Nee, ging mij erom dat iemand verzwaren met een sleepkabel zei. Punt 1 mist er maar een deel. Punt twee zijn ze niet zwaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik noemde eerder "kettingen"
Maar goed, hij kan ze ook vastgemaakt hebben met spankabel, die inmiddels gebroken is (wordt wss poreus door water).
Ehh, Nee hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
euh? Bij mijn weten is co-ouderschap de norm tegenwoordig?
Dan had hij ze nog wel kunnen zien.. En wellicht met hulpverlening de omgang weer op kunnen bouwen?Ze hadden groot kunnen groeien..quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Had die vader dat dan wel dan na de uitspraak van de raadsheren van de Hoge Raad dat hij zijn kinderen maar een keer in de twee weken mocht zien?
Er is de laatste jaren veel verbeterd. Er word veelal op co-ouderschap aangestuurd (waarbij je je mag afvragen of dat van hot naar her gesleep met die kinderen nou wel zo goed voor ze is), maar wanneer de ouders er ECHT niet uitkomen wordt er door de rechter, met het oog op het belang van de kinderen, toch vaak besloten 1 ouder minder omgangsrechten te geven. En dat is meestal de man.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het raar want ik ken een dergelijk verhaal waarbij ook een kind in de knel zit na de scheiding van de ouders. Waarbij kindermishandeling door vader door de kinderbescherming is vastgesteld en waarbij evengoed de bezoeksregeling in stand werd gehouden mits vader meewerkte aan hulpverlening.
Ik zie zo vaak hier op FOK! staan dat moeders altijd aan het langste eind zouden trekken en alle touwtjes in handen zouden hebben.. De moeder waar ik het over heb is door de rechter verteld dat als ze het kind niet mee zou geven ze haar in gijzeling zouden nemen zodat het kind evengoed naar de vader zou gaan. Tevens staat er een dwangsom op de omgang, ondanks de vastgestelde kindermishandeling!
Is er landelijk zo'n verschil in aanpak dan. Ik ben namelijk toch de laatste jaren in der veronderstelling geweest dat de rechten van vaders echt niet meer onderdoen voor die van moeders.
Lekker hoor, als de mensen die zo dicht bij je staan dit nog naar buiten brengen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef Marenda het volgende:
[..]
Las op nu.nl jij dat ze zelfmoord al wilde plegen.Zijn twee brandweermannen bij haar,maar toch was ze twee keer al ontsnapt.Ze is erg in de war.
Je weet duidelijk helemaal niets van deze zaakquote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Had die vader dat dan wel dan na de uitspraak van de raadsheren van de Hoge Raad dat hij zijn kinderen maar een keer in de twee weken mocht zien?
* De Raad heeft geadviseerd het co-ouderschap te beëindigen en de vader zou de kinderen dan een keer per twee weken een weekend hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bovendien hadden ze (nog steeds) een 50/50 co-ouderschap. Vader werd niet achtergesteld
Over de zaak in kwestie alleen op hoofdlijnen, maar wat betreft de gang van dit soort zaken is mijn kennis aanzienlijk groter dan de meeste Users die hier posten.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet duidelijk helemaal niets van deze zaak
Meeste wat je ziet toch ontvoerd door familie of jonge meiden die zijn weggelopen van huis.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:21 schreef amaranta het volgende:
Op vermist.nl staan wel meer kinderen. Vaak ontvoerd door een familielid.
Deze 2 bijvoorbeeld.
http://www.vermist.nl/vermissingen/detail/vermiste/28315/
Zoetermeer, maar die zijn veel jongerquote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Rachilda het volgende:
ik las dat er nog 2 vermiste kinderen zouden zijn, wie weet daar meer over, welke regio, sinds wanneer vermist etc.etc?
Vind je niet vreemd dat bij een scheiding 1 ouder opeens van 100% omgang met izjn kinderen naar 15% wordt terug gezet? Ik vind dat eigenlijk redelijk bizar.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef moeke1 het volgende:
[..]
1 weekend per 2 weken is vaak normaal bij de meeste echtscheidingen. Dus dat vind ik niet vreemd. Om en om 1 weekend.
Ja, nou. De 5 jaar dat dat niet zo was leefden ze toch ook nog?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar dat was dus pas na 5 jaar. En de Raad zal dat niet voor niks voorgesteld hebben
Wie brengt zoiets überhaupt naar buiten.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef Marenda het volgende:
[..]
Las op nu.nl jij dat ze zelfmoord al wilde plegen.Zijn twee brandweermannen bij haar,maar toch was ze twee keer al ontsnapt.Ze is erg in de war.
En waarom is jouw kennis groter?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Over de zaak in kwestie alleen op hoofdlijnen, maar wat betreft de gang van dit soort zaken is mijn kennis aanzienlijk groter dan de meeste Users die hier posten.
dank voor de link, ik zie het inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2013 20:21 schreef amaranta het volgende:
Op vermist.nl staan wel meer kinderen. Vaak ontvoerd door een familielid.
Deze 2 bijvoorbeeld.
http://www.vermist.nl/vermissingen/detail/vermiste/28315/
Vrijwillig agent Jelle tot uw dienst.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
k in kwestie alleen op hoofdlijnen, maar wat betreft de gang van dit soort zaken is mijn kennis aanzienlijk groter dan de meeste Users die hier posten.
Je denkt te eenvoudig. Je kinderen een keer in de twee weken zien, daar heb je weinig aan. Het blijven toch je kinderen. Er is zeker toen wat geknapt bij die man. Daar kunnen we gerust vanuit gaan. Wat er allemaal heeft afgespeeld daarvoor, daar kunnen we alleen naar gissen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan had hij ze nog wel kunnen zien.. En wellicht met hulpverlening de omgang weer op kunnen bouwen?Ze hadden groot kunnen groeien..
Ja, op die andere link (die van amber alert) staan ook nog 2 broertjes (jozefzoon) ook vermoedelijk door moeder ontvoerd.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Meeste wat je ziet toch ontvoerd door familie of jonge meiden die zijn weggelopen van huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |