abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127313351
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 02:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Haha klopt. Zo af en toe komt er een sprankje nationalisme in me op :P. Dat, en ik moet gewoon coolere Turken leren kennen om m'n beeld een beetje bij te stellen.
tegenwoordig meeten de turken hier ook irl dus misschien een optie voor jou ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127313469
Yaksamlar :)
pi_127314588
quote:
6s.gif Op zondag 2 juni 2013 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, ik moet hier toch maar eens gaan meeposten. Heb me eigenlijk altijd afgezet tegen alles wat met Turkije te maken had, maar dat had niet zozeer met het land te maken. Eerder met het volk, en m'n negatieve ervaringen ermee.
Zó herkenbaar... :D

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 02:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

tegenwoordig meeten de turken hier ook irl dus misschien een optie voor jou ;)
Oh?
  zondag 2 juni 2013 @ 13:27:09 #168
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_127318897
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef Dibble het volgende:

[..]

Kanker op met je seculiere geblaat. Erdogan heeft die corrupte legerleiders die in de jaren 70 en 80 een coup pleegden en de bevolking lieten bloeden mooi achter slot en grendel gezet.

Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van links tuig. Over een paar weken is het weer overgewaaid en hoor je er niemand over.
Bij deze dan houdt de discussie op, je kunt niet met gelovigen discussiëren over feiten, want ze geloven in onzin, en komen altijd met volwassen dingen zoals 'kanker' in iedere discussie :') Dit is precies hoe ik denk over religieuzen en akparti, en jij bewijst het gewoon. Heerlijk dit :')
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_127328832
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef Dibble het volgende:
Kanker op met je seculiere geblaat. Erdogan heeft die corrupte legerleiders die in de jaren 70 en 80 een coup pleegden en de bevolking lieten bloeden mooi achter slot en grendel gezet.

Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van links tuig. Over een paar weken is het weer overgewaaid en hoor je er niemand over.
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 13:27 schreef Draganta het volgende:
Bij deze dan houdt de discussie op, je kunt niet met gelovigen discussiëren over feiten, want ze geloven in onzin, en komen altijd met volwassen dingen zoals 'kanker' in iedere discussie :') Dit is precies hoe ik denk over religieuzen en akparti, en jij bewijst het gewoon. Heerlijk dit :')
Ik ben verre van gelovig en meng mij nooit in politieke discussies maar Dibble heeft wel gelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2013 18:57:32 ]
pi_127328912
quote:
6s.gif Op zondag 2 juni 2013 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, ik moet hier toch maar eens gaan meeposten. Heb me eigenlijk altijd afgezet tegen alles wat met Turkije te maken had, maar dat had niet zozeer met het land te maken. Eerder met het volk, en m'n negatieve ervaringen ermee.
Buyursunlar efendim; de helft hier zit in het zelfde schuitje :')
pi_127329015
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jij bent toch wel een apart geval hoor, aşkım.
pi_127329115
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jij bent toch wel een apart geval hoor, aşkım.
Milletin icinde oyle seyler soyleme, straks krijg ik je broers en neven achter me aan.
pi_127329124
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Yay, medestanders O+.

Ik zit me al helemaal druk te maken over 4 dagen Turkije. Ben al een jaar of 12 niet bij m'n familie op het platteland geweest. 25, single, woon op mezelf, heb een kat, spreek amper Turks en geen hoofddoek. Volgens m'n oma geef ik de term "evde kaldi" een nieuwe betekenis O+.
pi_127329273
quote:
17s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:05 schreef Weissman het volgende:

[..]

Milletin icinde oyle seyler soyleme, straks krijg ik je broers en neven achter me aan.
Nasıl? We zijn getrouwd. Niemand kan mij iets doen zonder jouw toestemming. Jij bent mijn man, mijn meester.
pi_127329276
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Yay, medestanders O+.
Lobi :*

quote:
Ik zit me al helemaal druk te maken over 4 dagen Turkije. Ben al een jaar of 12 niet bij m'n familie op het platteland geweest. 25, single, woon op mezelf, heb een kat, spreek amper Turks en geen hoofddoek. Volgens m'n oma geef ik de term "evde kaldi" een nieuwe betekenis O+.
Die 4 dagen zijn zo voorbij joh, hoofddoek is overrated. Niks van aantrekken van het gezeik en commentaar op je levensstijl/denkwijze.

Sowieso de hele term ''evde kalmis'' :') Heel het idee dat een vrouw bezit is wat je aan niemand heb kunnen slijten :')
pi_127329343
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:10 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nasıl? We zijn getrouwd. Niemand kan mij iets doen zonder jouw toestemming. Jij bent mijn man, mijn meester.
Gadverdamme :r
pi_127329387
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Niet zo bescheiden.
pi_127329511
Weiss wanneer kom je naar huis? Ik heb speciaal voor jou chocoflan gemaakt. Hadi gel.
pi_127329556
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Lobi :*

[..]

Die 4 dagen zijn zo voorbij joh, hoofddoek is overrated. Niks van aantrekken van het gezeik en commentaar op je levensstijl/denkwijze.

Sowieso de hele term ''evde kalmis'' :') Heel het idee dat een vrouw bezit is wat je aan niemand heb kunnen slijten :')
Mja, dat blijft bijzonder inderdaad. Ik weet ook wel dat niet heel Turkije er zo over denkt, maar mijn familie is nogal....traditioneel daarin. En als ze dan horen dat ik geneeskunde doe weten ze helemaal niet wat ze met me aan moeten. Want ja, dat is wel knap, maar moet je dan niet al aan een man en kinderen denken?

O+. Familie O+.
pi_127329573
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Adam, jij mag jezelf gelukkig prijzen met Borte als vrouw.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 02-06-2013 19:19:28 ]
pi_127329658
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:19 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Waarom, wat maakt haar zo bijzonder dan ?
pi_127329702
quote:
12s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

Waarom, wat maakt haar zo bijzonder dan ?
Ik heb mij laten vertellen dat ze heerlijke taarten, koeken en gebakjes maakt :9.
pi_127329729
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:23 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ik heb mij laten vertellen dat ze heerlijke taarten, koeken en gebakjes maakt :9.
Te veel zetmeel en suiker brah, niet goed voor die gains. Vertel mij liever hoe zij in bed is.
pi_127329780
quote:
6s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:24 schreef Weissman het volgende:

[..]

Te veel zetmeel en suiker brah, niet goed voor die gains. Vertel mij liever hoe zij in bed is.
Train jij nog? :o
Dat laatste weet ik niks van, moet je echt bij haar wezen :').
pi_127329793
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mja, dat blijft bijzonder inderdaad. Ik weet ook wel dat niet heel Turkije er zo over denkt, maar mijn familie is nogal....traditioneel daarin. En als ze dan horen dat ik geneeskunde doe weten ze helemaal niet wat ze met me aan moeten. Want ja, dat is wel knap, maar moet je dan niet al aan een man en kinderen denken?

O+. Familie O+.
Aparte familie.

De Turken die ik ken - arm of rijk, seculier of islamist - zouden het van de daken schreeuwen dat ze een geneeskunde studerent* (klein-) dochter hebben. Zo'n studie is de ideale vrijbrief voor het snel moeten trouwen, zelfs in de meest extreme kringen.

*Geneeskunde studerende of studerent? Ik ben in de war. Kom er echt niet uit. :')
pi_127329811
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:25 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Train jij nog? :o
Dat laatste weet ik niks van, moet je echt bij haar wezen :').
Sinds 7 weken weer wel, bijna volledig hersteld.
pi_127329875
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Sinds 7 weken weer wel, bijna volledig hersteld.
Was je ziek?
pi_127329888
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:19 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Echt he!

Weiss ik hou van je!!!
pi_127329983
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:29 schreef o.us2.0 het volgende:
Was je ziek?
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Ging ff liggen zonder mitella. Viel in slaap, wou me omdraaien en ja hoor. Ik weet niet of het ooit iemand gelukt is om 2 keer op 1 dag zn schouder uit de kom te krijgen. Dit word dus zeker een operatie.

Hierbij kan ik het trainingsjaar 2012 afsluiten -O- :r

trouwens typen met 1 hand is behoorlijk kut. :')
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:00 schreef Weissman het volgende:
Operatie achter de rug, nu weer thuis. Voel me een bauws 8-)

HURRY UP, KILL ME !
pi_127330005
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Aparte familie.

De Turken die ik ken - arm of rijk, seculier of islamist - zouden het van de daken schreeuwen dat ze een geneeskunde studerent* (klein-) dochter hebben. Zo'n studie is de ideale vrijbrief voor het snel moeten trouwen, zelfs in de meest extreme kringen.

*Geneeskunde studerende of studerent? Ik ben in de war. Kom er echt niet uit. :')
Studerend ;).

En ze zij wel trots op de studie, maar dat heftige rest van de teleurstellingen niet op. Ach boeiend ook, ik zie familie nooit en m'n moeder deelt hun mening niet.

Nu weer over op sekslevens en gebak, onderwerpgewijs :').
pi_127330017
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Neuken ? Of wil je eerst een koekje ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2013 19:34:06 ]
pi_127330230
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:33 schreef Weissman het volgende:

[..]

Neuken ? Of wil je eerst een koekje ?
Alleen ff zuigen dan, ik moet wel bloeien op m'n huwelijksnacht hè.
pi_127330236
quote:
12s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

[..]

[..]

Fucked wel. -O- Veel gains verloren in de tussentijd?
pi_127330272
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Studerend ;).

En ze zij wel trots op de studie, maar dat heftige rest van de teleurstellingen niet op. Ach boeiend ook, ik zie familie nooit en m'n moeder deelt hun mening niet.

Oké.

Ik heb vandaag chocoflan gemaakt. Weiss wilt niet. Jij een stukje misschien?

pi_127330466
Yes, please. Nu weet ik het weer, ik zie jou wel eens langskomen in CUL met van die achterlijk lekkere dingen he?
pi_127330557
quote:
11s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Yes, please. Nu weet ik het weer, ik zie jou wel eens langskomen in CUL met van die achterlijk lekkere dingen he?
Vroeger meer, laatste tijd minder. :P
  zondag 2 juni 2013 @ 20:24:31 #197
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_127332151
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Yay, medestanders O+.

Single, alleen wonen en een kat bezitten gaan zij niet als negatief zien... Wacht maar tot je oma met een verre neef komt aanzetten :') mijn zus moest daar ook aan geloven en wees hem keihard af als een simpele ziel. :')
Inmiddels is hij arts en doceert aan een uni in de VS :P
pi_127334332
Ik ben single, 27 lentes jong, woon alleen, heb twee katten (waarvan er een al 4 maanden spoorloos is). Iedere keer dat ik mijn familie zie wordt mij gevraagd wanneer ik ga trouwen... :') Mijn antwoord: "31 şubat". :P

Oh, het platteland in Turkije heb ik voor het laatst in juli 1994 gezien. We vertrokken toen naar de "grote stad" (Konya). Daarna ben ik er nooit meer geweest. :)

Ik kreeg laatst wel een goed idee: nodig iedereen uit voor je bruiloft op 31 februari a.s. _O-
pi_127335671
Even een serieuze vraag: ik wil beter Turks leren spreken en schrijven. Luisteren en (begrijpend) lezen vind ik geen probleem, maar vloeiend spreken en foutloos schrijven vind ik lastig. Iemand enig idee waar ik les kan krijgen?

Ik heb vandaag besloten om morgen een logopedist(e) te bellen vanwege de moeite die ik heb met de letter 'r'. Dat vind ik wel een vereiste om vloeiend Turks te kunnen spreken. :X
pi_127335989
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben single, 27 lentes jong, woon alleen, heb twee katten (waarvan er een al 4 maanden spoorloos is). Iedere keer dat ik mijn familie zie wordt mij gevraagd wanneer ik ga trouwen... :') Mijn antwoord: "31 şubat". :P

Oh, het platteland in Turkije heb ik voor het laatst in juli 1994 gezien. We vertrokken toen naar de "grote stad" (Konya). Daarna ben ik er nooit meer geweest. :)

Ik kreeg laatst wel een goed idee: nodig iedereen uit voor je bruiloft op 31 februari a.s. _O-
Oh hey, dan heb ik mijn kina gepland, gezellig!

En een cursus...ik zou het niet weten. Er zullen ongetwijfeld taalcursussen aangeboden worden, maar ik denk dat je daar niet veel gaat opsteken, daar ben je te gevorderd voor waarschijnlijk. Enige wat écht zal helpen is een maandje Turkije, in mijn geval iig.
pi_127336102
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:33 schreef sylvesterrr het volgende:

Ik heb vandaag besloten om morgen een logopedist(e) te bellen vanwege de moeite die ik heb met de letter 'r'. Dat vind ik wel een vereiste om vloeiend Turks te kunnen spreken. :X
ik ken genoeg turken die de "r" niet kunnen uitspreken zoals het eigenlijk hoort, maar die sprrrreken echt wel vloeiend turks hoor ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127336195
Ook dat, die r is een veelvoorkomend probleem geloof ik. In het Nederlands klinkt m'n r bekakt, in het Turks alsof ik dronken ben.
pi_127336212
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh hey, dan heb ik mijn kina gepland, gezellig!
We kunnen dezelfde zaal afhuren, dan kunnen we de kosten delen. Scheelt weer een hoop geld! :7

quote:
En een cursus...ik zou het niet weten. Er zullen ongetwijfeld taalcursussen aangeboden worden, maar ik denk dat je daar niet veel gaat opsteken, daar ben je te gevorderd voor waarschijnlijk. Enige wat écht zal helpen is een maandje Turkije, in mijn geval iig.
Taalcursus voor beginners moet ik niet hebben inderdaad.

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik ken genoeg turken die de "r" niet kunnen uitspreken zoals het eigenlijk hoort, maar die sprrrreken echt wel vloeiend turks hoor ;)
Snap ik, maar ik schaam me voor mijn uitspraak van de letter "r". :{ Om die reden probeer ik zo min mogelijk Turks te spreken.
pi_127337245
Lol @ je schamen

Ik kan als ik me inhou redelijk netjes/beschaafd Turks spreken (natuurlijk niet te vergelijken met dat 'sosyete' Turks van hoogopgeleiden), maar als ik gewoon op m'n gemak praat hoor je binnen twee zinnen waar ik vandaan kom.

Gewoon Konya uitspreken als Gonya jwz.
  zondag 2 juni 2013 @ 22:19:27 #205
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')