot heb ik het de laatste tijd vaak over dingen die helemaal totaal nergens op slaan en dan zijn we de hele avond een beetje aan het klooien. Dan merk ik dat ik dat leuker vindt.

Ohja en wat je zegt sociale vaardigheden, ambities, lichaamstaal, kleding etc. Als ik anderen moet geloven zit dat wel goed. En als ik mezelf moet geloven ook wel omdat ik me daarin heel erg heb ontwikkeld de laatste jaren. Maar dat is wel een belangrijk punt idd.
Maar wat zit je dan het meest dwars? Dat je geen ervaring op deze gebieden hebt of dat je maagd bent en alleen maar 1 persoon hebt gezoend?
Als het eerste punt je dwars zit dan ben ik bang dat je toch wel uit moet gaan, het is dan makkelijker om vrouwen te benaderen en dan gewoon te oefenen om skills te krijgen, meer is het niet.
We're like raindrops on rooftops
Falling, crashing hard
  maandag 20 mei 2013 @ 14:26:20 #42
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_126765388
Het ligt niet aan jou hoor TS, het komt gewoon door het al maar aanhoudende en steeds sterker wordende kut feminisme, waardoor mannen zich tegenwoordig als zielige emotionele kneusjes moeten gedragen om nog een fatsoenlijk wijf in bed te krijgen.
Say what?
pi_126765446
quote:
Nu heb ik (helaas) wel hele ruime ervaring met maatschappelijk werkers en psychologen, waaruit bleek dat ik 'nou eenmaal de kat uit de boom kijk'
Dit is geloof ik de kern van het probleem.
Op het moment dat jij met een mooie vrouw praat, en jij behandeld haar als een gewone vriendin en flirt niet met haar, dan zul je dat terug krijgen.
Je hoeft niet perse een macho te worden die de meest foute openingszinnen op zak heeft, maar het zit m in kleine dingen.
Een meisje net iets te lang aankijken, kleine aanrakingen, complimentjes geven.
Een vrouw moet zich vrouwelijk bij jou voelen en moet zich veilig bij jou voelen. Wees dus de persoon waar zij dit bij kan.
En juist initiatief nemen. Ik begrijp dat dit eng is, maar weet dat dit voor iedereen eng is. Als je initiatief neemt stel je jezelf kwetsbaar op. Je kan namelijk worden afgewezen. Maar hoe vaker je dit probeert, hoe beter je hierin wordt. En het zal je een groot voordeel opleveren.
Wat dat betreft is uitgaan nog zo'n slechte niet. het is niet de oplossing, maar biedt de mogelijkheid dit te oefenen. Een meisje een drankje aanbieden en met haar flirten of haar nummer vragen. Dat is ook al initiatief nemen.

quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef Frank_Jorum het volgende:
Ik ben altijd eerst op de achtergrond zodat ik een beetje kan inschatten hoe iedereen is. Dat komt denk ik onbewust door mijn verleden waarin ik gepest ben, op deze manier schat ik dan misschien in wie ik wel en niet in vertrouwen kan nemen. En dan kom ik vanzelf wat meer op de voorgrond (dat kan maanden duren) en vind ik overal wel doorgang. Op een of andere manier krijg ik dan voor elkaar dat in iedere groep, iedereen me wel mag. En ik met iedereen wel kan omgaan.
Heel begrijpelijk dat iedereen jou zo mag want je vormt op geen enkel vlak een bedreiging. Je stelt je vanaf het begin af aan al terughoudend op. Jij zal vast niemand iets kwaads doen, geen vriendinnetjes afpakken en geen roddels verspreiden, juist omdat je zelf te bang bent gekwetst te worden.
Maar door je in die veilige 'zone' te plaatsen kom je niet vooruit. Je blijft het bange konijn dat iedereen wel mag, maar wie iedereen als het lieve kleine broertje ziet (tenminste dat is het beeld wat ik er nu bij krijg)
Ik snap wat pesten met je kan doen, ik ben ook jaren gepest. En als ik er uiteindelijk iets van heb geleerd is niet dat ik wil dat iedereen mij mag, maar dat ik niet iedereen mag. Ik ben zelf selectief geworden in mijn vrienden. Mensen moeten mijn respect en vertrouwen verdienen. Ik kan evengoed met iedereen opschieten maar om mijn vriend te worden moet je moeite doen. En op een of andere manier pikken mensen die uitstraling op. Mensen gaan zelf moeite doen voor jou in plaats van andersom.
Kortom; Wees zelfverzekerder, weet wie je bent en wat je waard bent. Toon initiatief en stap uit je comfort-zone. En ga uit! Niet omdat je daar de liefde van je leven ontmoet maar omdat het je veel zelfvertrouwen kan geven. Uitstraling is alles, hoe je je voelt dat weerspiegel je ook naar buiten.
  maandag 20 mei 2013 @ 15:38:05 #44
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_126768090
Je zegt dat je nog maagd bent omdat je 0,0 ervaring hebt. De oplossing lijkt logisch toch? Ga ervaring opdoen! De enige manier om dit te leren is om het heel veel te doen.

Friendzone is de shit! Ze hebben waarschijnlijk allemaal teringveel vriendinnen aan wie je voorgesteld kunt worden (aan wie ze allemaal al verteld heeft hoe awesome je bent). Ga eens een keer met ze stappen en maak daar gebruik van!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 20 mei 2013 @ 15:47:29 #45
403605 LittleMonkey
Nie znasz mnie
pi_126768487
gewoon een beetje flirten
LittleMonkey
pi_126768826
Stel je gewoon eens wat meer op als hork. Zeg dat ze lekkere tieten heeft ofzo. Nu is dit ook niet de manier maar zo kom je misschien eens uit de friendzone stadium waar in je blijft hangen.
pi_126769792
Ik herken me in je verhaal, het enige wat verschilt is dat ik een vrouw ben en geen maagd.

Ik had hetzelfde kunnen schrijven toen mijn eerste serieuze relatie net uit ging een paar maanden geleden, ik kon niet flirten, liet mezelf niet zien en ging spanning uit de weg.

Als ik zo kijk naar mijn mannelijke vrienden en hossels is er 1 duidelijk verschil: er is geen spanning tussen mij en mijn vrienden omdat er totaal geen initiatief wordt genomen op dat gebied. Ik hoef me ook totaal niet te bewijzen o.i.d.

Probeer aan je zelfvertrouwen te werken, ga sporten, ga lekker uit en flirt! Je zegt zelf dat je bijna nooit uitgaat, ik heb veel zelfvertrouwen gekregen en heb leren flirten door uit te gaan en te sporten.

Wees zeker van jezelf, je mag er zijn en laat dat dan zien! Wacht niet af, kijk de kat niet uit boom maar neem zelf eens initiatief bij een (onbekende) vrouw, ik denk dat je al snel resultaat zal merken als je niet wegloopt voor de spanning. :)
  maandag 20 mei 2013 @ 16:24:04 #48
230788 n8n
Pragmatisch
pi_126770001
Huisgenote al om hulp gevraagd? Aangezien ze jouw als vertrouwenspersoon ziet kan ik me niet voorstellen dat ze je niet wilt/kan helpen. Waarschijnlijk heeft ze ook vriendinnen dit dat.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 20 mei 2013 @ 16:53:22 #49
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126771200
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_126771262
quote:
Wat zei ze? Ik zie alleen haar borsten.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')