Hier is het goed! Bijna weer weekend.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef norich het volgende:
[..]
Goed! Had net een college van een gastspreker over aansprakelijkheid en verzekeringen en zo, wel interessant
Hoe is't met u?
welkom op ToF, zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:29 schreef kroegmuntje het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier! Ik woon in Enschede, dus volgens mij is dit het goede topic.
Tunesië is te doen, maar erg toeristisch, ga je in de grotere steden kijken zul je misschien iets meer gewapende beveiliging zien, maar je hebt nergens last van, verder.
Lijken me bijzonder mooie landen, maar veel te duur (drank) en te koud/nat...quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets daartusseninZoals een vakantie naar zweden/noorwegen lijkt me ook wel gaaf. Geen idee of ik er geschikt voor ben, maar dat is een tweede
Dan kun je serieus beter naar Fiji oid gaan. Hawaïi is zeg maar gewoon het scheveningen van Amerika. Ik heb niks tegen de VS als vakantieland, maar dit eiland is echt verneukt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wil hier zó graag een keer heen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik durf niet te vliegen.
Voortplantingsdrang. Of in elk geval het proces van voortplanting. De daadwerkelijke gevolgen van het proces mogen me gestolen worden.quote:
uhu dat natuurlijk ook haha. Dusja geen idee nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lijken me bijzonder mooie landen, maar veel te duur (drank) en te koud/nat...
dat nog net nietquote:
Dus vooralsnog steek ik mijn zuurverdiende centen liever in een vakantielocatie ten zuiden van de lijn Zwitserland/Oostenrijk/Hongarije...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhu dat natuurlijk ook haha. Dusja geen idee nog
Dit memorabele feit van mijn FB wil ik jullie zeker NIET onthouden!quote:Tycho heeft zijn eerste prakje peer gehad, eet zo een kwart peer op!
Thanks, dat vroeg ik me de hele dag al af of het al gebeurd was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit memorabele feit van mijn FB wil ik jullie zeker NIET onthouden!
[George Carlin-mode]
"Fuck Tycho. Fuck him in his ass..."
[/George Carlin-mode]
Ik dach exact hetzelfde.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit memorabele feit van mijn FB wil ik jullie zeker NIET onthouden!
[George Carlin-mode]
"Fuck Tycho. Fuck him in his ass..."
[/George Carlin-mode]
Yo. Jij hebt vast wel verstand van autoradio's enzo hè? Ik heb een Alfa 156 en ik wil er een sub inbouwen. Nu wil ik dus ook een nieuwe radio, want die standaard radio kan alleen maar cd's. Maar voor de stuurbediening zou ik al 80 euro kwijt zijn voor een convertertje. Is dat normaal?quote:
Voor pioneer kunnen ze nog duurder. Je zit wel om en nabij dat bedrag als je je stuurwielbediening wilt behouden..quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yo. Jij hebt vast wel verstand van autoradio's enzo hè? Ik heb een Alfa 156 en ik wil er een sub inbouwen. Nu wil ik dus ook een nieuwe radio, want die standaard radio kan alleen maar cd's. Maar voor de stuurbediening zou ik al 80 euro kwijt zijn voor een convertertje. Is dat normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |