Dat was aanvankelijk het plan, omdat dit kamertje perfect is! Maar aangezien de makelaar misschien kan regelen dat ik op de nodige datum (juni) de kamer kan betrekken i.p.v. dan de vermeldde datum (juli), is er geen 'tussen'kamer meer nodig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:19 schreef TwinkleStar001 het volgende:
En verder snap ik je OP niet helemaal. Woon je dan nu op dat gemeubileerde kamertje? Of ga je twee keer verhuizen in een maand tijd?
Ik wóu dat het kon!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:32 schreef Nico987 het volgende:
je huurt een kamer, je moet het contract er maar eens op nalezen, dikke kans dat je officieel nog geen spijker in de muur mag slaan!
Dat hangt helemaal van de verhuurder af inderdaad. Veel verhuurders stellen overigens als eis dat als je vertrekt, je de kamer weer in de oorspronkelijke staat terugbrengt (dat kan onder andere inhouden dat je dus alle spijkergaatjes netjes dichtmaakt en de boel van een vers verfje voorziet en dergelijke), of dat de volgende huurder de zaak accepteert zoals-ie dan is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:37 schreef Sebesse het volgende:
Ik hoorde dat de sommige verhuurders het wél toestaan een muurtje of kozijntje te verven. Is dit echt uitzonderlijk?
Ah! Hopelijk tref ik een nice-one!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Dat hangt helemaal van de verhuurder af inderdaad. Veel verhuurders stellen overigens als eis dat als je vertrekt, je de kamer weer in de oorspronkelijke staat terugbrengt (dat kan onder andere inhouden dat je dus alle spijkergaatjes netjes dichtmaakt en de boel van een vers verfje voorziet en dergelijke), of dat de volgende huurder de zaak accepteert zoals-ie dan is.
Dus àl te rigoreuze ingrepen/verbouwingsexercities zou ik nog eventjes vermijden tot je meer weet van de verhuurder en de inhoud van je huurcontract.
Ja inderdaad.quote:
Plaatjes heb ik helaas niet bij de hand, maar mijn ervaring is dat je ook lekkerder studeert als je rust-en-ruimte in je studeerruimte/kamer creëert. Dus vooral niet al teveel volproppen met spulletjes en troepjes. Maar dit is natuurlijk persoonlijk, het is voor iedereen anders - ik ben zelf nogal van 'zo min mogelijk afleiding' als ik moet studeren en ik merkte dat, gek genoeg, "stoffen, opruimen en poetsen" voor mij altijd een enorme bron waren om het studeren maar weer eens eventjes uit te stellen!quote:Oh, ik kan absoluut niet tegen rommel.![]()
Wat stel jij voor? Wat minder irriterend is na een tijdje? Heb je misschien een plaatje, als je de tijd en zin hebt?![]()
Ik heb twee weken geslapen op die hoekbank, maar geweldig is het zeker niet. Die twee weken waren meer dan genoeg!quote:Op maandag 20 mei 2013 09:41 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Hoeklens..? Weetje het zeker? Wat gemeen!
[..]
Dit is echt heel erg nuttig!![]()
Ligt de bovenste niet fijn..? Het ziet er heerlijk uit!Maar ik geloof je! Waar zat dat matras in Of hebben ze dat er later opgelegd?
Dat laatste is beter? Ziet er iets harder uit, plus de laatste foto: Huh? Moet ik die matras eruit halen, is dat de bedoeling elke keer..?
[..]
Ja, dat is heel erg waar...
Bedankt voor het reageren!
[..]
Dat was sowieso mijn ideaal!
[..]
Ik ben wat het tegenovergestelde van claustrofobisch.Maar ik ben benieuwd of wat Nagelschaartje zei echt uitkomt, dan zou het wel eens héél erg klein kunnen worden.
Ik ben van account veranderd!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:21 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Ben je al wezen kijken en / of is het al definitief rond?
Mijn moeder vertelde me dit ook inderdaad, maar ik was het helemaal vergeten! Heel erg bedankt, dr.Hilfiger!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |