Grootste deel maak je toch niet mee als je je roes ligt uit te slapen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef Koln_Deutschland het volgende:
Het gaat om goedkoop kunnen zuipen, leuke stranden, goed uitgaan en een wijd assortiment aan chicks in principe. En elders heen kunnen gaan als het verveelt, dat kan in bv Malta niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan 14 dagen er heen. Aangezien de meesten maar 500/600 euro zakgeld zullen hebben gaan we ook gewoon dagen hebben waar we ff wat anders dan zuipen en zwemmen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Grootste deel maak je toch niet mee als je je roes ligt uit te slapen.
Je zult dan wel moeten hč?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:34 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
We gaan 14 dagen er heen. Aangezien de meesten maar 500/600 euro zakgeld zullen hebben gaan we ook gewoon dagen hebben waar we ff wat anders dan zuipen en zwemmen.
Alleen de bestemming is verdomd lastig en de zomer komt er aan
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef Flippiee het volgende:
Marmaris, lekker met honderd dronken Russen en Engelse hoertjes in openluchtdiscotheken feesten
Klinkt goed, wanneer gaan we?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
25+ is niks mis mee tochquote:Op maandag 20 mei 2013 00:38 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Als we hier dezelfde klimaat hadden als daar zouden hebben was dat een optie ja.
500/600 euri is niet zo veel makker. Als je ook nog moet eten, veel drinken en andere uitstapjes waar je de hoofdprijs voor moet dokken. Reken maar minstens 100 euro per dag, dus 1200~1400 euro ben je zo kwijt.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:36 schreef Koln_Deutschland het volgende:
Wat zouden jullie kiezen van bovenstaande icm het volgende:
De eisen zijn:
- Niet extreem duur drinken (lokale drank uit de super mag best wat goedkoper zijn dan NL zoals likeur en bier)
- Waar je ook waterpijptoko's/lounges kan vinden tegen een zacht prijsje of er een kan aanschaffen.
- Lekker eten
- Mooie stranden
- Chicks
- Goed en niet extreem dure stapmogelijkheden.
- Mogelijkheden om wat anders te doen dan niksen. Dus cultuur, pretpark, aquapark.
We willen twee weken gaan en ik neem waarschijnlijk 500/600 euro zakgeld mee.
Cherso.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:36 schreef Koln_Deutschland het volgende:
De eisen zijn:
- Niet extreem duur drinken (lokale drank uit de super mag best wat goedkoper zijn dan NL zoals likeur en bier)
- Waar je ook waterpijptoko's/lounges kan vinden tegen een zacht prijsje of er een kan aanschaffen.
- Lekker eten
- Mooie stranden
- Chicks
- Mogelijkheden om wat anders te doen dan niksen. Dus cultuur, pretpark, aquapark.
Deels daarom wilde ik naar SB gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
500/600 euri is niet zo veel makker. Als je ook nog moet eten, veel drinken en andere uitstapjes waar je de hoofdprijs voor moet dokken. Reken maar minstens 100 euro per dag, dus 1200~1400 euro ben je zo kwijt.
Daarom wil hij ook een mooi strand...daar moet hij immers de helft van de vakantie doorbrengen met een glaasje water en een boterham.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
500/600 euri is niet zo veel makker. Als je ook nog moet eten, veel drinken en andere uitstapjes waar je de hoofdprijs voor moet dokken. Reken maar minstens 100 euro per dag, dus 1200~1400 euro ben je zo kwijt.
Dan haal je het nog niet. Die 600 euro ben je in je eerste week wel kwijt. Ook als je zelf kookt.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:41 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Deels daarom wilde ik naar SB gaan.
Daarnaast willen we ook gaan koken in het appartement, bespaart een hoop geld.
Gewoon de hele middag aan 1 lauw pilsje nippen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom wil hij ook een mooi strand...daar moet hij immers de helft van de vakantie doorbrengen met een glaasje water en een boterham.
Prima. PM me maar. Kom zelden mensen tegen die vervelend tegen me doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende week? Houd jij dan wel alle vervelende Turkse ventjes uit mijn buurt?
Kan ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon de hele middag aan 1 lauw pilsje nippen.
Ben wel met je eens dat 500/600 aan de karige kant is, maar ik heb zelf ook genoeg dagen gehad dat ik maar of minder dan 30 pd uitgaf. Ligt er aan met zn hoevelen je gaat en waar.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan haal je het nog niet. Die 600 euro ben je in je eerste week wel kwijt. Ook als je zelf kookt.
Geen idee, reken er maar wel op dat 5/10 chicks ook nog proppers of ingehuurde wijven zijn om kerels te lokken.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef Beach het volgende:
En voor de chicks naar dat soort bestemmingen gaanis de ratio daar niet ondertussen 1:10
Sunny Beachquote:Op maandag 20 mei 2013 00:44 schreef Koln_Deutschland het volgende:
Maar wat zouden jullie kiezen uit de volgende 4? Sapstengel zei al Cherso, iemand anders nog iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha chikkies hosselen jwzquote:Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef Beach het volgende:
En voor de chicks naar dat soort bestemmingen gaanis de ratio daar niet ondertussen 1:10
Aan wat?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan haal je het nog niet. Die 600 euro ben je in je eerste week wel kwijt. Ook als je zelf kookt.
in bulgarije wel ja, in van die puberplaatsjes als malgrat zit je nog wel goedquote:Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef Beach het volgende:
die all inclusive zooi hou je inderdaad maar 2 dagen volquote:Op maandag 20 mei 2013 00:49 schreef Av- het volgende:
600 euro voor 14 dagen? Dat is 40 euro per dag, je bent dagelijks minimaal 30 euro kwijt om uit eten te gaan, dan hou je nog een tientje over om te zuipen.Ga dan gewoon korter als je zo weinig te besteden hebt.
Gvd daarom wilde ik naar SB gaanquote:Op maandag 20 mei 2013 00:49 schreef Av- het volgende:
600 euro voor 14 dagen? Dat is 40 euro per dag, je bent dagelijks minimaal 30 euro kwijt om uit eten te gaan, dan hou je nog een tientje over om te zuipen.Ga dan gewoon korter als je zo weinig te besteden hebt.
Drank, eten, andere activiteiten? TS zei dat ze nog andere dingen willen doen, reken maar dat je voor alles wat je wil doen de hoofdprijs moet dokken. Hele dag en nacht zuipen? Makkelijk 50 euro als je rustig aan doet. 30 euro aan vreterij, heb je 20 euro speling.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:48 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Aan wat?Wat doe jij dan op een dag?
Het is niet alsof we elke dag naar een aquapark oid gaan. Het zal voornamelijk strand-/zwembadbezoeken worden, vreten, zuipen en stappen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Drank, eten, andere activiteiten? TS zei dat ze nog andere dingen willen doen, reken maar dat je voor alles wat je wil doen de hoofdprijs moet dokken. Hele dag en nacht zuipen? Makkelijk 50 euro als je rustig aan doet. 30 euro aan vreterij, heb je 20 euro speling.
Zit Blanes niet vol met pubers en is Spanje qua zuipen niet duur?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:58 schreef Knotsaap het volgende:
Cherso is te commercieel geworden. Zal zelf ook liefst naar sunny beach willen.
Uit jouw rijtje: Kos.
Vis/blanes een optie?
Gezien jouw budget en eisen had ik je eerlijk gezegd ook 16-18 geschat.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:00 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Zit Blanes niet vol met pubers en is Spanje qua zuipen niet duur?
pubers zijn toch makkelijker te versieren, dus hoef je minder uit geven aan drank en gezien je budget geen slechte oplossingquote:Op maandag 20 mei 2013 01:00 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Zit Blanes niet vol met pubers en is Spanje qua zuipen niet duur?
Hahaha, nee heb gewoon niet extreem veel te makken eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gezien jouw budget en eisen had ik je eerlijk gezegd ook 16-18 geschat.
Het zuipen is eerlijk gezegd meer naar mij toebesteed dan wat ik zou uitgeven. Ben zelf 20, dan ga je toch geen 16 fixen...quote:Op maandag 20 mei 2013 01:02 schreef Beach het volgende:
[..]
pubers zijn toch makkelijker te versieren, dus hoef je minder uit geven aan drank en gezien je budget geen slechte oplossing
Pussy is pussy.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Het zuipen is eerlijk gezegd meer naar mij toebesteed dan wat ik zou uitgeven. Ben zelf 20, dan ga je toch geen 16 fixen...
Dat kon ik zelf ook wel concluderen. Maar Blanes is wel tof, uitgaansleven is wel wat minder en je zit tussen de pubertjes die voor het eerst alleen op vakantie gaan. Ben er zelf geweest op mijn 18de maar je moet er van houden.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:02 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Hahaha, nee heb gewoon niet extreem veel te makken eerlijk gezegd.
Ik kan max. 200 euro extra regelen. Dus zou 700/800 wel goed zijn?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef BRooster het volgende:
Malta zou ik voor zuipvakantie niet doen. Geen relaxt zandstrand en ook uitgaan is er vrij beperkt. Van de oorden uit jouw rijtje zou ik Kos doen, Marmaris ben ik zelf nooit geweest. Oh en regel meer geld, anders gaat het sowieso tegenvallen.
Kan je wel een extra pintje voor halen.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Ik kan max. 200 euro extra regelen. Dus zou 700/800 wel goed zijn?
En terecht. Was de Nederlandse politie maar meer zo.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:06 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
En Spaanse politie is helaas geen NLse politie. Die slaan je gewoon
Elke extra euro is goed, maar ga eens goed nadenken over wat je uitgeeft per dag en kom tot de conclusie dat ook 800 euro mager is. Ik hou altijd de vuistregel van 100 euro per dag aan voor een vakantie, dan zit je redelijk safe.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Ik kan max. 200 euro extra regelen. Dus zou 700/800 wel goed zijn?
true truequote:Op maandag 20 mei 2013 01:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En terecht. Was de Nederlandse politie maar meer zo.
We horen wel weer als jij een keer onterecht zo'n stok in je nek krijgt.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En terecht. Was de Nederlandse politie maar meer zo.
Meh we zien wel.. mijn maten ik gaan wss nog splitten met boodschappen dus kunnen we meer zuipen.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:07 schreef BRooster het volgende:
[..]
Elke extra euro is goed, maar ga eens goed nadenken over wat je uitgeeft per dag en kom tot de conclusie dat ook 800 euro mager is. Ik hou altijd de vuistregel van 100 euro per dag aan voor een vakantie, dan zit je redelijk safe.
Waarom zou ik, ben gelukkig nooit in aanraking met de politie geweest. Zelfs niet in de meest corrupte landen.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
We horen wel weer als jij een keer onterecht zo'n stok in je nek krijgt.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef o.us2.0 het volgende:
500/600 euro zakgeldBlijf dan maar thuis of doe maar anders een stedentripje van 3 dagen.
Zou Blanes een optie zijn?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:11 schreef Raindrops het volgende:
800 is inderdaad nog steeds aan de lage kant als je ~2 weken weg wil gaan, dat red je gewoon niet. Waarom ga je niet ergens anders heen? Of moet het een zuipvakantie zijn?
Deze manquote:Op maandag 20 mei 2013 01:11 schreef Knotsaap het volgende:
Dude..
- Hotel, Niet boeken, je slaapt bij je 16-jarige "chicks" toch?
- Alcohol, Niet kopen, koop pillen.
- Eten, brood en water voldoen.
- vervoersmiddel, lopen met je poten kreng!
Ben er zelf nog nooit geweest, maar heb van vrienden vernomen dat het vooral voor mensen rond de 15/16/17 is, je moet er maar van houden. Een vriend van me is naar Rimini (Italië) gegaan en vond 't erg leuk, maar weet niet hoeveel dat kost eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:13 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Zou Blanes een optie zijn?
Het is meer een strandvakantie eerlijk gezegd, het is niet alsof we 24/7 gaan zuipen. Hoogstens voordrinken voor het stappen.
Hopelijk word je betrapt met het naaien van een 16-jarige chickquote:Op maandag 20 mei 2013 01:13 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Zou Blanes een optie zijn?
Het is meer een strandvakantie eerlijk gezegd, het is niet alsof we 24/7 gaan zuipen. Hoogstens voordrinken voor het stappen.
Ik zou zelf denk ik wat korter gaan dan (8 dagen oid). Dan is de reis minder duur en heb je meer geld om daar uit te geven. Als je op zuipvakantie gaat moet je het wel goed doen,liever een paar dagen korter maar heftiger.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:10 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Ja. Alleen is de hotel een appartement.
Meh, waar ben jij geweest van de bovenstaande plaatsen? Wat zou je kiezen?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:15 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Ben er zelf nog nooit geweest, maar heb van vrienden vernomen dat het vooral voor mensen rond de 15/16/17 is, je moet er maar van houden. Een vriend van me is naar Rimini (Italië) gegaan en vond 't erg leuk, maar weet niet hoeveel dat kost eerlijk gezegd.
Ik vroeg jou niets.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk word je betrapt met het naaien van een 16-jarige chick![]()
Ergo: Als je het niet kan betalen, niet doen of pas je eisen aan.
8 dagen lijkt mij ook weer enorm kort op een zomervakantie... Je kan toch ook dagen hebben waar je het gewoon rustig aan doet ipv de vakantie te verkorten?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:16 schreef BRooster het volgende:
[..]
Ik zou zelf denk ik wat korter gaan dan (8 dagen oid). Dan is de reis minder duur en heb je meer geld om daar uit te geven. Als je op zuipvakantie gaat moet je het wel goed doen,liever een paar dagen korter maar heftiger.
Kan je dat wel betalen met 500 euro budget voor twee weken? Wat is jouw normale inkomen?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:23 schreef Koln_Deutschland het volgende:
Hoeveel kost een fles vodka, whiskey of Jagermeister in Turkije en Spanje vergeleken met hier?
En de prijs van een tray bier?
Gaat jullie niks aan.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan je dat wel betalen met 500 euro budget voor twee weken? Wat is jouw normale inkomen?
Zijn vast wel leuke culturele dingen die gewoon gratis zijn. Owja waarschijnlijk is er heel niks cultureels bestaat het eiland/ strand uit 1 grote toeristenval. En raken ts en zijn homies de eerste dag het grootste deel van hun geld kwijt aan dure drankjes en hippe shotjes in een of andere kloterige disco. Waardoor ze de resterende 2 weken pasta met ketchup moeten eten in hun smerige appartementje.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Drank, eten, andere activiteiten? TS zei dat ze nog andere dingen willen doen, reken maar dat je voor alles wat je wil doen de hoofdprijs moet dokken. Hele dag en nacht zuipen? Makkelijk 50 euro als je rustig aan doet. 30 euro aan vreterij, heb je 20 euro speling.
Deze man is zo'n baasquote:Op maandag 20 mei 2013 07:57 schreef haan33 het volgende:
Ik ga 10 dagen renesse met al 700eu zakgeld. We nemen een frituurpan(+bootaccu) en een tosti-ijzer mee. Frituren op het strand
Met jouw budget is het altijd beter naar Spanje of Hongarije te gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:23 schreef Koln_Deutschland het volgende:
Hoeveel kost een fles vodka, whiskey of Jagermeister in Turkije en Spanje vergeleken met hier?
En de prijs van een tray bier?
Damn youquote:Op maandag 20 mei 2013 10:07 schreef Robophatt het volgende:
Twee weken op zuipvakantieNa een week heb je zoiets toch wel gezien lijkt me...
Wel fijn om te zien dat deze mening gedeeld wordtquote:
Welk Spaans oord zou je mij aanraden? Zie mezelf niet echt naar Lloret de Mar oid gaan..quote:Op maandag 20 mei 2013 09:23 schreef jamesb het volgende:
[..]
Met jouw budget is het altijd beter naar Spanje of Hongarije te gaan.
De drank in de supermarkten is er echt verschrikkelijk goedkoop. In Cherso en Marmaris was de prijs voor een fles ongeveer het dubbele.
Had vorig jaar op mn roadtrip in Spanje flessen Laphroaig gekocht voor ¤17 euro per stuk. Ideaal![]()
Verder gaat koken op je appartement niet lukken. Of het moet zijn dat je zelf nog een pannenset etc. gaat kopen. Verder is het uit eten gaan vaak nog voordeliger afgezien van de drank.
¤600,- is echt mager, maar is te doen. Voor Cherso, Marmaris, Kos etc. Kun je dat echt vergeten.
Dan zal je toch echt naar Bulgarije moeten.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:36 schreef Koln_Deutschland het volgende:
De eisen zijn:
- Lekker eten
- Mooie stranden
- Chicks
Fantastische stranden ook ja. En altijd garantie op lekker weerquote:Op maandag 20 mei 2013 11:08 schreef Splutje het volgende:
Ga naar Praag/Boedapest/Krakow ofzo. Goedkoop zuipen, mooi weer, mooie stad, mooie vrouwen
Wat is Sunny Beach, Marmaris of Chersonissos in jouw ogen anders dan Lloret de Mar? Allemaal één pot nat.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:51 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Welk Spaans oord zou je mij aanraden? Zie mezelf niet echt naar Lloret de Mar oid gaan..
Ligt er een beetje aan!quote:Op maandag 20 mei 2013 10:51 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Welk Spaans oord zou je mij aanraden? Zie mezelf niet echt naar Lloret de Mar oid gaan..
Er valt genoeg mollig, verbrand en dronken west-europees spul te neuken op zuipvakanties. Vraag is alleen of je het moet willen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Wordt er echt zoveel geneukt op zuipvakanties of is dat allemaal gebakken lucht?
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:31 schreef consumer_whore het volgende:
Lekker al je verdiende geld omzetten in alcohol en je IQ vijf punten omlaag zuipen in een pauperoord.
Veel plezier met na vijf dagen je pappie bellen dat hij met spoed geld moet overmaken.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:39 schreef Koln_Deutschland het volgende:
Het wordt twee weken Marmaris jongens. 800 zakgeld de man en een paar dagen zuinig doen moeten we daarmee wel overleven vind ik.
Centrum van Burgas is leuk, zeker aan het strand heb je een heel mooi park waar zeer veel te doen valt in de zomer. De buitenwijken zijn net zoals in andere Bulgaarse steden ronduit lelijk. Zelfs in Veliko Tarnovo krijgen ze het niet mooiquote:Op maandag 20 mei 2013 12:22 schreef Japie_Tepel het volgende:
Wat zijn uberhaupt de slechte verhalen over Sunny Beach?
Ik was afgelopen zomer 1 middag in Burgas en heb niets gemerkt. Sowieso is bulgarije
Burgas zelf is wel lelijk, en moest er alleen zijn voor het vliegveld
Dit. Mensen die niet van minimaal 100 euro per dag uitgaan...quote:Op maandag 20 mei 2013 13:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Veel plezier met na vijf dagen je pappie bellen dat hij met spoed geld moet overmaken.
Als je een paar zuinige dagen hebt en paar dagen los is er niks aan de hand. Er zijn heus wel goedkope dingen te vinden in Turkije.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:06 schreef foknerd het volgende:
[..]
Dit. Mensen die niet van minimaal 100 euro per dag uitgaan...
quote:
Zwemmen en lekker eten met vriendenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:01 schreef Eenskijken het volgende:
Wat ga je 2 fucking weken daar doen man.
Wat een kansloze figurenquote:
Ja is echt waar.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Wordt er echt zoveel geneukt op zuipvakanties of is dat allemaal gebakken lucht?
kan ook in 1 week.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Zwemmen en lekker eten met vriendenAf en toe stappen en leuke excursies maken.
Moet je eens gedaan hebben in de tijd van 16 t/m 21 of zo, daarna wordt het achterlijk. Als je dat dan eens gedaan hebt, kun je ook zeggen dat je dit ook eens hebt meegemaakt.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zou er absoluut niet aan moeten denken. Ik zie weleens op televisie van die vakantiecommercials voor jongeren voorbij komen, man, wat een ramp.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is echt waar.
www.sunweb.nl, gegarandeerd van je maagdelijkheid af deze zomer.
Dit.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
SB te gevaarlijk? Als je met zo'n stel pussies op vakantie gaat doe dan geen moeite, 'gehosseld' wordt er dan sowieso niet.
Ik heb anders het idee dat bier in Marmaris niet zo goedkoop is. En koken in je appartement, ligt er maar net aan wat ze verkopen in de lokale supermarkt en of je uberhaupt de juiste pannen e.d. voor hebt. Volgens mij kom je dan net zo duur uit als elke dag uit eten gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:25 schreef Piger het volgende:
Wat een gezeik. Als je een appartement hebt en daardoor minder uit eten gaat en overdag veel bier in/bij/naast appartement zuipt, dan valt het qua kosten wel mee.
Ga je alleen maar uit eten en haal je alleen maar bier in de kroeg dan ga je het niet redden nee.
Fuck, ben al overdatum.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef Piethur het volgende:
[..]
Moet je eens gedaan hebben in de tijd van 16 t/m 21 of zo, daarna wordt het achterlijk. Als je dat dan eens gedaan hebt, kun je ook zeggen dat je dit ook eens hebt meegemaakt.
Moet hij wel zeggen dat hij 19 is.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:39 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ach joh, als 28 jarige kun je ook nog prima een 16-jarig sletje pakken
Je mist wat in je leven. Ik zou snel boeken. De wereld is zoveel groter dan Nederland.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben nog nooit echt op vakantie geweest... Een keertje een weekje in De Panne België, that's it.
Niet dat dat er verder toe doet in deze discussie.
Nee joh, gewoon echte leeftijd. Chicks van die leeftijd houden van mannen van die leeftijd. Kunnen ze mooi over opscheppen tegen hun vriendinnen.quote:
'de juiste pannen'.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb anders het idee dat bier in Marmaris niet zo goedkoop is. En koken in je appartement, ligt er maar net aan wat ze verkopen in de lokale supermarkt en of je uberhaupt de juiste pannen e.d. voor hebt. Volgens mij kom je dan net zo duur uit als elke dag uit eten gaan.
Dit verhaal klinkt precies als mijn ervaring bij Four Roses daar. Al zal dat idd wel op meer plekken zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:02 schreef 123eend het volgende:
Kos is ook leuk alleen kanka duur
Was daar vorig jaar met een paar Matties en we hadden een paar chicks ontmoet op het resort die met ons uit gingen en toen gingen we in het begin ergens zitten waar live muziek was, we waren zowat de enige die er zaten, we schokken nogal van de prijzen maar besloten toch te blijven, denk dat die vent richting de 100 euro had verdiend met 1 rondje, 1 meisje wilde niks te drinken en toen zei die vent dat ze wel iets moest nemen en toen liep hij weg ja lik dan lekker me lul toen zijn we hem geboekt naar een andere tent
Pro-tip: tosti-ijzer meenemen. Ga je een vakantie lang plezier van hebben en scheelt ook in de kosten als je in je appartement met tosti kan ontbijten ipv ontbijt buiten de deur moet regelen.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Zwemmen en lekker eten met vriendenAf en toe stappen en leuke excursies maken.
Ditquote:Op maandag 20 mei 2013 17:05 schreef BRooster het volgende:
Pro-tip: tosti-ijzer meenemen. Ga je een vakantie lang plezier van hebben en scheelt ook in de kosten als je in je appartement met tosti kan ontbijten ipv ontbijt buiten de deur moet regelen.
Whuuuut?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef o.us2.0 het volgende:
En koop je flessen sterke drank hier bij de Jumbo of Gall&Gall en neem het mee. Scheelt een hoop.
Kan hij toch beter daar kopen? Ligt natuurlijk een beetje aan de uiteindelijke bestemming, maar volgens mij zijn er niet veel plekken waar de drank in de winkel duurder is dan hier.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef o.us2.0 het volgende:
En koop je flessen sterke drank hier bij de Jumbo of Gall&Gall en neem het mee. Scheelt een hoop.
Fles Safari voor zes euro, wijn voor 3. Jagermeister vooe 13. El Picu voor vijf. Zoiets.quote:
Of de tax-freequote:Op maandag 20 mei 2013 18:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Fles Safari voor zes euro, wijn voor 3. Jagermeister vooe 13. El Picu voor vijf. Zoiets.
Zulke prijzen voor flessen drank ga je niet zien in Marmaris me dunkt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Fles Safari voor zes euro, wijn voor 3. Jagermeister vooe 13. El Picu voor vijf. Zoiets.
Ik zou me hier doodschrikken van deze prijzen maar goed..quote:Op maandag 20 mei 2013 18:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
TS gaat naar Marmaris en iedereen zegt dat her daar rete-duur. Ben er overigens zelf niet geweest.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan hij toch beter daar kopen? Ligt natuurlijk een beetje aan de uiteindelijke bestemming, maar volgens mij zijn er niet veel plekken waar de drank in de winkel duurder is dan hier.
onzin, als je er niet van houdt hoef je het ook niet te doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef Piethur het volgende:
[..]
Moet je eens gedaan hebben in de tijd van 16 t/m 21 of zo, daarna wordt het achterlijk. Als je dat dan eens gedaan hebt, kun je ook zeggen dat je dit ook eens hebt meegemaakt.
De prijzen die ik opgaf van de flessen waren bij de Jumbo. Lijkt mij sterk dat enorm veel goedkoper is bij de tax-free denk ik. De meeste dingen waren alsnog duurder.quote:
O zo. Niet echt slim van hem en z'n vrienden om naar 1 van de duurdere bestemmingen te gaan als hun budget beperkt is. Geldzorgen tijdens je vakantie is niet bevordelijk voor het plezier.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
TS gaat naar Marmaris en iedereen zegt dat her daar rete-duur. Ben er overigens zelf niet geweest.
Niet heel veel nee. Barcardi en Whisky scheelt wel wezenlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De prijzen die ik opgaf van de flessen waren bij de Jumbo. Lijkt mij sterk dat enorm veel goedkoper is bij de tax-free denk ik. De meeste dingen waren alsnog duurder.
Dat vindt de lokale douane daar ook wel stoerquote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Lol, wat is er het probleem dan? Dan kan je het alsnog kopen van de tax-free zone. Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat vindt de lokale douane daar ook wel stoer
Dit:quote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Lol, wat is er het probleem dan? Dan kan je het alsnog kopen van de tax-free zone. Ik zie het probleem niet.
Er is ook nog iets als ruim bagagequote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dit:
Vloeistoffen die van huis worden meegenomen mogen alleen mee in je handbagage. De verpakking mag qua inhoud niet groter zijn dan 100 ml. en moet vervoerd worden in een speciale doorzichtige zak met een inhoud van maximaal 1 liter.
Welke regels?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:24 schreef jamesb het volgende:
[..]
Er is ook nog iets als ruim bagage![]()
En alles wat je na de douane koopt mag gesealed mee. (tot 10 liter)
Edit: Voor Marmaris gelden trouwens andere regels.
Vijf flessen sterke drank per persoon kan je prima een week mee volhouden. Tenzij je een alcoholvergiftiging wil.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:57 schreef jamesb het volgende:
[..]
Het is buiten de EU. Maar volgens mij is het naar Turkije alsnog 5 liter.
Taxfree shop is trouwens super goedkoop naar Turkije. Buiten de EU dus word geen belasting geheven. Maar dat is volgens mij wel maar een liter.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vijf flessen sterke drank per persoon kan je prima een week mee volhouden. Tenzij je een alcoholvergiftiging wil.
Taxfree shoppen op Schiphol of Turkse vliegvelden bedoel je? Volgens mij zijn ze even duur.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef jamesb het volgende:
[..]
Taxfree shop is trouwens super goedkoop naar Turkije. Buiten de EU dus word geen belasting geheven. Maar dat is volgens mij wel maar een liter.
Schiphol*quote:Op maandag 20 mei 2013 23:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Taxfree shoppen op Schiphol of Turkse vliegvelden bedoel je?
Cool. Toevallig ga ik van de zomer ook naar de Turkse Riviera. Even met maten afspreken dat we allemaal vijf liter flessen drank meenemen. Bespaart een hoop geld en kan je easy voordrinken voor het stappen.quote:
Ah, dacht zelf dat het in het ruimbagage ook niet mocht. Snel inslaan dan maar voor de vakantiequote:Op maandag 20 mei 2013 22:24 schreef jamesb het volgende:
[..]
Er is ook nog iets als ruim bagage![]()
En alles wat je na de douane koopt mag gesealed mee. (tot 10 liter)
Edit: Voor Marmaris gelden trouwens andere regels.
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Cool. Toevallig ga ik van de zomer ook naar de Turkse Riviera. Even met maten afspreken dat we allemaal vijf liter flessen drank meenemen. Bespaart een hoop geld en kan je easy voordrinken voor het stappen.
Ik hoop dat TS dit leest en er wat aan heeft.
Dank jullie wel voor het meedenken.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geen idee hoe de Turkse quarantaine is maar zolang ze nog gesealed zijn hoor je die gewoon mee te kunnen nemen. Misschien even wachten tot hier iemand een deskundig advies kan geven. Gaat dat niet enorm veel gewicht opnemen bij je ruimbagage?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel voor het meedenken.
Alleen kijk ik nu op site van de duty free winkel: http://www.schiphol.nl/Re(...)oducten.htm?pagenr=2
Dit lijkt mij nog aardig duur.
Kan je onderstaande zoals o.us2.0 ook zei gewoon in de super kopen en als ruimbagage meenemen?
[..]
Is dan nog duur.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef ehouse het volgende:
Gewoon naar polen gaan, fles zubrowka (vodka) 0,5l plus fles frisdrank: 14euro in de zuipbarren. In de winkel daar heb je zo'n fles van 1l voor nog geen 12 euro. Eten is navenant goedkoop.
Kutcamping. Jaaaaren geleden daar binnen een uur eraf geflikkerd, want broertje zogenaamd schijten in de douche (=onzin). Hebben we toch even het bierkrattenklimrecord gebroken samen met een travestiet op de meest saaie camping die heel dat eiland kent. Wel gelijk bekend daar, en chicks voor het oprapen. Grappig hoe dat werktquote:Op maandag 20 mei 2013 00:31 schreef GizartFRL het volgende:
Als het toch enkel om het zuipen gaat:
De Appelhof.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:54 schreef speknek het volgende:
Zweedse vrouwen minglen niet en Bulgaarse hebben een vervelende pooier.
Marmaris valt toch wel mee, neem ik aan. Het is (gelukkig) geen Lloret of Cherso daar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:54 schreef speknek het volgende:
Lol beginnersfouten. Er zitten geen chicks in zuipoorden, daar zitten alleen eindeloos veel bronstige mannen. Van de plekken die je opnoemt kun je alleen in Malta en Kos nog redelijk wat chicks verwachten (zeg 60/40 man/vrouw). In Sunny Beach is het ook wel aardig, maar alleen om naar te kijken. Zweedse vrouwen minglen niet en Bulgaarse hebben een vervelende pooier.
Mwa, ik zie wel. Ik ga sowieso daar niet heen met de verwachting om een kuiken te hosselen, maar de foto's laten mij anders een mooi plaatsje zien vergeleken met Salou. Tien keer mooier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:24 schreef speknek het volgende:
Ik ben niet in Lloret of Cherso geweest, maar wel in Salou, en daar was Marmaris redelijk mee te vergelijken.
Ik was met m'n vriendin, dus ook niet echt geprobeerdquote:
Wederom: amateur.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik was met m'n vriendin, dus ook niet echt geprobeerd, maar als je een Zweedse vrouw hosselt betekent dat dat je zelf een ontzettend verwijfde mooiboi bent.
Helaas is sunny beach ook een groot worstenbal.. ( bron: ervaring van vorig jaar )quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:54 schreef speknek het volgende:
Lol beginnersfouten. Er zitten geen chicks in zuipoorden, daar zitten alleen eindeloos veel bronstige mannen. Van de plekken die je opnoemt kun je alleen in Malta en Kos nog redelijk wat chicks verwachten (zeg 60/40 man/vrouw). In Sunny Beach is het ook wel aardig, maar alleen om naar te kijken. Zweedse vrouwen minglen niet en Bulgaarse hebben een vervelende pooier.
Ahja ik was er in 2004, toen was het nog in opkomst (voor NL althans). Wel nog steeds beduidend meer mannen dan vrouwen. Dat is een beetje het punt. Vrouwen willen iets authentieks. Zodra het een beetje een naam begint te krijgen wordt het een worstenbal met enkel een paar vieze olifantensletjes en overweldigende concurrentie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:33 schreef denkjedat het volgende:
[..]
Helaas is sunny beach ook een groot worstenbal.. ( bron: ervaring van vorig jaar )
Omdat jongens meestal pas in een relatie erachter komen dat vrouwen massaal naar een pittoresk Siciliaans dorpje gaan om zich in een literair cafe door Alessandro te laten palen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Als er alleen maar jongens naar zuipoorden gaan... waarom zou je dan überhaupt naar een zuipoord gaan?
Ik begin het idee te krijgen dat jij een wijs en ervaren man bent.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat jongens meestal pas in een relatie erachter komen dat vrouwen massaal naar een pittoresk Siciliaans dorpje gaan om zich in een literair cafe door Alessandro te laten palen.
Je hebt vijf zuipvakanties gevierd? Hoe oud ben je inmiddels, 43? Had je het na één keer nog niet afgeleerd?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:43 schreef Niveath het volgende:
Ik ben achtereenvolgens geweest in Blanes, Gran Canaria, Marmaris, Cherso en Kos. Alleen Kos zou ik overwegen om terug te keren. Zeker qua chicks en vooral qua sfeer.
Zuipvakanties zou ik het niet willen noemen. Alleen Blanes was dat wel echt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:34 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Je hebt vijf zuipvakanties gevierd? Hoe oud ben je inmiddels, 43? Had je het na één keer nog niet afgeleerd?
Ik ben maar 1 keer naar een zuipoord geweest, maar daar stikte het van de dames. Echt een ziekelijk groot verschil met als je hier gaat stappen. Ik ben er zeker van dat de vrouwen bij het stappen in de meerderheid waren. Maar dat was dan niet zo groot als bijvoorbeeld chersonisos of lloret. Dus misschien dat het 'm daarin zit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Als er alleen maar jongens naar zuipoorden gaan... waarom zou je dan überhaupt naar een zuipoord gaan?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik was met m'n vriendin, dus ook niet echt geprobeerd, maar als je een Zweedse vrouw hosselt betekent dat dat je zelf een ontzettend verwijfde mooiboi bent.
Toen ik in Cherso was in 2009 was de verhouding man/vrouw 30/70. Vorig jaar was het een stuk slechter, pakweg 60/40.. Wel echt veel mooikesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer naar een zuipoord geweest, maar daar stikte het van de dames. Echt een ziekelijk groot verschil met als je hier gaat stappen. Ik ben er zeker van dat de vrouwen bij het stappen in de meerderheid waren. Maar dat was dan niet zo groot als bijvoorbeeld chersonisos of lloret. Dus misschien dat het 'm daarin zit.
Voor mezelf gesproken, ik houd gewoon van alcohol en strand. Voor de rest is het een beetje hoe pauper je het zelf maakt. Dat gezegd hebbende, zit er wel een stijgende lijn in qua contreien. Salou, Marmaris, Sunny Beach (okay toen niet), Lagos (pt), Alghero, Sharm el Sheikh (okay toen ook niet, was last minute, echt bagger), Koh Pagnang, Langkawi, Miami South Beach. (naast de andere reizen en stedentrips natuurlijk)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:34 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Je hebt vijf zuipvakanties gevierd? Hoe oud ben je inmiddels, 43? Had je het na één keer nog niet afgeleerd?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:34 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Hoeveel voor een cola?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:29 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Ik ben naar Las Palmas gegaan. In het zuiden heb je zo'n oord waar allemaal Nederlandse josti's zitten, maar daar ben ik maar één avond naartoe gegaan. In het noorden in de echte stad heb je het uitgaansleven van de locals. Dat is voor even leuk, maar op een gegeven moment gaat die kutsalsa top 40 muziek je vervelen. Ik was minder dan 500 euro kwijt voor twee weken
Dat gaat wel goedkomen, bedankt man!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:27 schreef niels0 het volgende:
Standard procedure. Ga jij maar lekker naar Lloret maat.
Ligt aan de bestemming. Op sommige plekken komen heel veel Nederlanders, andere plekken weer andere vakantiegangers. Je kan er in ieder geval wel vanuit gaan, dat als het een bekend zuipoord is in Nederland, er heel veel Nederlanders zullen zijn ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb de indruk dat er veel Nederlandse jongeren naar zuipoorden gaan... als je daar als een van de vele bent is het net alsof je in NL uitgaat lijkt me... kan je beter andere vakantie doen toch ofzo?>
We hebben nu Marmaris geboekt. Zo erg is het toch niet daar? Dat de ratio zoals in veel zuipoorden meestal 8 op 1 is?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:54 schreef speknek het volgende:
Hoe bedoel je tyfusvroeg dicht? En waarom is er geen bal te beleven? Je hebt daar toch genoeg cafes/restaurants en shishalounges neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:43 schreef Niveath het volgende:
Ik ben achtereenvolgens geweest in Blanes, Gran Canaria, Marmaris, Cherso en Kos. Alleen Kos zou ik overwegen om terug te keren. Zeker qua chicks en vooral qua sfeer.
Marmaris is gezellig, wel tyfusvroeg dicht, en 3 jaar terug al bier voor 5 euro per fles tijdens stappen. Je budget is echt way too low. Verder is er geen bal te beleven (niks speciaals in ieder geval, zoals Cherso wel wat meer heeft), behalve de goedkope winkeltjes, maar die heb je na één middag wel gezien. Oja, en het is in Marmaris echt TE warm.
Waar ging je heen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer naar een zuipoord geweest, maar daar stikte het van de dames. Echt een ziekelijk groot verschil met als je hier gaat stappen. Ik ben er zeker van dat de vrouwen bij het stappen in de meerderheid waren. Maar dat was dan niet zo groot als bijvoorbeeld chersonisos of lloret. Dus misschien dat het 'm daarin zit.
Zweedse vrouwen zijn prima aan de haak te slaan, net als Bulgaarse vrouwen. Je moet alleen wel weten te selecteren. Sowieso zijn weinig vrouwen gecharmeerd van de zuiper dus ik kan me voorstellen dat de meeste vakantiegangers weinig klaarspelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:54 schreef speknek het volgende:
Wanneer ging je er heen? Het zal toch niet zo overdreven zijn als Lloret ofzo, qua man/vrouw ratio?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:24 schreef speknek het volgende:
Ik ben niet in Lloret of Cherso geweest, maar wel in Salou, en daar was Marmaris redelijk mee te vergelijken.
Malgrat de mar. Moet er wel bij zeggen dat er echt veel foute Nederlandse muziek werd gedraaid.quote:
Okay, dat was toen mijn ervaring, maar dat kwam ook omdat Zweden toen massaal hipster/emo waren, toen we dat in Nederland nog bijna niet kenden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Zweedse vrouwen zijn prima aan de haak te slaan, net als Bulgaarse vrouwen. Je moet alleen wel weten te selecteren. Sowieso zijn weinig vrouwen gecharmeerd van de zuiper dus ik kan me voorstellen dat de meeste vakantiegangers weinig klaarspelen.
2003, ancient historyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Wanneer ging je er heen? Het zal toch niet zo overdreven zijn als Lloret ofzo, qua man/vrouw ratio?
Zijn ze daar nog steeds maar overal valt doorheen te prikken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Okay, dat was toen mijn ervaring, maar dat kwam ook omdat Zweden toen massaal hipster/emo waren, toen we dat in Nederland nog bijna niet kenden.
Klopt, 6 maanden bij alle banken. Daarna nog bij alle filialen van Banco de Espana, maar in de kroegen namen ze het ook nog aan in 2005. (Of tenminste de tent waar ik werkte ^^)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
I didn't know that. Toch maar voor een beperkt aantal maanden?
Het was toentertijd stipt om half 4 dicht overal. Wat je dan krijgt is dat niemand moe is maar wel tegelijk buiten staat en dat wekt een hoop agressie op, heel irritant was dat. En geen bal te beleven bedoel ik meer overdag. In andere oorden was er naar mijn idee overdag meer te doen bij strandtentjes en dergelijke.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:43 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je tyfusvroeg dicht? En waarom is er geen bal te beleven? Je hebt daar toch genoeg cafes/restaurants en shishalounges neem ik aan?
En wij zo blij met een appartement vlakbij de barstreet
In dat Nederlandse Asterisk café ja, verder vond ik dat wel meevallen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Malgrat de mar. Moet er wel bij zeggen dat er echt veel foute Nederlandse muziek werd gedraaid.
Ik lees dat je tegenwoordig gewoon de hele nacht door kan in Marmaris, en er een waterpark is. Dus volgens mij is dat nu wel veranderdquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:59 schreef Niveath het volgende:
[..]
Het was toentertijd stipt om half 4 dicht overal. Wat je dan krijgt is dat niemand moe is maar wel tegelijk buiten staat en dat wekt een hoop agressie op, heel irritant was dat. En geen bal te beleven bedoel ik meer overdag. In andere oorden was er naar mijn idee overdag meer te doen bij strandtentjes en dergelijke.
Marmaris is verder prima maar voor een echte zuipvakantie zou ik er niet nog eens terug gaan..
Appartement dicht bij barstreet is ook echt niet nodig, taxi's en vooral de dolmus kosten geen drol.
was in 2004 ook al. Marmaris is prima vertoeven. Wanneer ga je?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:47 schreef Koln_Deutschland het volgende:
[..]
Ik lees dat je tegenwoordig gewoon de hele nacht door kan in Marmaris. Dus volgens mij is dat nu wel veranderd
Waarom zie ik zoveel reacties over het vroege sluiten van clubs?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
was in 2004 ook al. Marmaris is prima vertoeven. Wanneer ga je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |