Ze komen in verschillende maten.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe wil je daar 2 kinderen in krijgen?
Dat is een kleine...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe wil je daar 2 kinderen in krijgen?
Ja of het zijn rigide meninkjes, of papegaaien.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen met een mening zijn er niet zoveel in NWS, papegaaien daarin tegen genoeg
En ook dan lukt dat bestquote:
En dan wel in VBL postenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zoek hier ook maar sensatie hoor, ik mijd NWS normaal als de pest vanwege alle rigide meninkjes, maar voor een live persco kom ik hier ook wel even rondneuzen.
gewoon maken want humor is goed voor het rouw procesquote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Er komen zoveel grappen in mij op nu om te maken maar ik durf dat gewoon niet.
Halloquote:
jawel ook na 2 weken, lijkt me niet dat ze zo snel vergaanquote:
Ik hou mijn mening maar voor me omdat je toch niks mag posten wat niet voldoet aan de "norm"quote:Op zondag 19 mei 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen met een mening zijn er niet zoveel in NWS, papegaaien daarin tegen genoeg
In VBL trollt toch iedereen.quote:
ik denk niet dat die meelezenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alvast RIP 2 broertjes en gecondoleerd aan heel hun Familie en vrienden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |