wtf Doe eens ff normaal trol. We hebben het hier over kinderen...quote:Op maandag 20 mei 2013 10:43 schreef Pakspul het volgende:
Heeft de theorie dat de moeder de kinderen de opdracht heeft gegeven om hun vader te vermoorden en daarna zelfmoord te plegen nog draagvlak?
Ja, want anders is je sim eruit halen en gps uitzetten niet effectief genoeg natuurlijk ?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:32 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Telefoon stond uit.Weet je wel, om niet traceerbaar te zijn.
Heb je deze tip met de politite gedeeldquote:Op maandag 20 mei 2013 10:43 schreef Pakspul het volgende:
Heeft de theorie dat de moeder de kinderen de opdracht heeft gegeven om hun vader te vermoorden en daarna zelfmoord te plegen nog draagvlak?
Ga dan alsjeblieft nooit naar BNW toe, de theorien zijn daar nog veqrder gezocht.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:44 schreef Olga het volgende:
[..]
wtf Doe eens ff normaal trol. We hebben het hier over kinderen...
Zo denk jij, als rationeel persoon. Heb je kinderen en ooit in deze situatie gezeten? Ik gok van niet, dus het is heel moeilijk om er iets van te zeggen. Enige wat ik wel kan zeggen is dat de meeste mensen die dit soort dingen doen volkomen normaal lijken. Er zijn talloze voorbeelden te noemen.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:41 schreef simmu het volgende:
[..]
ok, dit zit me nou al tijden dwars. die moeder zou hem samen met haar vader treiteren. maar hij was toch ook dusdanig ziek in zn kop dat hij dit gedaan heeft?
sorrie, maar dit klopt toch niet? "bladiebla, mijn ex treitert me door te pogen contact tussen mij en mijn kinderen te verhinderen door te claimen dat ik ze mishandel. dus ik vermoord mijn kinderen en dan mezelf". well duhuh
Als je dat doet, moet je wel psychotisch zijn?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, je bent volkomen normaal als je een 16 jarige van de fiets trekt verkracht en vermoord.
Moeke, dat weten we al, en ook dat de ouders over van alles ruzie hadden en rechtzaken met elkaar voerden.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:44 schreef moeke1 het volgende:
Vader dreigde met 'groot familiedrama in de media'
Redactie − 20/05/13, 01:00
Die hebben zeker niets anders te doen. Gelukkig kom ik nooit in BNWquote:Op maandag 20 mei 2013 10:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ga dan alsjeblieft nooit naar BNW toe, de theorien zijn daar nog veqrder gezocht.
die heb je wel al gemaakt. Je wacht alleen tot de situatie waar je op hebt gewacht zich voordoet. Die gedachte geeft je een gevoel van macht en controle over je leven.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en door gebeurtenissen dan opeens een bepaalde keuze maken die je tot dan toe nog niet hebt gemaakt.
Ja, dat is ook het enige wat het zegt. In dit geval wist de vader dat ook, anders zet je het niet zo op. Maar dat zegt niet dat je geestelijk nog gezond bent.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Maar hij had geen psychose of iets dergelijks, hij wist donders goed waar hij mee bezig was.
Dat is niet psychotisch.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:46 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Als je dat doet, moet je wel psychotisch zijn?
Misschien was de man wel simpelweg een beest en had hij de behoefte om iemand zo erg toe te takelen. Om vervolgens tot de conclusie te komen om het nooit meer te doen (hoewel wij niet weten wat voor seks de man had en hoe hij zijn vrouw of prostituees behandelde).
Sorry hoor maar je kinderen doodmaken omdat je niet kunt verkroppen dat je vrouw heeft gewonnen ?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was het dan ook vast niet alleen, maar wellicht wel de trigger of de gedachte daarachter. Dat het haaar toch was gelukt en dat hij dat niet kon verkroppen. Als dat een achtergrond heeft van jarenlang treiteren dan loopt het op en gaat het niet alleen om het uiteindelijke resultaat dat hij de kinderen maar 1 weekend in de twee weken mag zien.
Interessant, maar wie heeft vastgesteld dat de vader zijn zoon mishandelde -alleen de moeder?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:45 schreef moeke1 het volgende:
De hulpverlening faalde in de hulp aan het gezin waarvan de vermiste broertjes zondag werden gevonden. Al sinds 2009 was het gezin bij Jeugdzorg bekend en heeft vooral de moeder geprobeerd aan de bel te trekken. Ze vreesde voor het welzijn van haar zoons. .
Dat blijkt uit een reconstructie van NRC Handelsblad. Uit een document van het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK) blijkt dat de moeder al in februari 2009 naar de politie ging wegens mishandeling van de oudste zoon door de vader. Volgens NRC Handelsblad stond in het rapport dat de moeder in eerste instantie niet wilde dat contact werd opgenomen met de vader, omdat hij weleens zou hebben gedreigd met 'familiedrama's in de media'.
Creatief zijn ze er in ieder geval wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Die hebben zeker niets anders te doen. Gelukkig kom ik nooit in BNW
Zeker heb ik kinderen, in de leeftijd van de vermoorde jongens.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:42 schreef rever het volgende:
url=http://forum.fok.nl/topic/1973791/12/25#126757350]maandag 20 mei 2013 10:28[/url] schreef Tha_Duck het volgende:[/b]
[..]
Heb je kinderen?
Had jou theorie wel willen horen.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Die hebben zeker niets anders te doen. Gelukkig kom ik nooit in BNW
Zouden mensen in de omgeving van moeder Iris ook zo gereageerd hebben. Oh daar heb je Iris weer blablablaquote:Op maandag 20 mei 2013 10:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Moeke, dat weten we al, en ook dat de ouders over van alles ruzie hadden en rechtzaken met elkaar voerden.
Je komt nu toch niet wéér met je verhaal over jouw ex die dat ook doet en bla bla bla.
Het kan natuurlijk net zo goed een berekende daad zijn. En als wat er gebeurd is in 2009 juist is? Dan heeft deze man al een tijd het plan gehad om de kinderen te vermoorden. En dan lijkt wraak en je zin willen hebben mij het belangrijkste motief.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Het is ongetwijfeld een optelsom geweest en dit was de enige uitweg. Hoe onbegrijpelijk en verschrikkelijk ook.
Eens.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:48 schreef Toekito het volgende:
Verder onderzoek moet gebeuren maar hoeft wat mij betreft niet in de media gedeeld te worden.
Tegen pesten mss? Denis -> penis 'grapje'quote:Op maandag 20 mei 2013 10:41 schreef Olga het volgende:
[..]
En je kunt als ouders ook besluiten om je kinderen de achternaam te geven van de moeder. Niets raars aan
Zij treiterde hem, ja? Houd nou eens op met de walgelijke speculaties en verzinsels presenteren als feit. Bah.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:47 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
die heb je wel al gemaakt. Je wacht alleen tot de situatie waar je op hebt gewacht zich voordoet. Die gedachte geeft je een gevoel van macht en controle over je leven.
Maar ik vind dit echt duidelijk een geval van wraak hoor. Als het een emotionele daad was geweest, had 'ie z'n ex wel gepakt. Dat is degene die hem treiterde. Hij zocht nu naar een manier om haar zo veel mogelijk pijn te doen, denk ik. Tot zover kan ik meegaan in z'n denktrant, hoe hij vervolgens z'n kinderen kon doden begrijp ik niet.
Het een sluit het ander niet uit he, hij kan best jarenlang gewoon van zijn kinderen hebben gehouden. En dan na jaren in een dusdanige situatie verkeert dat hij compleet verdoofd is of alleen nog maar haat voelt naar zijn ex. Als je het mij vraagt was in het water een bewuste keuze, om zijn ex de kans te ontnemen de kinderen ooit nog te zien, zelfs als ze gevonden zouden worden. WbD, daar is de man toch geboren? Misschien om die emotionele reden daar zijn kinderen omgebracht, ja vergezochte logica, maar ik denk dat het ongeveer zo ligt. Ik zou er niet van hebben opgekeken als ze niet eens bij elkaar hadden gelegen, maar dat is dan nog weer wel het geval.quote:Zeker heb ik kinderen, in de leeftijd van de vermoorde jongens.
Een kind zonder ouder is altijd nog beter af dan een dood kind.
Jullie zullen wel moe van me worden en ik val misschien in herhaling maar ik kan er gewoon niet bij met mijn pet.
En ik snap ook niet dat hij ze gedumpt heeft als vuilnis. Dat doe je niet als je van ze gehouden hebt. Als je kind dood is wil je het wassen, aankleden op een zacht bed leggen en niet achterlaten in een vieze stinkende pijp in de kou en het donker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |