reageer dan niet!quote:
Duh. Met op stap bedoel ik vakantie vieren.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:08 schreef foknerd het volgende:
Jij gaat trouwens echt met 1000 euro op stap? :| Ik neem aan dat je dat daar in gedeeltes pint toch?
oke omaquote:Op maandag 20 mei 2013 14:08 schreef Yaros het volgende:
2000 bij een verre reis á twee maanden
500 euro bij een korte vakantie (week)
[..]
reageer dan niet!
leuk voor je hebben de beetles jou in elkaar geslage?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:15 schreef RadioSlut het volgende:
Zo min mogelijk.
Ik ben vorig jaar een week naar Engeland gegaan, in totaal zo'n 100 euro uitgegeven toen.
75 per dag voor een zuipvakantie? Waar was dat, Sunny Beach? Het lijkt mij zo verdomd weinig :/quote:Op maandag 20 mei 2013 14:15 schreef Agnus het volgende:
Ik kan er prima mee overleven. Duurdere vakantie's(zuipvakantie, veel uitgaan e.d.)/landen meer richting 75, en goedkopere vakantie's (kamperen) meer richting 50. Wel zorg ik dat ik een buffer van minimaal ¤500 op m'n rekening heb staan (boetes met een quad in Lloret).
Ja, als je naar Ibiza of zo gaat wel. Afgelopen zomer week Praag; elke dag voor ¤7 uitgebreid avond gegeten. Bier kost geen flikker. Heb daar denk ik max ¤40 op een dag uitgegeven.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:14 schreef aequus het volgende:
[..]
3 biertjes en een treinkaartje en het is op
Wtf?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:16 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
leuk voor je hebben de beetles jou in elkaar geslage?
Ik ben een paar dagen in London en gaf al zo'n 300 euro uitquote:Op maandag 20 mei 2013 14:15 schreef RadioSlut het volgende:
Zo min mogelijk.
Ik ben vorig jaar een week naar Engeland gegaan, in totaal zo'n 100 euro uitgegeven toen.
Damn, waar geef je dat aan uit?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen in London en gaf al zo'n 300 euro uit
Hotel, vervoer, eten en stappen. Het blijft immers een vakantie.quote:
Sunny Beach idd. En ik kan niet zo goed tegen alcoholquote:Op maandag 20 mei 2013 14:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
75 per dag voor een zuipvakantie? Waar was dat, Sunny Beach? Het lijkt mij zo verdomd weinig :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
Ooh, jij telt je hotel mee. en je gaat uit. Geen wonder dan :pquote:Op maandag 20 mei 2013 14:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hotel, vervoer, eten en stappen. Het blijft immers een vakantie.
Nee probeer alleen ook de motieven er achter te zoeken. Je hebt weer mensen die op een zuipvakantie minimaal 100-150 per dag uitgeven.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:18 schreef Agnus het volgende:
[..]
Sunny Beach idd. En ik kan niet zo goed tegen alcohol
Je vroeg om wat wij meenamen, ik zeg niet dat het voor iedereen ideaal is hč
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ooh, jij telt je hotel mee. en je gaat uit. Geen wonder dan :p
Twee dagen London was 300 in totaal met hotel en stappenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:20 schreef Agnus het volgende:
Ho. Lees nu dat je het inc. hotel en reis bedoelde. Dan is het inderdaad veel te weinig!
Ik tel hotel als vaste kosten, niet als zakgeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[..]
Twee dagen London was 300 in totaal met hotel en stappen.
Heb het zelf ook over het "zakgeld" bij een vakantie.
Ik kan goed tegen alcoholquote:Op maandag 20 mei 2013 14:18 schreef Agnus het volgende:
[..]
Sunny Beach idd. En ik kan niet zo goed tegen alcohol
Je vroeg om wat wij meenamen, ik zeg niet dat het voor iedereen ideaal is hč
Klopt, bij mij komt het denk ik vooral doordat ik weinig hoef te drinken.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee probeer alleen ook de motieven er achter te zoeken. Je hebt weer mensen die op een zuipvakantie minimaal 100-150 per dag uitgeven.
Ik was in marmaris had 400 voor reis en apartement betaald. en 1500 zakgeld gerekend.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:06 schreef o.us2.0 het volgende:
Naar aanleiding van een KLB-topic zag ik dus een topic van iemand die met 800 euro zakgeld twee weken in Marmaris wil doorbrengen, waar er dus veel discussie over ontstond. Ik vraag mij echter af waar jullie gemiddelde budget is bij een vakantie. Ik zou zelf nooit met minder dan 1000 euro op vakantie gaan bijvoorbeeld of uitgaan van 100 euro per dag, voor het geval als er wat gebeurt. Als het er goedkoop blijkt te zijn dan valt het alleen maar mee.
Nou ik ben geen persoon die 24/7 gaat zuipen op een strandvakantie (hoogstens een cocktailtje en een shotje hier en daar), dus dat zal het budget ook wel omlaag brengen heb ik het idee. Alleen doe ik graag aan activiteiten waardoor het verschil toch teniet gaat. In China bijvoorbeeld kan je met 300 euro prima een week doorkomen met lekker eten
Wat is jullie gebruikelijke budget bij een vakantie?
hopelijk eten die chineze jou hond opquote:Op maandag 20 mei 2013 14:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Binnenkort 8 weken naar China.
Denk dat mijn budget rond de ¤2000, maar ik ga daar ook werken in een restaurant van een kennis, dus dan verdien ik nog wat bij.
Of je neemt wat babyvoeding meequote:Op maandag 20 mei 2013 14:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Denk dat mijn budget rond de ¤2000, maar ik ga daar ook werken in een restaurant van een kennis, dus dan verdien ik nog wat bij.
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
hopelijk eten die chineze jou hond op
Is serieus een keer gebeurd, maar rot jij ff op naar ONZquote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
hopelijk eten die chineze jou hond op
Hčhč, goeie welquote:
Flink goedkoop, ben benieuwd of dat lukt.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn ouders hebben de ticket betaald, ik logeer bij mijn opa en oma van mijn moeder's kant.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:27 schreef Haque het volgende:
[..]
Flink goedkoop, ben benieuwd of dat lukt.
Oh dus niet inclusief verblijf/eten/vlucht? ja halloquote:Op maandag 20 mei 2013 14:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben de ticket betaald, ik logeer bij mijn opa en oma van mijn moeder's kant.
¤2000 geef ik wss alleen uit aan leuke activiteiten, eten en drinken, en shoppen
Inclusief vlucht is het rond de ¤3200, eten en verblijf is voor mij gratis.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:29 schreef Haque het volgende:
[..]
Oh dus niet inclusief verblijf/eten/vlucht? ja hallo
verblijf je in habbo hotel?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Inclusief vlucht is het rond de ¤3200, eten en verblijf is voor mij gratis.
Maar blijf je dan 8 weken op 1 plek? Als je een weekje naar een andere plaats wil moet je toch ook eten en verblijf betalen a 50euro per dag?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Inclusief vlucht is het rond de ¤3200, eten en verblijf is voor mij gratis.
Maar dat betalen papa en mamaquote:Op maandag 20 mei 2013 14:32 schreef Haque het volgende:
[..]
Maar blijf je dan 8 weken op 1 plek? Als je een weekje naar een andere plaats wil moet je toch ook eten en verblijf betalen a 50euro per dag?
Met een beetje goede meubi kan dat ook een best dure vakantie worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:32 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
verblijf je in habbo hotel?
Boeiend als je een mooie tijd hebt gehad. Verdien je later wel weer terug. heb ik ook met een vakantie dat ik denk was wel heel veel geld maar nu ben ik aan het werk en moet je het doen met 2 vrije dagen per maand. Nu zit ik echt van had ik eerder maar iets vaker een vakantie gepaktquote:Op maandag 20 mei 2013 14:41 schreef BRANDGEL het volgende:
Toen ik vorig jaar op zuipreis ging voor 8 dagen naar Griekenland heb ik 2300 euro opgefeest, heb er nu nog spijt van
Volgens mij scheelt alcohol enorm veel op een strandvakantie heb ik het idee. Nu ben ik geen "zuiper", nuttig ik het soms hier en daar (misschien 1 of 2 dagen dat ik naar de tering wil gaan, maar dat gebeurt voornamelijk in Nederland) maar dat scheelt volgens mij enorm veel. Zeker in Marmaris.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:23 schreef Agnus het volgende:
[..]
Klopt, bij mij komt het denk ik vooral doordat ik weinig hoef te drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |