quote:Op zondag 19 mei 2013 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en AvondSPOILER: Kleine update mbt mn mams,Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver kerel, dat is echt, echt kut!
Goed en AvondHeySPOILER: Kleine update mbt mn mams,Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Goed en AvondSPOILER: Kleine update mbt mn mams,Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit klinkt even minder zeg, ik ga duimen voor je mams Pos
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Goed en AvondPfff heel veel sterkte voor je mams, hopelijk kunnen ze haar snel goed gaan behandelen.SPOILER: Kleine update mbt mn mams,Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
When I grow up?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Watertornado het volgende:
Deze sound lijkt heel erg op dat andere nummer van ze trouwens!
Ja, waarshijnlijk die. Da's de enige die ik dan nog ken zeg maar.quote:
Ja dat zie ik toch nietquote:
Ja ik heb If I had a heart hier ook nog wel eens gedraaid.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, waarshijnlijk die. Da's de enige die ik dan nog ken zeg maar.
Ik bedoelde meer als in het topic via foto'squote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zie ik toch niet
Leuk dat jij gaat showen maar ik zit gewoon thuis
Oh, ik pak de popcorn er wel bijquote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer als in het topic via foto's
In Mother Russia, robdriessen makes exception for YOU!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou voor Robdriessen ook wel een uitzondering maken!
Oh wacht...
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
In Mother Russia, robdriessen makes exception for YOU!
Oh wacht...
Uh Rob?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
In Mother Russia, robdriessen makes exception for YOU!
Oh wacht...
De gedachte van mij en Erik samen in een Russische sauna?quote:
Nee, you talking dirtyquote:Op zondag 19 mei 2013 20:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De gedachte van mij en Erik samen in een Russische sauna?
Zal ik doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Erg vervelend zeg. Wens je moeder beterschap van me.
Het zit helaas nog niet echt mee...quote:
quote:
Ik had liever wat leuks gebracht... Thx!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Dit klinkt even minder zeg, ik ga duimen voor je mams Pos
Dat hoop ik ook ja... Vind zelf dat ze er niet echt boven op zitten eigenlijk maar goed ik ben geen arts...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pfff heel veel sterkte voor je mams, hopelijk kunnen ze haar snel goed gaan behandelen.
Doe jij die toch gewoon over de mic.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef ToT het volgende:
Jammer dat die gil van de live versie er niet in zit!
Die is waarschijnlijk ook dirty.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, you talking dirty
Alhoewel die sauna
* Kally glijdt van haar stoelquote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef robdriessen het volgende:
*fluistert in Kally's oor*
Weet je?.... Onder mijn kleding ben ik helemaal naakt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |