Dat geeft niet. Maar die twee zijn wel vermoeiend. Ik was nog even in het klassieke topic en wilde toen checken of ze al uitgevochten waren. Niet dus.quote:
Is goed, welterusten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...... moet ik vragen hoe jij het leest of mag ik nu gaan slapen?
Waar ligt Bidart??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen voor iemand die net verweten is de weg kwijt te zijn.
Bingo. Je bent de weg niet kwijt. Slotje!!quote:
Nou, jij kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen voor iemand die net verweten is de weg kwijt te zijn.
Ja dat weet ik. Ben er vaak geweest. Surfen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net onder Biarritz
http://maps.google.nl/map(...)krijk&gl=nl&t=m&z=10
De hoogste duinen en golven daar.quote:
Ja ok het zal welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die de ander verwijt de weg kwijt te zijn....
Ja maar dan snapt er weer zo'n gestudeerd figuur er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat moet je testen, dus eerst stoppen met psychologische afwijkingen drinken.
Zeg, vieze stookster. Hou je muil nou eens!!quote:
Ik ben nog nooit zo ver zuid in Frankrijk geweest.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ben er vaak geweest. Surfen.
Het is goed met je doornroosjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeg, vieze stookster. Hou je muil nou eens!!
Nou nou.... wat een overspannen gedoe hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeg, vieze stookster. Hou je muil nou eens!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |