bron?quote:
Nee, wel een documentje op zijn pc.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het niet wat vroeg om de vader nu al te veroordelen. Of is er iets als een afscheidsbrief gevonden?
"Wisten we al"quote:Op zondag 19 mei 2013 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk die liever meuk niet. Al moet ik zeggen dat ik de twitter-accounts wel heb gevolgd
De politie een paar dagen gfeleden..quote:
Oud nieuwsquote:Op zondag 19 mei 2013 22:54 schreef MilaNL het volgende:
Ze willen niet zeggen of het kinderen betreffen maar de politiewoordvoerder gebruikt het woord "lichaampjes" op RTV Utrecht...
Wie wel?quote:
quote:
iddquote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef Paxcon het volgende:
NOS noemt het wel: extra bericht over verdwenen jongetjes
Ja en?? We hebben het hier gevolgd (voornamelijk erg netjes) en nieuws gepost..quote:
"De lijken zijn de jongetjes niet" gaat ook over de jongetjesquote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef Paxcon het volgende:
NOS noemt het wel: extra bericht over verdwenen jongetjes
Dat denk ik niet hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef amaranta het volgende:
Als het lichaam van bijvoorbeeld Victoria Beckham (tengere vrouw) zou worden geworden, dan zou de politie ook spreken van een lichaampje.
Dat wil dus niks zeggen.
Of van die anorexiamodellen als die vergeten hun dagelijkse blaadje sla te eten.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef amaranta het volgende:
Als het lichaam van bijvoorbeeld Victoria Beckham (tengere vrouw) zou worden geworden, dan zou de politie ook spreken van een lichaampje.
Dat wil dus niks zeggen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef amaranta het volgende:
Dat wil dus niks zeggen.
Ik vond het een mediahype van een treurig formaat, en eigenlijk gewoon onrespectvol en heb mij het opzettelijk proberen te vermijden. Ik kan er nog steeds niet bij dat dit het nieuws een week heeft weten te domineren.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:54 schreef jennie-pen het volgende:
[..]
Onder welke steen kruip jij vandaan?
Neequote:Op zondag 19 mei 2013 22:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]onzin.
Die gast praatte z'n mond voorbij.
idd, klein berichtje in de krant op dinsdag had volstaanquote:Op zondag 19 mei 2013 22:58 schreef Falco het volgende:
Een live persconferentie is niet wat overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |