Hier is het goed! Bijna weer weekend.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef norich het volgende:
[..]
Goed! Had net een college van een gastspreker over aansprakelijkheid en verzekeringen en zo, wel interessant
Hoe is't met u?
welkom op ToF, zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:29 schreef kroegmuntje het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier! Ik woon in Enschede, dus volgens mij is dit het goede topic.
Tunesië is te doen, maar erg toeristisch, ga je in de grotere steden kijken zul je misschien iets meer gewapende beveiliging zien, maar je hebt nergens last van, verder.
Lijken me bijzonder mooie landen, maar veel te duur (drank) en te koud/nat...quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets daartusseninZoals een vakantie naar zweden/noorwegen lijkt me ook wel gaaf. Geen idee of ik er geschikt voor ben, maar dat is een tweede
Dan kun je serieus beter naar Fiji oid gaan. Hawaïi is zeg maar gewoon het scheveningen van Amerika. Ik heb niks tegen de VS als vakantieland, maar dit eiland is echt verneukt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wil hier zó graag een keer heen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik durf niet te vliegen.
Voortplantingsdrang. Of in elk geval het proces van voortplanting. De daadwerkelijke gevolgen van het proces mogen me gestolen worden.quote:
uhu dat natuurlijk ook haha. Dusja geen idee nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lijken me bijzonder mooie landen, maar veel te duur (drank) en te koud/nat...
dat nog net nietquote:
Dus vooralsnog steek ik mijn zuurverdiende centen liever in een vakantielocatie ten zuiden van de lijn Zwitserland/Oostenrijk/Hongarije...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhu dat natuurlijk ook haha. Dusja geen idee nog
Dit memorabele feit van mijn FB wil ik jullie zeker NIET onthouden!quote:Tycho heeft zijn eerste prakje peer gehad, eet zo een kwart peer op!
Thanks, dat vroeg ik me de hele dag al af of het al gebeurd was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit memorabele feit van mijn FB wil ik jullie zeker NIET onthouden!
[George Carlin-mode]
"Fuck Tycho. Fuck him in his ass..."
[/George Carlin-mode]
Ik dach exact hetzelfde.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit memorabele feit van mijn FB wil ik jullie zeker NIET onthouden!
[George Carlin-mode]
"Fuck Tycho. Fuck him in his ass..."
[/George Carlin-mode]
Yo. Jij hebt vast wel verstand van autoradio's enzo hè? Ik heb een Alfa 156 en ik wil er een sub inbouwen. Nu wil ik dus ook een nieuwe radio, want die standaard radio kan alleen maar cd's. Maar voor de stuurbediening zou ik al 80 euro kwijt zijn voor een convertertje. Is dat normaal?quote:
Voor pioneer kunnen ze nog duurder. Je zit wel om en nabij dat bedrag als je je stuurwielbediening wilt behouden..quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yo. Jij hebt vast wel verstand van autoradio's enzo hè? Ik heb een Alfa 156 en ik wil er een sub inbouwen. Nu wil ik dus ook een nieuwe radio, want die standaard radio kan alleen maar cd's. Maar voor de stuurbediening zou ik al 80 euro kwijt zijn voor een convertertje. Is dat normaal?
Ja, daar wacht ik nog wel even mee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:54 schreef rulerofdeath het volgende:
mja, ben je dus mooi klaar mee. even 80 euro zo hopplakkee d'r bij
just work.... hele weekend werkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:50 schreef Kreator het volgende:
Zijn er nog wilde plannen dan voor dit weekend?
Ik zou vanavond een vriendin op bezoek krijgen maar dat gaat niet door ivm algehele lamheid aan beide kanten. Morgen vriendin op bezoek. Verder weinig.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
just work.... hele weekend werkenen jij??
Vanavond verder met mijn nieuwe verslaving: http://www.eurotrucksimulator2.com/quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:50 schreef Kreator het volgende:
Zijn er nog wilde plannen dan voor dit weekend?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:01 schreef Cue_ het volgende:
Pff doktersbezoek duurde langer dan verwacht door coassistente. Maar we zijn weer op weg naar t werk
Heet je vader toevallig Henk?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik ga vanmiddag met mijn vader en nog 2 anderen naar schachdorf Ströbeck om zoals de naam al zegt te schaken
morgen is althans die webstrijd, maar ben pas zondag middag/ avond weer terug.
nee hoezo?quote:
Ik heb dat iets van 10 uur gespeeld ofzo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond verder met mijn nieuwe verslaving: http://www.eurotrucksimulator2.com/Wat een bazengame is dat!
Voel met net Bas tijdens het gamen. Heb nog net geen extra gebruinde linkerarm...
Same here.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:22 schreef Cue_ het volgende:
Heb vandaag neit echt de puf om werk te verzetten
Ja, daar zit ik ook zo'n beetje op, als het niet langer is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb dat iets van 10 uur gespeeld ofzo..
Dat is volgens mij van dezelfde makers.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:02 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik heb wel eens farmsimulator gespeeld. Met stuur en een joystick voor de frontlader
Zeker wel knap idd. Maar de lange ritten gaan wel vervelen op den duur. Dus toen heb ik ergens een cheat vandaan getoverd dat je zelf de snelheid kunt bepalen tot 140kph ofzo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik ook zo'n beetje op, als het niet langer is.![]()
Lekker naïef ook, nog 'even' een ritje van Aberdeen naar Milaan doen. Zit je daar 75 minuten lang te 'niksen'.Creedence Clearwater op de radio... 's nachts 40 auto's inhalen in één ruk op de provinciale weg.
Die wereld is wel fantastisch gemaakt. Heb die zooi in de map editor bekeken en het is zeer impressive hoe ze zo veel in één bestand krijgen.
Daar ga je je wel een paar uur mee vermaken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben dat Euro Truck Simulator ook ff aan het downen
Jeetje.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
Het eerste minuut van dit nummer vind ik erg mooi.. Vind de overgang daarna vaag en jammer
Wie zegt dat ik vanavond zou komen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:29 schreef Kreator het volgende:
Het is dat mijn vriendin vanavond langskomt, Ratel. Anders hadden we stomende seks gehad straks..
Ben net van Erfurt naar Dresden en van Erfurt naar Magdeburg gereden. 2x een aanrijding en 2x door rood lichtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar ga je je wel een paar uur mee vermaken.. Dan wordt het ietwat eentonig.
maar wel op tijd?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben net van Erfurt naar Dresden en van Erfurt naar Magdeburg gereden. 2x een aanrijding en 2x door rood licht
Gevaar op de weg dat je bent.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben net van Erfurt naar Dresden en van Erfurt naar Magdeburg gereden. 2x een aanrijding en 2x door rood licht
Uiteraardquote:
Dan wil je helemaal niet weten hoe het er in Grand Theft Auto aan toe gaatquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gevaar op de weg dat je bent.Game of niet..no way dat ik ooit nog bij jou in een voertuig stap.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gevaar op de weg dat je bent.Game of niet..no way dat ik ooit nog bij jou in een voertuig stap.
GMTA!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal maar niet vertellen hoe ik in GTA2 tekeer ging
fixedquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
Ik ros ook altijd gewoon op enter.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met achteruit inparkeren? Ik heb zeker 10 min zitten hannesen bij de eerste, maar de oplegger gaat steeds de verkeerde kant opHeb het maar opgegeven en gewoon op enter gedrukt
is dat zo lastig dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met achteruit inparkeren? Ik heb zeker 10 min zitten hannesen bij de eerste, maar de oplegger gaat steeds de verkeerde kant opHeb het maar opgegeven en gewoon op enter gedrukt
Mja, dat kreng draait steeds de verkeerde kant op.quote:
Heb je die butt-plug al in de kont gehad dan? Of moet ie er bij haar in?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:29 schreef Kreator het volgende:
Het is dat mijn vriendin vanavond langskomt, Ratel. Anders hadden we stomende seks gehad straks..
Of hoe ik toen ik nog maar net begon met gamen F1 reedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Dan wil je helemaal niet weten hoe het er in Grand Theft Auto aan toe gaat![]()
Bij haar.. als ik het me goed herinnerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je die butt-plug al in de kont gehad dan? Of moet ie er bij haar in?
* 100% Tukker heeft het boek niet gelezen.
Ik moet meteen denken aan Grand Prix 2quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Of hoe ik toen ik nog maar net begon met gamen F1 reedDe rest tegemoet rijden natuurlijk
Ikzelf had pitstop bij mijn Commodore 64. Je auto kon op gegeven moment gewoon ontploffenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan Grand Prix 2Daar had je maar 4 toetsen nodig:
A: gas geven.
F1: alleen aanzetten bij een bocht, dat was de automatische rem.
< en >: naar links en rechts sturen.
Heb dat spel zo ontzettend vaak gespeeld dat het gewoon niet leuk meer was (en het werd op een gegeven moment ook tyfussaai om 50 rondjes over 1 circuit te rijden)
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb mijn eerste autorijles op de Wii gehad bij rijschool Mario Kart.
Moi:
[ afbeelding ]
Steevast op de 12e plaats in de eindscore.
Een aanbidderquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ik hem opviel in enkele topics. En verder gewoon gezellig gePM't
Ja die heb je er ook nog tussen zittenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of een slechte stalker die denkt dat Enschede in de achtethoek ligt
Meteen blocken dat soort figuren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of een slechte stalker die denkt dat Enschede in de achtethoek ligt
Over slechte topografie gesproken. Een aantal jaren geleden ging ik met paar meiden naar Effenaar in Eindhoven. Op een gegeven moment die avond vroeg een van ze waarom er zoveel Belgen waren. Ze had dus totaal geen idee waar Eindhoven lagquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Meteen blocken dat soort figuren.
Wat een afknapper als iemand geen benul heeft van topografie in nota bene eigen land!
Dat heb ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Meteen blocken dat soort figuren.
Wat een afknapper als iemand geen benul heeft van topografie in nota bene eigen land!
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Over slechte topografie gesproken. Een aantal jaren geleden ging ik met paar meiden naar Effenaar in Eindhoven. Op een gegeven moment die avond vroeg een van ze waarom er zoveel Belgen waren. Ze had dus totaal geen idee waar Eindhoven lag
Geen verschil horen tussen Brabants dialect en Belgisch.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Over slechte topografie gesproken. Een aantal jaren geleden ging ik met paar meiden naar Effenaar in Eindhoven. Op een gegeven moment die avond vroeg een van ze waarom er zoveel Belgen waren. Ze had dus totaal geen idee waar Eindhoven lag
Ze had wel door dat het Belgen waren, ze had alleen niet door dat je sneller over de grens bent vanaf Eindhoven dan in Twente. Zij dacht dat we ergens tussen Rotterdam en Amsterdam waren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen verschil horen tussen Brabants dialect en Belgisch.__!!!!!!!
Hoe achterlijk en slechthorend moet je dan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |