Damn dat is ziek.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:12 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Facebook-gezet.dhtml
LINK!
wat voor neger ben jij danquote:Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef bobbernaut het volgende:
(alleen heb ik geen enkele cap of snapback)
Een neppequote:
Haal dan ff een leuke capquote:Op maandag 20 mei 2013 16:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Een neppe
Eniewees, PAYDAY IS GEWEEST YEAH FLOES MAKEN
Ja misschien, heb wel Beatsquote:Op maandag 20 mei 2013 17:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haal dan ff een leuke cap
Vond het een beetje jammer toen ik mijn docent met een petje zag in de Ikea, inclusief vuilnisjasquote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef Timwonnacott het volgende:
PetjesWil je zo graag een vmbo uitstraling hebben?
Begrijpelijk. Je gaat toch aan de mentale capaciteiten van zo'n figuur twijfelen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vond het een beetje jammer toen ik mijn docent met een petje zag in de Ikea, inclusief vuilnisjas
wat een eindbaasje ben je ook hequote:Op maandag 20 mei 2013 17:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Vond de meeste van mijn docenten slecht qua lesgeven. Zat er 1 tussen dat was wel een toffe peer, speelde Runescape en later WoW met zijn zoontjes. Heb hem in beide games even laten zien hoe je fatsoenlijk moet spelen.
Tijd daarna kwam die aanzetten met een toets waarbij bedrijfsnamen ingame locaties waren en de valuta gold pieces![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |