abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126843254
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:37 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ook goed :P Link maar raak!
Ben bezig :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 22 mei 2013 @ 01:44:30 #277
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_126843265
Ik ben bang dat ik te veel Rotterdamse nuchterheid bezit voor cognitieve gedragstherapie. :{ Ik ga toch alles omlullen en relativeren. En ik ben bang voor antidepressiva. :')
  woensdag 22 mei 2013 @ 01:46:08 #278
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_126843283
quote:
99s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:44 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ben bang dat ik te veel Rotterdamse nuchterheid bezit voor cognitieve gedragstherapie. :{ Ik ga toch alles omlullen en relativeren. En ik ben bang voor antidepressiva. :')
Waarom bang?
edit: voor anti-depressiva
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
  woensdag 22 mei 2013 @ 01:48:21 #279
103397 minthy
Lief-ish
pi_126843300
quote:
6s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:37 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik zie dat de vaste nacht-crew ook weer aanwezig is.
Hai :7

Met een belachelijk goede dag en avond achter de rug, ik kan er niet minder van maken O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 22 mei 2013 @ 01:49:10 #280
358102 Senor__Chang
pi_126843309
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:48 schreef minthy het volgende:

[..]

Met een belachelijk goede dag en avond achter de rug, ik kan er niet minder van maken O+
^O^
Guilty as changed.
  woensdag 22 mei 2013 @ 01:49:25 #281
103397 minthy
Lief-ish
pi_126843311
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk toegeven dat van alle meuk die er op internet staat, zijn filmpjes de weinige zijn die me echt raken :').
Ik geloof je graag, maar ik leer meer van het doen dan van het kijken/dingen opsteken van een ander :P
Tante minthy!! O+
pi_126843325
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:48 schreef minthy het volgende:

[..]

*O*
En ik ga dan maar slapen, toedels.
Rustig aan.
  woensdag 22 mei 2013 @ 01:53:11 #283
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_126843347
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:46 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Waarom bang?
edit: voor anti-depressiva
Onder andere door deze documentaire. Wil geen slachtoffer of melkkoe van de farmaceutische industrie zijn.

woensdag 22 mei 2013 @ 01:54:23 #284
103397 minthy
Lief-ish
pi_126843361
quote:
99s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:44 schreef Gary_Oak het volgende:
Hier ook iemand die tot de knieën aan toe in de klei staat, zo nuchter als de pest. En toch weet ik dat ik er baat bij ga hebben. Van relativeren zal niet zoveel sprake zijn, je gaat gewoon samen aan de slag met (oa) verkeerde denkpatronen en die gaan een andere kant op gebogen worden. Ik heb er persoonlijk veel vertrouwen in ^O^
Tante minthy!! O+
  woensdag 22 mei 2013 @ 01:55:12 #285
103397 minthy
Lief-ish
pi_126843367
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

*O*
En ik ga dan maar slapen, toedels.
Slaap ze!
Tante minthy!! O+
pi_126843374
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  woensdag 22 mei 2013 @ 01:59:09 #287
358102 Senor__Chang
pi_126843401
quote:
9s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:53 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Onder andere door deze documentaire. Wil geen slachtoffer of melkkoe van de farmaceutische industrie zijn.

Ik ben ook geen fan van anti-depressiva, maar om andere reden. Ik vind dat in jouw geval, je even enkel op jezelf moet concentreren en geen pharma bij moet halen. Ga eerst na of je het zonder kan en als je dat niet kan, is het denk ik alleen meer voor je eigen bestwil zodat je in ieder geval een klein beginnetje kan maken met een eventuele herstel.
Guilty as changed.
  woensdag 22 mei 2013 @ 02:00:00 #288
358102 Senor__Chang
pi_126843408
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

De eersten heb ik allemaal een 100x of meer gezien :').

knip
Let's goooo!
Guilty as changed.
pi_126843415
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:49 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik geloof je graag, maar ik leer meer van het doen dan van het kijken/dingen opsteken van een ander :P
Interessant. Ik merk dat ik juist leer door het bekijken en observeren van anderen dan van het doen. Het 'doen' zit er nu al zo ingebakken dat ik dat in een bepaalde automatische piloot kan zetten en er dan pas maanden achter komen dat ik daar niet happy over ben. Ik ben het spuugzat om enorme highs en lows te hebben zoals je hier veel leest. Dat heb ik genoeg meegemaakt in mijn vorige relatie en ik zoek liever de mentale rust om zaken zoals NY en Gray te voelen.
  woensdag 22 mei 2013 @ 02:03:04 #290
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_126843427
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:54 schreef minthy het volgende:

[..]

Hier ook iemand die tot de knieën aan toe in de klei staat, zo nuchter als de pest. En toch weet ik dat ik er baat bij ga hebben. Van relativeren zal niet zoveel sprake zijn, je gaat gewoon samen aan de slag met (oa) verkeerde denkpatronen en die gaan een andere kant op gebogen worden. Ik heb er persoonlijk veel vertrouwen in ^O^
Ik heb geen idee of ik er baat van ga hebben, maar ik ga over een paar weken die therapie maar eens aan en kijken wat eruit komt. :) Nu ik aan het traject begonnen ben, kan ik niet terug. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:59 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van anti-depressiva, maar om andere reden. Ik vind dat in jouw geval, je even enkel op jezelf moet concentreren en geen pharma bij moet halen. Ga eerst na of je het zonder kan en als je dat niet kan, is het denk ik alleen meer voor je eigen bestwil zodat je in ieder geval een klein beginnetje kan maken met een eventuele herstel.
Om welke reden dan? :) Ja, ik probeer eerst gewoon CGT en andere therapieën uit, voordat ik met m'n hersenen ga kloten. :P Sowieso dat ik er terughoudend mee ben. ;)
  woensdag 22 mei 2013 @ 02:09:40 #291
358102 Senor__Chang
pi_126843474
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 02:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of ik er baat van ga hebben, maar ik ga over een paar weken die therapie maar eens aan en kijken wat eruit komt. :) Nu ik aan het traject begonnen ben, kan ik niet terug. :)

[..]

Om welke reden dan? :) Ja, ik probeer eerst gewoon CGT en andere therapieën uit, voordat ik met m'n hersenen ga kloten. :P Sowieso dat ik er terughoudend mee ben. ;)
Je beter voelen door medicatie is niet echt, want als je die medicatie weghaalt, is het beter voelen ook weg. Ik wil daar niet afhankelijk van zijn.
Guilty as changed.
  woensdag 22 mei 2013 @ 02:17:14 #292
358102 Senor__Chang
pi_126843536
Als ik die beelden zo zie in die filmpjes merk ik pas echt hoe weinig ik van de wereld heb gezien. Ik ben nog nooit op vakantie geweest, op een paar dagen Parijs met school na. Haal je dat weg, ben ik alleen in Nederland en Belgie geweest. En dan denk ik al te weten dat ik niet meer wil leven, niet meer wil zien? Ik mag dat eigenlijk nog niet zeggen. Nog lang niet. Wie weet wat de overige 99% van de wereld voor mij in petto heeft?
Guilty as changed.
pi_126843547
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 02:09 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Je beter voelen door medicatie is niet echt, want als je die medicatie weghaalt, is het beter voelen ook weg. Ik wil daar niet afhankelijk van zijn.
Eens! * knocks fists *. Die pillen zijn misschien ook wel een teken van mentale zwakte, gezien die SSRI's in wezen je emoties dempen in plaats van dat je ze zelf onder controle hebt. Grappig dat het argument 'nuchter' hier wordt gebruikt. Ik ben echt gruwelijk nuchter, een echte Groninger en krijg al rillingen als ik dingen zoals Yoga zie of die film waar Grey het laatst over had waar een acteur net doet alsof hij een Guru is, en veel mensen die gast volgen terwijl gewoon een enorme foney was. Best geinig perspectief!

Die filmpjes en zijn theorie helpen puur om mij inzicht te geven dat die rat race van het leven zinloos is. En dat al die kloterige gevoelens van alleen zijn, eenzaam zijn, angst, allemaal onzin zijn. En dat de manier waarop wij pijn voelen, of druk en stress, als je er goed over na denkt, niet zinvol is. En dat confrontatie op die manier wel werkt om die problemen op te lossen.
pi_126843596
quote:
2s.gif Op woensdag 22 mei 2013 02:17 schreef Senor__Chang het volgende:
Als ik die beelden zo zie in die filmpjes merk ik pas echt hoe weinig ik van de wereld heb gezien. Ik ben nog nooit op vakantie geweest, op een paar dagen Parijs met school na. Haal je dat weg, ben ik alleen in Nederland en Belgie geweest. En dan denk ik al te weten dat ik niet meer wil leven, niet meer wil zien? Ik mag dat eigenlijk nog niet zeggen. Nog lang niet. Wie weet wat de overige 99% van de wereld voor mij in petto heeft?
Reizen helpt echt, mits je met de goede mindset op reis gaat.

Een reis waarin je in een hotel verblijft, je niet mengt met de locals zal niet werken. Reizen om het reizen zal ook niet werken. Dat gevoel van, ik heb geen idee waar ik morgen ben, waar ik morgen slaap en dat je bijv. de volgende nacht ergens wakker wordt na een fantastische nacht is zo'n onbeschrijvelijk goed gevoel. Die angsten van jezelf tegenaan, wtf gaat er nu gebeuren? Komt het wel goed, op het moment dat je het laat wegzakken voel je je echt plotseling beter. Je mag anders wel eens een weekend mee, ik ga komende maanden nog vaak genoeg op vakantie :P

En ook merk je gewoon dat er nog wel goede mensen op deze aardkloot rondlopen :').
  woensdag 22 mei 2013 @ 02:27:50 #295
358102 Senor__Chang
pi_126843604
Een filmpje die ik zag staan bij aanbevolen.

Guilty as changed.
  woensdag 22 mei 2013 @ 02:29:38 #296
358102 Senor__Chang
pi_126843626
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 02:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eens! * knocks fists *. Die pillen zijn misschien ook wel een teken van mentale zwakte, gezien die SSRI's in wezen je emoties dempen in plaats van dat je ze zelf onder controle hebt. Grappig dat het argument 'nuchter' hier wordt gebruikt. Ik ben echt gruwelijk nuchter, een echte Groninger en krijg al rillingen als ik dingen zoals Yoga zie of die film waar Grey het laatst over had waar een acteur net doet alsof hij een Guru is, en veel mensen die gast volgen terwijl gewoon een enorme foney was. Best geinig perspectief!

Die filmpjes en zijn theorie helpen puur om mij inzicht te geven dat die rat race van het leven zinloos is. En dat al die kloterige gevoelens van alleen zijn, eenzaam zijn, angst, allemaal onzin zijn. En dat de manier waarop wij pijn voelen, of druk en stress, als je er goed over na denkt, niet zinvol is. En dat confrontatie op die manier wel werkt om die problemen op te lossen.
Hier precies hetzelfde.
Guilty as changed.
  woensdag 22 mei 2013 @ 02:33:05 #297
358102 Senor__Chang
pi_126843649
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 02:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Reizen helpt echt, mits je met de goede mindset op reis gaat.

Een reis waarin je in een hotel verblijft, je niet mengt met de locals zal niet werken. Reizen om het reizen zal ook niet werken. Dat gevoel van, ik heb geen idee waar ik morgen ben, waar ik morgen slaap en dat je bijv. de volgende nacht ergens wakker wordt na een fantastische nacht is zo'n onbeschrijvelijk goed gevoel. Die angsten van jezelf tegenaan, wtf gaat er nu gebeuren? Komt het wel goed, op het moment dat je het laat wegzakken voel je je echt plotseling beter. Je mag anders wel eens een weekend mee, ik ga komende maanden nog vaak genoeg op vakantie :P

En ook merk je gewoon dat er nog wel goede mensen op deze aardkloot rondlopen :').
Nee, een hotel lijkt me echt niks. Hetzelfde geldt voor beachvakanties. Echt een waste of money is dat. Dat wat jij beschrijft vind ik wel leuk. Zonder plannen gaan en zie maar wat er gebeurt. Zoals je het leven hoort te leven. In Italie eten en slapen bij authentieke oude Italianen, in Spanje praten met de mensen, met de werklozen, in Oost-Europa een totaal andere wereld tegenkomen. Heerlijk.
Guilty as changed.
pi_126845847
quote:

[..]

Wat medicijnen wel kunnen, zo is mijn ervaring, is laten zien hoe je anders kan ervaren. Bovendien kunnen ze helpen door een zware periode heen te helpen.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 02:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ben echt gruwelijk nuchter, een echte Groninger en krijg al rillingen als ik dingen zoals Yoga zie of die film waar Grey het laatst over had waar een acteur net doet alsof hij een Guru is, en veel mensen die gast volgen terwijl gewoon een enorme foney was. Best geinig perspectief!
Kumare. ;)
pi_126845852
quote:

[..]

Ik wel! Ik heb genoeg geklooid en geploeterd. Laat mij me dan maar chemisch lekker voelen.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_126846571
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:31 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ik wel! Ik heb genoeg geklooid en geploeterd. Laat mij me dan maar chemisch lekker voelen.
Ja, das wel een...apart gevoel :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')