Stiekem zijn alle Turken echte boomliefhebbers. Tssk. OPEN JE OGEN.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef Besjah het volgende:
Hala tek "agaclar" icin protesto oldugunu dusunuyorsaniz, sorry maar dan zijn jullie echt dom.
Nou en. Dan nog, zonder die bomen geen dakloze, gehandicapte, misbruikte weeskinderen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:57 schreef Bilge het volgende:
Misschien investeert de gemeente de inkomsten van de verkoop van het park wel in een project voor dakloze, gehandicapte, misbruikte weeskinderen.
Kanker op met je seculiere geblaat. Erdogan heeft die corrupte legerleiders die in de jaren 70 en 80 een coup pleegden en de bevolking lieten bloeden mooi achter slot en grendel gezet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef Draganta het volgende:
[..]
Omdat journalisten en iedereen die tegen de AKP is opgepakt worden, het seculiere karakter van Turkije langzaam afgebroken wordt, en het volk ook iets nieuws wilt, dat laatste vooral is toch duidelijk nu lijkt mij?
Zoiets zei Mubarak ook voor die mannen op kamelen de demonstranten op dat plein in Egypte aanvielen, zijn er al haatbaard vrindjes van Erdogan gezien?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
"If this is about holding meetings, if this is a social movement, where they gather 20, I will get up and gather 200,000 people. Where they gather 100,000, I will bring together one million from my party," Erdogan said in a televised speech.
http://www.haaretz.com/ne(...)om-my-party-1.527188
Waarom verwacht je dat en hoe ongeveer?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:06 schreef zarGon het volgende:
Had van Erdoğan verwacht dat hij iets als dit diplomatieker zou aanpakken. Hmja.
Rellen, bomen omhakken, moskee bezoeken, over voetbal praten, shoppen, met je handen praten, je thuis missen, klagen over de drukte.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, ik moet hier toch maar eens gaan meeposten. Heb me eigenlijk altijd afgezet tegen alles wat met Turkije te maken had, maar dat had niet zozeer met het land te maken. Eerder met het volk, en m'n negatieve ervaringen ermee.
Gisteren besloten dat ik over 3 weken naar Turkije ga om m'n moeder te begeleiden, want die wil m'n oma zien nu het nog kan. Ik vertik het om m'n dagen door te brengen op het platteland van Samsun, dus denk dat ik in Istanbul ga verblijven in de tussentijd. Dan kan ik jullie tips goed gebruiken.
Het is maar goed dat ik daarna doorreis naar een tropisch eiland om bij te komen.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Rellen, bomen omhakken, moskee bezoeken, over voetbal praten, shoppen, met je handen praten, je thuis missen, klagen over de drukte.
Dat is wat de lokale bevolking doet dus ik zou zeggen: when in Rome...
je hebt je niet ALTIJD afgezet tegen alles wat met turkije te maken had, aangezien ik me kan herinneren dat jij hier in dit topic een tijdje terug ook actief bezig wasquote:Op zondag 2 juni 2013 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, ik moet hier toch maar eens gaan meeposten. Heb me eigenlijk altijd afgezet tegen alles wat met Turkije te maken had, maar dat had niet zozeer met het land te maken. Eerder met het volk, en m'n negatieve ervaringen ermee.
Gisteren besloten dat ik over 3 weken naar Turkije ga om m'n moeder te begeleiden, want die wil m'n oma zien nu het nog kan. Ik vertik het om m'n dagen door te brengen op het platteland van Samsun, dus denk dat ik in Istanbul ga verblijven in de tussentijd. Dan kan ik jullie tips goed gebruiken.
misschien toch niet zon goed idee iddquote:Op zondag 2 juni 2013 02:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Rellen, bomen omhakken, moskee bezoeken, over voetbal praten, shoppen, met je handen praten, je thuis missen, klagen over de drukte.
Dat is wat de lokale bevolking doet dus ik zou zeggen: when in Rome...
Haha klopt. Zo af en toe komt er een sprankje nationalisme in me opquote:Op zondag 2 juni 2013 02:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt je niet ALTIJD afgezet tegen alles wat met turkije te maken had, aangezien ik me kan herinneren dat jij hier in dit topic een tijdje terug ook actief bezig was
tegenwoordig meeten de turken hier ook irl dus misschien een optie voor jouquote:Op zondag 2 juni 2013 02:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Haha klopt. Zo af en toe komt er een sprankje nationalisme in me op. Dat, en ik moet gewoon coolere Turken leren kennen om m'n beeld een beetje bij te stellen.
Zó herkenbaar...quote:Op zondag 2 juni 2013 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
tegenwoordig meeten de turken hier ook irl dus misschien een optie voor jou
Bij deze dan houdt de discussie op, je kunt niet met gelovigen discussiėren over feiten, want ze geloven in onzin, en komen altijd met volwassen dingen zoals 'kanker' in iedere discussiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef Dibble het volgende:
[..]
Kanker op met je seculiere geblaat. Erdogan heeft die corrupte legerleiders die in de jaren 70 en 80 een coup pleegden en de bevolking lieten bloeden mooi achter slot en grendel gezet.
Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van links tuig. Over een paar weken is het weer overgewaaid en hoor je er niemand over.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef Dibble het volgende:
Kanker op met je seculiere geblaat. Erdogan heeft die corrupte legerleiders die in de jaren 70 en 80 een coup pleegden en de bevolking lieten bloeden mooi achter slot en grendel gezet.
Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van links tuig. Over een paar weken is het weer overgewaaid en hoor je er niemand over.
Ik ben verre van gelovig en meng mij nooit in politieke discussies maar Dibble heeft wel gelijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:27 schreef Draganta het volgende:
Bij deze dan houdt de discussie op, je kunt niet met gelovigen discussiėren over feiten, want ze geloven in onzin, en komen altijd met volwassen dingen zoals 'kanker' in iedere discussieDit is precies hoe ik denk over religieuzen en akparti, en jij bewijst het gewoon. Heerlijk dit
Buyursunlar efendim; de helft hier zit in het zelfde schuitjequote:Op zondag 2 juni 2013 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij bent toch wel een apart geval hoor, aşkım.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Buyursunlar efendim; de helft hier zit in het zelfde schuitje
Milletin icinde oyle seyler soyleme, straks krijg ik je broers en neven achter me aan.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent toch wel een apart geval hoor, aşkım.
Yay, medestandersquote:Op zondag 2 juni 2013 18:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Buyursunlar efendim; de helft hier zit in het zelfde schuitje
Nasıl? We zijn getrouwd. Niemand kan mij iets doen zonder jouw toestemming. Jij bent mijn man, mijn meester.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Milletin icinde oyle seyler soyleme, straks krijg ik je broers en neven achter me aan.
Lobiquote:
Die 4 dagen zijn zo voorbij joh, hoofddoek is overrated. Niks van aantrekken van het gezeik en commentaar op je levensstijl/denkwijze.quote:Ik zit me al helemaal druk te maken over 4 dagen Turkije. Ben al een jaar of 12 niet bij m'n familie op het platteland geweest. 25, single, woon op mezelf, heb een kat, spreek amper Turks en geen hoofddoek. Volgens m'n oma geef ik de term "evde kaldi" een nieuwe betekenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |