quote:Op maandag 20 mei 2013 01:46 schreef deadprez het volgende:
ze proberen ons gewoon te naaien, morgen zal LH weer gewoon blauw zijn en yvonne weer rood
vertel.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:45 schreef Oerbeer het volgende:
Laten we het erop houden dat het allemaal niet best is.
En jij bent van de redactie sportquote:
Maar jij woont in Belgiëquote:Op maandag 20 mei 2013 01:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk op me kalender en er staat 20 mei en geen 1 april???
Kun je een tipje van de sluier oplichten? Er is toch geen hele erge ruzie bij de moderators?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:45 schreef Oerbeer het volgende:
Laten we het erop houden dat het allemaal niet best is.
Ja, hoezo?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En jij bent van de redactie sport
Vieren jullie 1 april op 20 mei dan?quote:
Zoals je kunt zien is het niet bepaald een feestje op het moment.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je een tipje van de sluier oplichten? Er is toch geen hele erge ruzie bij de moderators?
Neequote:Op maandag 20 mei 2013 01:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vieren jullie 1 april op 20 mei dan?
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt een designer minder, way to go!bedankt even de verantwoordelijke mensen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Vanavond of morgen hebben LH en yvonne hun kleurtjes en tags weer terug.
Zeker over die foto's van de meet?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien is het niet bepaald een feestje op het moment.
Er gaat niks boven HompeLork.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker over die foto's van de meet?
Komt wel goed mensen moeten soms even afkoelen gelukkig ben jij en nog andere moderators er nog.
link?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker over die foto's van de meet?
Komt wel goed mensen moeten soms even afkoelen gelukkig ben jij en nog andere moderators er nog.
FB / Iteejer en Yvonne - Mijn oprechte excuses gingen al die moderators ruzie met elkaar maken. Admin Yvonne was boos.quote:
link naar dat filmpje?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
FB / Iteejer en Yvonne - Mijn oprechte excuses gingen al die moderators ruzie met elkaar maken. Admin Yvonne was boos.
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:14 schreef Rezania het volgende:
Mensen die hier intrappen.Hetzelfde gedoe als met Bart toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |