Staat van het lichaam. Staan ze niet toequote:
Ha ha, inderdaad. En wat een aannames te denken dat ze wel meteen alimentatie zullen eisen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:58 schreef Messina het volgende:
[..]
No offence, maar dan zoek je toch echt zelf de verkeerde vrouwen uit. Bovendien kun je als man zijnde altijd een rubber om je piep schuiven toch?
Dat lijkt me niet raar hoor, als er 2 lichamen gevonden zijnquote:
Staat ook nergens, maar is gebruik.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je, dat heb ik niet meegekregen.
Verschrikkelijk.
Vrouwen kunnen die rubbers altijd saboterenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:58 schreef Messina het volgende:
[..]
No offence, maar dan zoek je toch echt zelf de verkeerde vrouwen uit. Bovendien kun je als man zijnde altijd een rubber om je piep schuiven toch?
Ze is brandweervrouw, dan ben je wel wat gewend.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat van het lichaam. Staan ze niet toe
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:58 schreef Rachilda het volgende:
Dit las ik op een forum :
Anoniem zei
Geachte mevrouw,ik wil U graag helpen een einde te maken aan uw wanhoop en onzekerheid betreffende het lot van Ruben en Julian.Ze bevinden zich in een straal van 3 km ten westen van de plaats waar Jeoren zelfmoord heeft gepleegd.Ik wens U veel sterkte
9 mei 2013 20:25
Op een ander forum wordt bovenstaande persoon weer geroemd om zijn/haar reactie.
Maar klopt het ook, is de vindplaats ook 3 km ten westen van Doornse gat
Daarom niet. Zoals gezegd, google eens op afbeeldingen van tsunami victims...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat is verder.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:58 schreef Rachilda het volgende:
Als het je eigen kinderen zijn denk ik dat het weinig uitmaakt of je nou brandweervrouw bent, bij de ambulance werkt of gewoon op kantoor werktquote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze is brandweervrouw, dan ben je wel wat gewend.
- Dan neem je ze zelf meequote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen die rubbers altijd saboteren
Dan maar niet neuken he.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen die rubbers altijd saboteren
Ik heb dat al genoeg gezien. plus:quote:Op zondag 19 mei 2013 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom niet. Zoals gezegd, google eens op afbeeldingen van tsunami victims...
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef YokiKater het volgende:
Maar jij brengt het stellig en als feit, daarom was ik even nieuwsgierig naar de bron.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat ook nergens, maar is gebruik.
En dit is van 10 dagen geleden? Ga je je toch afvragen waarom niet eerder iemand daar is gaan zoeken...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:58 schreef Rachilda het volgende:
Dit las ik op een forum :
Anoniem zei
Geachte mevrouw,ik wil U graag helpen een einde te maken aan uw wanhoop en onzekerheid betreffende het lot van Ruben en Julian.Ze bevinden zich in een straal van 3 km ten westen van de plaats waar Jeoren zelfmoord heeft gepleegd.Ik wens U veel sterkte
9 mei 2013 20:25
Op een ander forum wordt bovenstaande persoon weer geroemd om zijn/haar reactie.
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Luchtfoto van Geenstijl:Vliegverbod was handig geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Luchtfoto van Geenstijl:In een hutje (tentje) op de heiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn háár kinderen. Dat is toch iets anders dan een vreemde van het spoor schrapen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn eigen verleden, geloof mij dat een mens dat kan doenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
haha dat zei ik een paar uur geleden ook toen werd ik hier gelijk voor gek verklaard met sommige uitspraken ..
maar dit kan een hele goede drijfsfeer wezen om het te zoen zeker als je ex in de ogen van de man bewust bezig het leven zwart te maken.
Dan kan ik me er ook wel iets bij voor stellen dat je knapt al hoe wel zelfmoord plegen voor een dame .. nooit dan is het in mijn ogen altijd nog samen uit samen thuis![]()
er werd verzocht niet naar toe te komen, maat niet verzocht niet naartoe te vliegen zal geenstijl hebben gedachtquote:
Er staan wel honderden berichten online like this one.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:01 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
En dit is van 10 dagen geleden? Ga je je toch afvragen waarom niet eerder iemand daar is gaan zoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |