quote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef chufi het volgende:
Of handig en goedkoop voor de verbouwing ....
Ja of ze karren 3 mensen de dood in. Maar verder niet belangrijkquote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef chufi het volgende:
Polen daar heb je er 2 van ... Noord en Zuid... Daarnaast heb je die mensen uit dat land .....
Ja kan ik me soms ook voorstellen.. Of hadden jullie vakantie?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Ja was het hier een tikje zat.
En wat drukjes
Is het zonnig?? Hier nietquote:
Excuse me?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Het regent hier en ik hoor vanmorgen op de radio dat we in de loop van de week natte sneeuw kunnen verwachten
Dat wordt weer een grijze gezellige weekquote:Op maandag 20 mei 2013 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Het regent hier en ik hoor vanmorgen op de radio dat we in de loop van de week natte sneeuw kunnen verwachten
ga je niet menenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Over een maand en een dag is het alweer de langste dagquote:Op maandag 20 mei 2013 15:32 schreef chufi het volgende:
Over een maand zullen we het weten ... dan gaat ie beginnen ... Shit wat gaat de tijd snel
En ik heb sinds ik terug van mn werk ben al voortdurend het licht aanquote:Op maandag 20 mei 2013 15:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Over een maand en een dag is het alweer de langste dag![]()
Vanaf dan gaat het 's-avonds steeds weer eerder donker worden.
Blegh!!
En de CV hebben we ook nog aan hoor, bbbrrrrr koud gewoon met dat vogggquote:Op maandag 20 mei 2013 16:38 schreef chufi het volgende:
En ik heb sinds ik terug van mn werk ben al voortdurend het licht aan
Oh ja de cv... die staat ook hier weer aanquote:Op maandag 20 mei 2013 16:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En de CV hebben we ook nog aan hoor, bbbrrrrr koud gewoon met dat voggg
Met mijn verjaardag wás het altijd lekker warm... dat wisselt ook steeds vaker
Is toch gewoon te zot voor woorden!! Het is hier 13 graden. Eind mei.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En de CV hebben we ook nog aan hoor, bbbrrrrr koud gewoon met dat voggg
Met mijn verjaardag wás het altijd lekker warm... dat wisselt ook steeds vaker
Dan regent 't altijd.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Over een maand en een dag is het alweer de langste dag![]()
Ze doen hier niet aan Pinksteren, dus het is een werkdag, maar gisteren hebben we het gras gesnoeid.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee maar wel een mooie Pinksterdag![]()
om de buxus te snoeien![]()
Hebben ze niet een extra dag voor Maria of zo?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef ElizabethR het volgende:
Achterlijk, zo ongeveer het meest katholieke land in Europa en ze doen niet aan hemelvaart en pinksteren enzo
Ik heb geen buxus en daarnaast heb ik ook nog 3 urr gewerkt en moest ik door de regen terug ...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee maar wel een mooie Pinksterdag![]()
om de buxus te snoeien![]()
Ja die missen wij gewoon weer... Nederland is 1 van de landen met de minstens nationale vakantiedagen ...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef ElizabethR het volgende:
Nope, geen mariadag, helemaal niets katholieks, alleen pasen en kerst. Da's alles.
Inderdaad Bluezz, ik ben raag hypocriet voor een vrije dag hoor!! Gelukkig hebben we 3 juni weer wel een bank holiday
Ach, je bent niet wijs, een van de meeste bedoel je!!!quote:Op maandag 20 mei 2013 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die missen wij gewoon weer... Nederland is 1 van de landen met de minstens nationale vakantiedagen ...
ja, je hebt een kutlevenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen buxus en daarnaast heb ik ook nog 3 urr gewerkt en moest ik door de regen terug ...
Poor you , really thought we had less.. Maar Ierland wordt natuurlijhk weer onderdruktquote:Op maandag 20 mei 2013 17:26 schreef ElizabethR het volgende:
Nagekeken, in Ierland 9 vrije dagen ,in Nederland 10. Hmmmm. Ik dacht echt dat Nederland er een stuk of 5 meer had als Ierland
5 Mei komt er nog bij 1x in de 5 jaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:26 schreef ElizabethR het volgende:
Nagekeken, in Ierland 9 vrije dagen ,in Nederland 10. Hmmmm. Ik dacht echt dat Nederland er een stuk of 5 meer had als Ierland
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK
Ja dat moet ook verwerkt worden Krijgt Aap dan wat zakcentjes ?
Ja, maar ik was te lui om erbij te schrijven 'en eens in de vijf jaar 11'quote:
helemaal nietquote:
Stichting Aap zekerquote:Op maandag 20 mei 2013 18:13 schreef sacha het volgende:
[..]
helemaal niet![]()
Aap krijgt geen zakgeld, hij mag de emballage hebben als hij het zelf naar de winkel brengt![]()
en krijgt 1 euro als hij een volle strandkar glas naar de glasbak brengt![]()
vanaf zijn 4e bracht ie elke cent braaf naar de bank totdat hij besloot niet meer te willen sparen en het hele bedrag aan het goede doel schonk
Wat een bijzonder kind!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:13 schreef sacha het volgende:
[..]
helemaal niet![]()
Aap krijgt geen zakgeld, hij mag de emballage hebben als hij het zelf naar de winkel brengt![]()
en krijgt 1 euro als hij een volle strandkar glas naar de glasbak brengt![]()
vanaf zijn 4e bracht ie elke cent braaf naar de bank totdat hij besloot niet meer te willen sparen en het hele bedrag aan het goede doel schonk
En dat was genoeg voor een enkele reis Griekenland?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een bijzonder kind!
Wij hadden vroeger allemaal een eigen spaarrekening bij De Boerenleenbank ofzoiets![]()
Toen ik op mijn 16e jaar van huis wegliep heb ik mijn rekening leeggehaald en had ik precies
194 gulden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |