quote:
Of mannen in ochtendjassen?quote:
Deze komt dan ook helemaal uit Turkije.quote:
Beter niet meer omkleden dan. Straks er zo induiken.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zit nog in m'n ochtendjas. Het is toch al zeker acht uur geen ochtend meer.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Deze komt dan ook helemaal uit Turkije.
Hugh Hefnerquote:
Hugh Hefnerquote:
doe mij maar een vrouwquote:
Ik zou voor Robdriessen ook wel een uitzondering maken!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet zo van mannen, maar deze man....
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou voor Robdriessen ook wel een uitzondering maken!
Oh wacht...
[..]
Oh wacht...
Zonder ochtendjas?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
doe mij maar een vrouw
Beide mag welquote:
Toe maarquote:Op zondag 19 mei 2013 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb voor 145 euro besteld overigens Kally
[..]
Oh wacht...
Wat heb ik daar dan aan?quote:
SPOILER: Kleine update mbt mn mams,Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks je kan beter hier komenquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en AvondErg vervelend zeg. Wens je moeder beterschap van me.SPOILER: Kleine update mbt mn mams,Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goed en AvondSPOILER: Kleine update mbt mn mams,Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver kerel, dat is echt, echt kut!
Goed en AvondHeySPOILER: Kleine update mbt mn mams,Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Goed en AvondSPOILER: Kleine update mbt mn mams,Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit klinkt even minder zeg, ik ga duimen voor je mams Pos
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Goed en AvondPfff heel veel sterkte voor je mams, hopelijk kunnen ze haar snel goed gaan behandelen.SPOILER: Kleine update mbt mn mams,Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
When I grow up?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Watertornado het volgende:
Deze sound lijkt heel erg op dat andere nummer van ze trouwens!
Ja, waarshijnlijk die. Da's de enige die ik dan nog ken zeg maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |