Sterkte. Dit geeft inderdaad een dubbel gevoel. 2 jaar geleden ging mijn oma zo achteruit qua dementie dat we dat gevoel ook kregen. Helaas leeft nu niemand meer van die generatie op de zus van mijn oma na dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel dubbel. Het is goed zo, want oma heeft dan eindelijk geen pijn meer, heeft eindelijk rust en is dan weer bij opa. Aan de andere kant, het is mn laatste oma, en de enige oma die ik echt bewust meegemaakt heb. Voor mij leefde ze oneindig.
Moet nog wel werken hoorquote:
Oh, dacht dat je morgen vrij hebt genomen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet nog wel werken hoor
Neuh niet echt. Jij?
Nouja.. smorgens weer eens langs de dokter(niets bijzonders, maar toch )
Was het maar waarquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh, dacht dat je morgen vrij hebt genomen...![]()
Niet echt. Vanavond even de stad in om nog wat spullen voor de vakantie te kopen. T-shirts, korte broek, sneakers, teenslippers, hoedje (), enz... Vrijdag trek ik mij terug in mijn autistenkamertje en zaterdag chillen met Miss en (misschien) nog even bieren met matties.
Zeker niet. Heb er zin in! Vooral met het grijze poepweer hier.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was het maar waar
Niet verkeerd
Wanneer vertrek je ook alweer?
Morgen wordt het weer zonnigerquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Zeker niet. Heb er zin in! Vooral met het grijze poepweer hier.
14 juni!
Ga jij eik nog weg dit jaar?
Tja, 'zonniger'...quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Morgen wordt het weer zonniger
En waarheen![]()
Echt sinds je vorige vakantie heb ik alles voor de rest geblokkeerd van je
Gok het niet.
Niemand om mee te gaan of zo? Of gewoon geen zin? Beetje goed rond zoeken en je hebt buiten het seizoen voor een paar spiegeltjes en kraaltjes 10 dagen all-inclusive.quote:
14 graden en niet bewolkt volgens: http://www.yr.no/place/Ne(...)de/hour_by_hour.htmlquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Tja, 'zonniger'...Half bewolkt en 12 graden.
Vorig jaar had ik rond deze tijd al 10x de barbecue aangestoken.
Dit jaar is Kreta aan de beurt.
Geen geld, geen vrienden, geen idee waarheen/wat. Lijkt me genoeg redenenquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Niemand om mee te gaan of zo? Of gewoon geen zin? Beetje goed rond zoeken en je hebt buiten het seizoen voor een paar spiegeltjes en kraaltjes 10 dagen all-inclusive.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen geld, geen vrienden, geen idee waarheen/wat. Lijkt me genoeg redenen
uhu.. Dat lijkt mij ook wel ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat lijkt me wel...
Ik zag afgelopen februari 10 dagen (of zo) Tunesiė all-inclusive voor ¤249,-.
[ afbeelding ]
Leuke mannen daar.Ik zeg: DOEN!
Dat was de beste die ik met Google kon vinden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Als dat het voorbeeld is van een leuke man daar.. zeg ik.. moagh. laat maar zitten
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat was de beste die ik met Google kon vinden.Opvallend veel mensen die zichzelf in brand hebben gestoken als je zoekt op 'tunesia man'...
Is er toch iet sniet helemaal goed daarquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat was de beste die ik met Google kon vinden.Opvallend veel mensen die zichzelf in brand hebben gestoken als je zoekt op 'tunesia man'...
Daar lijkt het op. Maar... het is allemaal buiten de resorts dus niks aan het handje voor de westerse toerist!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is er toch iet sniet helemaal goed daar
Ik ga me niet opsluiten op een hotelletje als ik op vakantie benquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar lijkt het op. Maar... het is allemaal buiten de resorts dus niks aan het handje voor de westerse toerist!
De liefde is er nog wel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef kroegmuntje het volgende:
Hoofdzakelijk de liefde, ook een beetje studie, maar die was ik snel gestopt.
Hotelletje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga me niet opsluiten op een hotelletje als ik op vakantie ben
Stomme kreaquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Hotelletje?Resort!
Ik was er begin dit jaar bijna heen gegaan, maar mijn racistische bevooroordeelde mattie weigerde.
Ja stomquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja!Stomme chef van Krea die Krea niet vrij kan geven.
Goed! Had net een college van een gastspreker over aansprakelijkheid en verzekeringen en zo, wel interessantquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ha Hen! Hoe is met mijn favoriete limburgse tukker?
Actief in de zin van? Dagtripjes, bungeejumpen, aquajogging?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja stom
Denk dat als ik op vakantie ik voor iets actiefs zou gaan. Hoef niet per definitie de zon in.
Iets daartusseninquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Actief in de zin van? Dagtripjes, bungeejumpen, aquajogging?
Wandelen en dagtripjes for me! Vooral het eerste na het nuttigen van een übermaaltijd.Meestal wisselen Miss en ik het een beetje af. Dag 1 lekker niks doen/zonnen, dag 2 dagtripje, dan weer een relaxdag... enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |