Hebben de dames bezwaar tegen een malse veulenbiefstuk op de BBQ?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg sig, ik vind topics over paarden ook overdreven... ben je al beledigd?
Dat is zielig..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hebben de dames bezwaar tegen een malse veulenbiefstuk op de BBQ?
Is je gazon ook weer op ordequote:
Nee, dat het mij aan mijn reet zal roesten wat jij van die topics vindt heeft niets te maken metquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal het je dus wel, want je reactie was gelijk dat ik de weg kwijt was door 70 topics over die jongetjes.
En waarom was het nodig om te roepen dat ik de weg kwijt was?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dat het mij aan mijn reet zal roesten wat jij van die topics vindt heeft niets te maken met
dat jij de weg kwijt bent om zo te reageren, wat ik zei eerst niet dat jij de weg kwijt was, ik zei alleen
maar dat het in die topics nu wel erg ver ging, pas toen jij zo reageerde zei ik dat je de
weg kwijt was.
En dat denk ik nu helemaal eigenlijk, want je kan niet eens meer normaal reageren.
Jezus mens ik heb al 10 keer gezegd dat je alles mag zeggen over die bio industie topicsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waarom was het nodig om te roepen dat ik de weg kwijt was?
Dat was een reactie op mijn opmerking dat ik topics over de bio-industrie overbodig vond??
Jij voelt je dus kennelijk persoonlijk aangevallen als iemand topics over de bio-industrie overbodig vindt, en moet dan terugslaan met de mededeling dat iemand de weg kwijt is.
Ik heb geen recht op mijn mening dat ik topics over de bio-industrie overbodig vind?
En omdat je je niet persoonlijk aangevallen voelde (en in deze post wederom even moet melden dat je zelf zo'n topic gemaakt had), moest je mij verwijten dat ik de weg kwijt was?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus mens ik heb al 10 keer gezegd dat je alles mag zeggen over die bio industie topics
(er is er trouwens maar eentje van mij en die is al van 2 jaar terug ofzo)
Ik voel me niet persoonlijk aangevallen want het zal me aan mijn reet roesten![]()
Is het nu duidelijk of nog steeds niet?
Nee, ik zeg dat ik topics over bio-industrie overbodig vind.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En ik heb nergens gezegd dat ik het topic over die jongetjes overbodig vind trouwens,
dat probeer jij zo te draaien.
oké!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik topics over bio-industrie overbodig vind.
Mijn mening enzo.
En genoeg te kanen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag ik gewoon alleen zuipen?
Ja we negeren je nog steedsquote:
Ja maar ik lees 't anders.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat ik het gras wel even ga grazen
Oh ja, je trekt nogal van leerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zondagavondrel op maandag.... moet gewoon kunnen.
Gaat nergens over, doet er ook niet toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |