quote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef chufi het volgende:
Of handig en goedkoop voor de verbouwing ....
Ja of ze karren 3 mensen de dood in. Maar verder niet belangrijkquote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef chufi het volgende:
Polen daar heb je er 2 van ... Noord en Zuid... Daarnaast heb je die mensen uit dat land .....
Ja kan ik me soms ook voorstellen.. Of hadden jullie vakantie?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Ja was het hier een tikje zat.
En wat drukjes
Is het zonnig?? Hier nietquote:
Excuse me?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Het regent hier en ik hoor vanmorgen op de radio dat we in de loop van de week natte sneeuw kunnen verwachten
Dat wordt weer een grijze gezellige weekquote:Op maandag 20 mei 2013 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Het regent hier en ik hoor vanmorgen op de radio dat we in de loop van de week natte sneeuw kunnen verwachten
ga je niet menenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Over een maand en een dag is het alweer de langste dagquote:Op maandag 20 mei 2013 15:32 schreef chufi het volgende:
Over een maand zullen we het weten ... dan gaat ie beginnen ... Shit wat gaat de tijd snel
En ik heb sinds ik terug van mn werk ben al voortdurend het licht aanquote:Op maandag 20 mei 2013 15:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Over een maand en een dag is het alweer de langste dag![]()
Vanaf dan gaat het 's-avonds steeds weer eerder donker worden.
Blegh!!
En de CV hebben we ook nog aan hoor, bbbrrrrr koud gewoon met dat vogggquote:Op maandag 20 mei 2013 16:38 schreef chufi het volgende:
En ik heb sinds ik terug van mn werk ben al voortdurend het licht aan
Oh ja de cv... die staat ook hier weer aanquote:Op maandag 20 mei 2013 16:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En de CV hebben we ook nog aan hoor, bbbrrrrr koud gewoon met dat voggg
Met mijn verjaardag wás het altijd lekker warm... dat wisselt ook steeds vaker
Is toch gewoon te zot voor woorden!! Het is hier 13 graden. Eind mei.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En de CV hebben we ook nog aan hoor, bbbrrrrr koud gewoon met dat voggg
Met mijn verjaardag wás het altijd lekker warm... dat wisselt ook steeds vaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |