Dus als je eigen kinderen vermist worden grijp je niks aan om je kinderen te vinden ?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het een mediahype van een treurig formaat, en eigenlijk gewoon onrespectvol en heb mij het opzettelijk proberen te vermijden. Ik kan er nog steeds niet bij dat dit het nieuws een week heeft weten te domineren.
Maar laten we het hierbij houden, zeker gezien het feit dat het waarschijnlijk in enkele minuten tot een dramatisch slot komt.
Moah, die betrokkenheid kon je verwachten na het Amber Alert.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat maak het er eigenlijk maar treuriger op.
nee niet weer! Zie Google.quote:
ah.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo'n pijp onder een stuk weg, waar water van ene slootje doorheen gaat
mensen met een mening zijn er niet zoveel in NWS, papegaaien daarin tegen genoegquote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zoek hier ook maar sensatie hoor, ik mijd NWS normaal als de pest vanwege alle rigide meninkjes, maar voor een live persco kom ik hier ook wel even rondneuzen.
Houd je in geboefte!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Er komen zoveel grappen in mij op nu om te maken maar ik durf dat gewoon niet.
Lijkt me niet, na 2 weken.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:59 schreef TLC het volgende:
Arme moeder, en dan moet je je eigen kinderen nog gaan identificeren
ik ken ook alle plekken van west Friesland goed ?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
"De politie heeft niet op deze specifieke plek gezocht en dat is opmerkelijk want de vader kon deze plek goed, hij is hier 10KM vandaan opgegroeid"
Eh ja, alsof iemand ooit ALLE plekken die een ander goed kent kan onderzoeken.
Deels, maar het is wel erg negatief om het alleen maar op ramptoerisme te gooien. Het is een schokkende zaak, en mensen moeten iets met hun gevoel. Dat kan hier, en door je te laten informeren.quote:
yoquote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zoek hier ook maar sensatie hoor, ik mijd NWS normaal als de pest vanwege alle rigide meninkjes, maar voor een live persco kom ik hier ook wel even rondneuzen.
Een duiker is een tunnel waar water doorheen gaat, met vaak een weg er overheen. (Niet hetzelfde als een brug)quote:
Gewoon maken johquote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
dat is niet de duiker in kwestiequote:Op zondag 19 mei 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe wil je daar 2 kinderen in krijgen?
Heeft RTV utrecht even gebeld danquote:Op zondag 19 mei 2013 22:59 schreef onlogisch het volgende:
Moeder heeft aan rtv Utrecht toegegeven dat het de kids zijn
Ze komen in verschillende maten.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat is een kleine...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja of het zijn rigide meninkjes, of papegaaien.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen met een mening zijn er niet zoveel in NWS, papegaaien daarin tegen genoeg
En ook dan lukt dat bestquote:
En dan wel in VBL postenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon maken want humor is goed voor het rouw procesquote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Halloquote:
jawel ook na 2 weken, lijkt me niet dat ze zo snel vergaanquote:
Ik hou mijn mening maar voor me omdat je toch niks mag posten wat niet voldoet aan de "norm"quote:Op zondag 19 mei 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen met een mening zijn er niet zoveel in NWS, papegaaien daarin tegen genoeg
In VBL trollt toch iedereen.quote:
ik denk niet dat die meelezenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alvast RIP 2 broertjes en gecondoleerd aan heel hun Familie en vrienden....
Da's iemand in een pak met luchtflessen op zijn rug.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:03 schreef debeterebob het volgende:
Is eigenlijk al gevraagd wat een duiker is?
Er valt weinig te identificeren voor moeders ben ik bang...quote:
Bronquote:22.16 uur: Lichamen worden geidentificeerd op basis van gebitskenmerken. Daarna gaat het Nederlands Forensisch Instituut nog dna-testen doen, zegt de politie tegen RTV Utrecht.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op zondag 19 mei 2013 23:04 schreef GSMboy het volgende:
Voor diegenen die nou liever niet naar een ouderwetsche kijkbuis kijken:
http://www.zie.nl/live
Dat proces is al begonnen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:03 schreef TLC het volgende:
[..]
jawel ook na 2 weken, lijkt me niet dat ze zo snel vergaan
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
Ik had bij die 1ste persoon m'n televisie harder gezet.
Ik schrok me rot toen die 2de man begon te praten.
Op dit moment? Dan heb je echt geen enkel moreel besef als journalist.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
RTV heeft goed contact met haar en de familie
Staks een instragram effectjequote:Op zondag 19 mei 2013 23:04 schreef superniger het volgende:
is zelfde geluidsstagair als die van DWDD
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |