Vlgs mij laat de huid zelfs los al na twee weken...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Als het gaat over lijken in het water, ik weet het nou eenmaal niet. Het lijkt mij dat de huid enigszins verrimpeld ofzo. Maar verder.
Inderdaad, mensen zijn mij wat te simpel. We willen een bevestiging dat alleen een psychopaat dit kan doen, maar elk normaal mens kan tot dit soort wanhoopsdaden worden gedreven als je hem maar in een hoekje drijft. Daarmee praten we het niet goed, maar er moet wel wat gedaan worden met dit stukje kennis. Net weer in Lyon een man die zijn 2 kinderen heeft gedood. Misschien moet het wel Europees worden geregeld. Want het speelt niet alleen in NL.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat waar 2 kijven 2 schuld hebben. En de suggestie van kindermishandeling door haar en de twijfels die hun huisarts daarbij heeft niets met speculatie te maken maar zijn feitelijk gemeld.
Maar blijven ontkennen dat het gezinsrecht in de westerse wereld soms monsters kan creëren is natuurlijk beter voor ieders nachtrust. "Het was een psychopaat, nothing to see here, move on".
Wat een onzin. Wie zegt dat die vrouw geen rol heeft hierin? Ik geef haar niet de schuld, maar jij sluit het bij voorbaat al uit. Zeer naïef.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:41 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Dat zijn gekkies. Niet op ingaan.
Soms vechten twee maar heeft de ander echt geen schuld, soms is één iemand simpelweg gek.
quote:Politie licht moeder in over vondst lichamen
UTRECHT -
De politie heeft de moeder van de vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist zondag aan het eind van de middag ingelicht dat er twee lichamen zijn gevonden in het water bij Cothen in Utrecht. Forensisch onderzoek moet zondagavond aantonen of het haar kinderen zijn.
Dat heeft een woordvoerder van de politie zondagavond laten weten. Er is volgens hem nog geen enkele zekerheid dat de gevonden lichamen van de sinds twee weken vermiste broertjes zijn.
Die zal niet zo snel droog staan inderdaad...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)00433&num=1&t=h&z=21
Ik sluit niks uit. Geen dingen zeggen die ik niet heb gezegd, vind ik niet leuk.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wie zegt dat die vrouw geen rol heeft hierin? Ik geef haar niet de schuld, maar jij sluit het bij voorbaat al uit. Zeer naïef.
het was best warm, een duiker zorgt voor vervoer van (sloot)water. Reken maar dat ze echt niet meer toonbaar zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:38 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Het is ook lange tijd droog geweest. Afgelopen dagen is het wel flink gaan regenen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit. Geen dingen zeggen die ik niet heb gezegd, vind ik niet leuk.
Wat bedoel je hiermee dan?quote:Soms vechten twee maar heeft de ander echt geen schuld, soms is één iemand simpelweg gek.
Nee, dat was in Wijkquote:Op zondag 19 mei 2013 19:42 schreef poepa het volgende:
[..]
In ieder geval waar politie/mariniers intens hebben gezocht...De kans is dus groot dat ze het zijn.
Klopt. Huisarts zag geen sporen van mishandeling.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Er waren geen twijfels van een huisarts. Even normaal doen nu.
Precies wat ik al dacht dusquote:
Speculatie. Kan zijn dat de man privé nou eenmaal altijd drama maakt om niets, overal problemen in ziet, altijd moeilijk doet, etc. Al probeert de moeder tot een compromis te komen en redelijk te blijven. Zulke mensen bestaan echt.quote:
niet bij de kinderen, wel bij de moeder.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:45 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt. Huisarts zag geen sporen van mishandeling.
Daar staat gewoon een huis vlakbij.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)00433&num=1&t=h&z=21
Een duider zit in BNW onzin te vertellen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef poepa het volgende:
Maar een duider is dus gewoon een afwateringsbuis.
Nee, waar zijn familie woont. Hij woonde in Vleuten.quote:
Inderdaad. Maar de mishandeling bestond uit een klap, onder de koude douche en door elkaar schudden volgens de jongen. Lijkt mij inderdaad dat je dan niet meteen sporen ziet. En de vader beweerde dat hij de jongen alleen onder de warme douche heeft gedaan om tot rust te komen en door elkaar heeft geschud.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:45 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt. Huisarts zag geen sporen van mishandeling.
Als je slaapt heb je echt niks door.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Daar staat gewoon een huis vlakbij.
Zou hij de kinderen daar dan vast hebben gezet via een spanband?quote:
Jaquote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef poepa het volgende:
Maar een duider is dus gewoon een afwateringsbuis.
Speculatiequote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Speculatie. Kan zijn dat de man privé nou eenmaal altijd drama maakt om niets, overal problemen in ziet, altijd moeilijk doet, etc. Al probeert de moeder tot een compromis te komen en redelijk te blijven. Zulke mensen bestaan echt.
Is een stal, waar geen mensen wonen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Daar staat gewoon een huis vlakbij.
Nee, maar je zult er maar wonen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je slaapt heb je echt niks door.
Ah ok, dat kon ik niet zien.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Is een stal, waar geen mensen wonen.
daar ben ik ook wel benieuwd naar. Er zit toch stroming in zo'n duiker. Althans als ik langs zo ding loop hier, dan zie ik stromingquote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef eight het volgende:
[..]
Zou hij de kinderen daar dan vast hebben gezet via een spanband?
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:46:35@Tom_zulu1 De politieheli de police 05 vliegt ook boven de plaats delict Cothen extra oogen vanuit de lucht. reageer retweet
eh jawel...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Er waren geen twijfels van een huisarts. Even normaal doen nu.
Nee, ik weerleg gekke speculaties, alles kan. Dat is iets anders. Sommige mensen gaan er per definitie vanuit dat het 'zus en zo' is gegaan. Ik beweer niets.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Speculatie![]()
Dan kan ik jou ook wel voor gekkie uitmaken zoals je net deed bij enkelen. Precies hetzelfde want dat was ook speculatie.
Niks over bekendquote:Op zondag 19 mei 2013 19:48 schreef moeke1 het volgende:
Ze waren toch "verpakt"? Las ik ergens op twitter..
Yep is inderdaad een stal, verder geen huizen in de buurt.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Is een stal, waar geen mensen wonen.
oogenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:46:35@Tom_zulu1 De politieheli de police 05 vliegt ook boven de plaats delict Cothen extra oogen vanuit de lucht. reageer retweet
Constateerde blauwe plekken, hoeven niet door mishandeling te komen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet bij de kinderen, wel bij de moeder.
Die hebben het echt druk de afgelopen dagen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Blauwe plek(ken) Dat zegt m.i. niet veel want ik heb ook wel eens een blauwe plek zonder mishandeld te zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet bij de kinderen, wel bij de moeder.
Aub bron dat de jongen dat beweert heeft.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar de mishandeling bestond uit een klap, onder de koude douche en door elkaar schudden volgens de jongen. Lijkt mij inderdaad dat je dan niet meteen sporen ziet. En de vader beweerde dat hij de jongen alleen onder de warme douche heeft gedaan om tot rust te komen en door elkaar heeft geschud.
Dat is de informatie.
Hij was uitgekookt genoeg om heel Nederland 2 weken te laten zoeken zonder wat te vinden. Lijkt me dat hij ook uitgekookt genoeg zou kunnen zijn om ze te mishandelen zonder sporen achter te laten.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar de mishandeling bestond uit een klap, onder de koude douche en door elkaar schudden volgens de jongen. Lijkt mij inderdaad dat je dan niet meteen sporen ziet. En de vader beweerde dat hij de jongen alleen onder de warme douche heeft gedaan om tot rust te komen en door elkaar heeft geschud.
Dat is de informatie.
Je moet ook geen onzin gaan verkondigen. Dat deed je.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:50 schreef Jellereppe het volgende:
Blijven keuvelen over onbelangrijke dingen. Het is zowat een SC.
Welke andere beschuldigingen? Waren er meerdere?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:50 schreef eight het volgende:
[..]
Je beschrijft nu slechts één van de beschuldigen. Jeroen heeft die ook niet ontkend maar wel afgezwakt.
De andere beschuldigingen van mishandeling bleken ongegrond te zijn.
Diezelfde huisarts die wél blauwe plekken heeft gemeld bij moeder. Dit samen met het feit dat ze niet wilde dat instanties er werk van maakte maakt dat ik denk dat ze toch bang voor hem was.quote:
ik ga daar niet mee naar de dokter. En als je verder gezond bent kom je daar ook niet. ( buiten dat het raar is te melden in de krant als zijnde een feit in deze zaak terwijl het van 'onhandig' komt)quote:Op zondag 19 mei 2013 19:50 schreef kissaa het volgende:
[..]
Blauwe plek(ken) Dat zegt m.i. niet veel want ik heb ook wel eens een blauwe plek zonder mishandeld te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |