SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Is het mogelijk dat je gewoon te lelijk kan zijn voor een relatie?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Nope. Op elk potje past een deksel.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Is het mogelijk dat je gewoon te lelijk kan zijn voor een relatie?
Uiterlijk is een X aantal % van het totaalplaatje. Je persoonlijkheid speelt ook mee![]()
![]()
Maakt niet uit hoe lelijk je bent, er is altijd iemand lelijker die wel een relatie heeft.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Is het mogelijk dat je gewoon te lelijk kan zijn voor een relatie?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Is het mogelijk dat je gewoon te lelijk kan zijn voor een relatie?Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Als je de lat te hoog legt welquote:Op maandag 20 mei 2013 23:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Is het mogelijk dat je gewoon te lelijk kan zijn voor een relatie?
Uiterlijk is maar een onderdeel van, vergeet dat nooit.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Nee, want er bestaan heel bot gezegd lelijke vrouwen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Is het mogelijk dat je gewoon te lelijk kan zijn voor een relatie?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
En genoeg lelijke mannen met een knappere vriendin.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe lelijk je bent, er is altijd iemand lelijker die wel een relatie heeft.C'est la vie
Da's inderdaad wel heel bot...quote:Op maandag 20 mei 2013 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, want er bestaan heel bot gezegd lelijke vrouwen.![]()
Het hangt ook af waarvan je houdt natuurlijk; wat de één oerlelijk vindt kan de ander erg mooi vinden
Tante minthy!! O+
Dat sowieso.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
En genoeg lelijke mannen met een knappere vriendin.Jazeker.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, want er bestaan heel bot gezegd lelijke vrouwen.
Dus gewoon iemand zoeken uit je eigen league. Of rijk worden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb wel een beetje het geluk dat ik vaak op mijn 'eigen soort' val. Beetje chubby, bolle wangetjes enz. Dus dat soort zoekt soort klopt ook nog wel. Bij mij dan.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel heel bot...![]()
Het hangt ook af waarvan je houdt natuurlijk; wat de één oerlelijk vindt kan de ander erg mooi vindenC'est la vie
Kom je nu uit de kast?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje het geluk dat ik vaak op mijn 'eigen soort' val. Beetje chubby, bolle wangetjes enz. Dus dat soort zoekt soort klopt ook nog wel. Bij mij dan.![]()
Bij vrouwen he.quote:
C'est la vie
Ik ook van binnen Kaneel.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet je iets vertellen.
Ik ben een neger.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet je iets vertellen.
Ik ben een neger.![]()
Als je denkt dat je 'te lelijk' bent voor een relatie moet je het dus gewoon hebben van je karakter/persoonlijkheid.
Als dat verder een 'probleem' is dan raad ik je aan om je persoonlijkheid/karakter eens onder de loep te nemen en te kijken wat jou nou qua karakter aantrekkelijk maakt, of wat je te bieden te hebt aan een dame![]()
![]()
Ik ben Azn van buiten, maar een Celt van binnen.quote:Ik denk dat Heloef zijn moeder dat wel weet.quote:Hoewel dit vrij lastig is en pijnlijk kan zijn, is het aan te raden voor iedereen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:31 schreef Monopoly het volgende:
Als je denkt dat je 'te lelijk' bent voor een relatie moet je het dus gewoon hebben van je karakter/persoonlijkheid.
Als dat verder een 'probleem' is dan raad ik je aan om je persoonlijkheid/karakter eens onder de loep te nemen en te kijken wat jou nou qua karakter aantrekkelijk maakt, of wat je te bieden te hebt aan een dameEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat begrijp ik, ik moest gewoon lachenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen Heloef kan ik dat wel zeggen.
We go way back.
Tante minthy!! O+
Lachen als in mijn god Royco je bent hilarisch of als in mijn god, wat een eikel met zijn flauw bedoelde grapjes?quote:![]()
Dat eerste, al hou ik ook van flauwe onderbroekenlolquote:Op maandag 20 mei 2013 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lachen als in mijn god Royco je bent hilarisch of als in mijn god, wat een eikel met zijn flauw bedoelde grapjes?
Tante minthy!! O+
Een vrouw naar mijn hartquote:Op maandag 20 mei 2013 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat eerste, al hou ik ook van flauwe onderbroekenlol![]()
![]()
Duurde best lang voordat ik doorhad wat voor een leuk en getalenteerd mens ik was.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:31 schreef Monopoly het volgende:
Als dat verder een 'probleem' is dan raad ik je aan om je persoonlijkheid/karakter eens onder de loep te nemen en te kijken wat jou nou qua karakter aantrekkelijk maakt, of wat je te bieden te hebt aan een dameC'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |