Of van die anorexiamodellen als die vergeten hun dagelijkse blaadje sla te eten.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef amaranta het volgende:
Als het lichaam van bijvoorbeeld Victoria Beckham (tengere vrouw) zou worden geworden, dan zou de politie ook spreken van een lichaampje.
Dat wil dus niks zeggen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef amaranta het volgende:
Als het lichaam van bijvoorbeeld Victoria Beckham (tengere vrouw) zou worden geworden, dan zou de politie ook spreken van een lichaampje.
Dat wil dus niks zeggen.
Ik vond het een mediahype van een treurig formaat, en eigenlijk gewoon onrespectvol en heb mij het opzettelijk proberen te vermijden. Ik kan er nog steeds niet bij dat dit het nieuws een week heeft weten te domineren.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:54 schreef jennie-pen het volgende:
[..]
Onder welke steen kruip jij vandaan?
Neequote:Op zondag 19 mei 2013 22:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]onzin.
Die gast praatte z'n mond voorbij.
idd, klein berichtje in de krant op dinsdag had volstaanquote:Op zondag 19 mei 2013 22:58 schreef Falco het volgende:
Een live persconferentie is niet wat overdreven
het is nou ook alweer niet zo dat er iedere maand dit gebeurtquote:Op zondag 19 mei 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het een mediahype van een treurig formaat, en eigenlijk gewoon onrespectvol en heb mij het opzettelijk proberen te vermijden. Ik kan er nog steeds niet bij dat dit het nieuws een week heeft weten te domineren.
Maar laten we het hierbij houden, zeker gezien het feit dat het waarschijnlijk in enkele minuten tot een dramatisch slot komt.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef amaranta het volgende:
Dat wil dus niks zeggen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:58 schreef superniger het volgende:
ff net als de rest in dit topic de ramptoerist uithangen
ja.quote:
Oorlog in Syrië en kindersterfte in Afrika is inmiddels oud nieuws geworden.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het een mediahype van een treurig formaat, en eigenlijk gewoon onrespectvol en heb mij het opzettelijk proberen te vermijden. Ik kan er nog steeds niet bij dat dit het nieuws een week heeft weten te domineren.
Maar laten we het hierbij houden, zeker gezien het feit dat het waarschijnlijk in enkele minuten tot een dramatisch slot komt.
Ik denk dat het meer is vanwege de burgerlijke betrokkenheid dan vanwege het verhaal zelf, dat deze persconferentie er komt.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:58 schreef Falco het volgende:
Een live persconferentie is niet wat overdreven
Idioot die man. Dat moet je alleen Maandag en vrijdag 20.30 doen.quote:
En wat kom je in dit topic doen?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wilt dat graag, zodat je weer wat te zeiken hebt. Nou als je dat prettig vindt, ga je gangquote:
maar dat is niet in Nederland dus is het niet zielig genoeg voor Henk en Ingridquote:Op zondag 19 mei 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oorlog in Syrië en kindersterfte in Afrika is inmiddels oud nieuws geworden.
Ik dacht dat komkommernieuws enkel luchtige onderwerpen betrof. Hier word ik niet echt gelukkig van...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oorlog in Syrië en kindersterfte in Afrika is inmiddels oud nieuws geworden.
helemaal mee eensquote:Op zondag 19 mei 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wil graag de persconferentie volgen, lijkt me niet verboden.quote:
ik denk gewoon logisch na.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij wilt dat graag, zodat je weer wat te zeiken hebt. Nou als je dat prettig vindt, ga je gang
Dus even mediageil als de rest.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij wil graag de persconferentie volgen, lijkt me niet verboden.
RTLXLquote:Op zondag 19 mei 2013 23:00 schreef webb2012 het volgende:
Live persconferentie RTL4: http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/
Inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:00 schreef _NZT_ het volgende:
Nou, persconferentie kan kort zijn: Ja het zijn ze.... Klaar!
Dat maak het er eigenlijk maar treuriger op.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is vanwege de burgerlijke betrokkenheid dan vanwege het verhaal zelf, dat deze persconferentie er komt.
Dank en zeer duidelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
NRC heeft het artikel van gisteren inmiddels vrij online gezet:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-jaar-in-het-geding/
Nee hoor. Niet in die staatquote:Op zondag 19 mei 2013 22:59 schreef TLC het volgende:
Arme moeder, en dan moet je je eigen kinderen nog gaan identificeren
Ik zoek hier ook maar sensatie hoor, ik mijd NWS normaal als de pest vanwege alle rigide meninkjes, maar voor een live persco kom ik hier ook wel even rondneuzen.quote:
NOSquote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef Starm het volgende:
NOS is goed bezig, erg duidelijk en heldere uitleg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |