Ik zeg 'nog altijd'. Dat is een tijdsindicatie.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Altijd? Dus ons rechtsysteem discrimineert. Top hi5
Sterkte iig
Ik snap het niet, je bent nogal paniekerig zie ik aan deze postquote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Er was een versoberde omgangsregeling voorgesteld door de Raad. 1 weekend per 2 weken, dat is een normale regeling, gebeurd in veel echtscheidingen. Er was dus omgang! Hij zou dus wel omgang mogen, en heeft moeder nu ALLE omgang met de kinderen ontnomen.
Dus jij bent zelf ook zo'n manipulatieve moeder gezien je reactie? Lekker over de rug van je kinderen je ex sarren?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Flikker toch eens op man.
Open er een topic over en voer de discussie over 'vrouwen' maar lekker verder.
Je laat je toch niet stangen door zo iemand ?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Flikker toch eens op man.
Open er een topic over en voer de discussie over 'vrouwen' maar lekker verder.
Jawel, maar is opnieuw gepostquote:
Ik heb geen levenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Jullie hebben echt geen leven. Tien nieuwe topics op Pinksterdag, hoe weinig heb je dan te doen? Gelukkig dat deze soap nu afgelopen is, jullie kunnen morgen weer naar de meubelboulevard, alle burgerzoekacties hebben niets opgeleverd, 1 oplettende burger heeft buiten het zoekgebied zijn burgerplicht gedaan en gemeld dat er "iets" in het water lag.
Eind goed, al goed, tot bij de volgende zaak. In het jaaroverzicht zal dit nog een item zijn van twee minuten.
Zit jij nog steeds in die topicserie over die jongste zeilster?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Jullie hebben echt geen leven. Tien nieuwe topics op Pinksterdag, hoe weinig heb je dan te doen? Gelukkig dat deze soap nu afgelopen is, jullie kunnen morgen weer naar de meubelboulevard, alle burgerzoekacties hebben niets opgeleverd, 1 oplettende burger heeft buiten het zoekgebied zijn burgerplicht gedaan en gemeld dat er "iets" in het water lag.
Eind goed, al goed, tot bij de volgende zaak. In het jaaroverzicht zal dit nog een item zijn van twee minuten.
Gebeurt andersom net zo goed. Wij worden weggezet als mannen met een vrouwencomplex. Zo discussieren vrouwen, direct op de man spelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mensen wegzetten als 'huismoeder' en met gebrek aan ratio is inderdaad een hele constructieve manier van discussieren.
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je bent nogal paniekerig zie ik aan deze post.
+1quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
je bent een vrouw?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gebeurt andersom net zo goed. Wij worden weggezet als mannen met een vrouwencomplex. Zo discussieren vrouwen, direct op de man spelen.
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:51:23Ook op de redactie van @rtvutrecht wordt hard gewerkt. Collega geeft zojuist door: binnen half uur tot een uur komt de politie met nieuws reageer retweet
Ook dat valt absoluut niet goed te praten, maar meestal begint dat gevecht om de kinderen al eerder en komt het tot een rechtszaak, waarin vrouwen vaak het voordeel krijgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen vrouwen hoor, mannen doen vaak genoeg hetzelfde. En dan zijn er ook vrouwen die compleet doordraaien.
En je begon er mee datalleen vrouwen tot waanzin kunnen drijven over de rug van kinderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg 'nog altijd'. Dat is een tijdsindicatie.
dat doet het niet maar is wel zwaar verouderd het rechtssysteem hier ..quote:Op zondag 19 mei 2013 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Altijd? Dus ons rechtsysteem discrimineert. Top hi5
Wisten we al. Oh wacht......quote:Op zondag 19 mei 2013 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wordt bevestigdtwitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:51:23Ook op de redactie van @rtvutrecht wordt hard gewerkt. Collega geeft zojuist door: binnen half uur tot een uur komt de politie met nieuws reageer retweet
Graagquote:Op zondag 19 mei 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Iedereen moet het met je eens zijn, anders moet je oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |