4,95 is een nette prijs voor een glas weizen hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 18:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
je moet maar aan murmel vragen of ik vervelend was....had iig geen kater.
Weizen is wel lekkermaar snap nou dat de rekening zo hoog was. Die tikken aardig aan.
sowieso voor n halve literquote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
4,95 is een nette prijs voor een glas weizen hoor.
weet ik maar 5 van die of 5 van die vaasjes a 2,25...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
4,95 is een nette prijs voor een glas weizen hoor.
fluitjes voor dat geld lijkt me?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet ik maar 5 van die of 5 van die vaasjes a 2,25...
bon ligt thuis en zit in metro maar ok maakt ook niet uit. Snap de rekening prima als je kijkt wat ik gegeten en gedronken heb. En heb vorklepelkoffie van het huis op.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fluitjes voor dat geld lijkt me?
eigenlijk ook best wel krank. Want dat is 18 clquote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ossenvoorvocht?!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eigenlijk ook best wel krank. Want dat is 18 cl![]()
En waarschijnlijk nog van dat ossenvoorvocht als Heineken ook
Bij henk krijg je voor 2,25 een vaasje hinniken...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heiniken is niet te zuipen man. Tenzij je niks beters gewend bent.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
ossenvoorvocht?!
Smaakt mij prima hoor...heb nig halve kratje dat op moet.
tot voorkort dronk ik cola....quote:Op maandag 20 mei 2013 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Je gaat toch niet uit vrije wil heineken drinken als er een alternatief is
niks. Drink ik nog steeds het meest maar Schunkel kwam op meet met die Weizen aanzetten. Dus dronk hem beleefd op.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Heiniken is niet te zuipen man. Tenzij je niks beters gewend bent.
ik hou van hertog, en chouffequote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Heiniken is niet te zuipen man. Tenzij je niks beters gewend bent.
zit veel op de wc....oh en het F1 topic.quote:
en is de geit ook gemolkenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ground Control to Major Barretje: Element 15 van 17 is voltooid. Ik herhaal: Element 15 van 17 is voltooid
Dat moet je maar aan de geit vragen, die laat dat liever door iemand anders doen geloof ikquote:
dat zie je goed!quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet je maar aan de geit vragen, die laat dat liever door iemand anders doen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |