OMGquote:Vrijwilligers zoekactie: ons werk zit erop
,,Ons werk zit erop. We zijn heel bedroefd allemaal, dit hakt er wel in...”
Verslagen reageert Wanda van de Bovenkamp tegenover De Telegraaf op het nieuws dat twee lichamen in een duiker in Cothen zijn gevonden. De initiatiefneemster van de vele zoekacties rond Doorn werd vandaag door de politie geïnformeerd over de mogelijke doorbraak in de zaak rond de verdwenen jongens. ,,Ons werd gevraagd het zoeken te staken. We hebben nog geen bevestiging dat het om Ruben en Julian gaat, en zitten nog in spanning, maar we gaan daar wel vanuit.”
Dat betekent volgens Wanda dat de vrijwilligers zich zullen terugtrekken en niet langer in de media verschijnen. ,,We komen nu bij elkaar om een moment samen te zijn, en zullen ons werk evalueren.”
De bedoeling is, zoals deze krant eerder meldde, om een landelijk netwerk van burgerzoekteams op te richten.
als identificatie op basis van DNA gebeurd. hoe lang gaat daar over heen, is dat een kwestie van een uur voordat een DNA test uitsluitsel geeft of langer?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zeg toch niet dat vrouwen er niet vaak een aandeel in hebben?
Bah, daar heb ik echt een hekel aan: liever alimentatie vangen en bijstand dan te gaan werken.
Volgens de politie zelf wel (rtv Utrecht). En een handlanger is nog niet uitgesloten, dus het blijft een strafrechtelijk onderzoek.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Als die jongetjes het zijn, dan weet de politie dat inmiddels wel, de rest doet nu niet ter zake.
copycatquote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef Messina het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijn_kinderen___.html
Nog zo een...
Ja, meer hebben kunnen vertellen vast wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat ze moeder inmiddels al wel wat meer hebben kunnen vertellen toch? Zou je wel denken, aan de hand van lengte, kleding, etc..
En dan word zo'n man gek en dood zijn kinderen. Praat het niet goed, verre van zelfs.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Andersom is zijn leven ook een hel geworden door haar schijnbaar
Die moeder mag ze niet meer zien.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, meer hebben kunnen vertellen vast wel.
Ik vraag me af in welke staat de kinderen zijnOf het nu al 'beter' zal zijn om niet zelf te kijken of doe je dat dan sowieso toch...?
ik was er zelf ook bijna er ingetrapt een vrouw die wilde zwanger worden om weer onder de verplichting uit te komen om werk te gaan zoeken ......quote:Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zeg toch niet dat vrouwen er niet vaak een aandeel in hebben?
Bah, daar heb ik echt een hekel aan: liever alimentatie vangen en bijstand dan te gaan werken.
Zeg ook niet dat dit het goed praatquote:Op zondag 19 mei 2013 20:55 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
En dan word zo'n man gek en dood zijn kinderen. Praat het niet goed, verre van zelfs.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:52 schreef eight het volgende:
Dat betekent volgens Wanda dat de vrijwilligers zich zullen terugtrekken en niet langer in de media verschijnen. ,,We komen nu bij elkaar om een moment samen te zijn, en zullen ons werk evalueren.”
Die zijn daar voorlopig dus nog niet klaar (?)twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:55:30Politie vraagt mensen ook de komende dagen niet naar omgeving Cothen te komen in verband met (sporen)onderzoek. reageer retweet
Klinkt wel als een topwijf.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:56 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik was er zelf ook bijna er ingetrapt een vrouw die wilde zwanger worden om weer onder de verplichting uit te komen om werk te gaan zoeken ......
en dan had ze achter af dus wel alimentatie willen eisen ( dat had ze dan gelukt denk ik volgens de Nederlandse recht. maar ik vind persoonlijk dat dit met voorbedachte raden was gebeurd dus puur voor haar zelf en niet voor de kinderen.
ze had er al twee toen ..
En om over de rest van de dames maar te zwijgen![]()
maar er zitten best goede bij alleen met de crisis wordt het wel een stuk erger normen en waarde van de mensheid worden aan de kant geschoven voor geld.
maar goed dat is weer iets heel anders
nu weer ontopic
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:57:15Volgens @DvanOmmeren is er een lijkwagen gearriveerd in Cothen. reageer retweet
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:57:15Volgens @DvanOmmeren is er een lijkwagen gearriveerd in Cothen. reageer retweet
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:55:08Lijkwagen is gearriveerd #cothen reageer retweet
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zegt wie?quote:
No offence, maar dan zoek je toch echt zelf de verkeerde vrouwen uit. Bovendien kun je als man zijnde altijd een rubber om je piep schuiven toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:56 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik was er zelf ook bijna er ingetrapt een vrouw die wilde zwanger worden om weer onder de verplichting uit te komen om werk te gaan zoeken ......
en dan had ze achter af dus wel alimentatie willen eisen ( dat had ze dan gelukt denk ik volgens de Nederlandse recht. maar ik vind persoonlijk dat dit met voorbedachte raden was gebeurd dus puur voor haar zelf en niet voor de kinderen.
ze had er al twee toen ..
En om over de rest van de dames maar te zwijgen![]()
maar er zitten best goede bij alleen met de crisis wordt het wel een stuk erger normen en waarde van de mensheid worden aan de kant geschoven voor geld.
maar goed dat is weer iets heel anders
nu weer ontopic
haha dat zei ik een paar uur geleden ook toen werd ik hier gelijk voor gek verklaard met sommige uitspraken ..quote:Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef FAUSTI het volgende:
Simpel, ik de kinderen niet jij dan ook niet, maak ik je leven wel tot een hel zal de man gedacht hebben jegens de vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |